4 Mart 2017 Cumartesi

Fakir İmanlı İnsanı Kovma Zulmdür

Yalanlarla insanlığı aldatan münafıklar iftira yalan zulm canilikle insanı öldürüp ve hırsızlık yapan fitneyle dünya saltanatı yaşarlar yaşadıklarıda betondan taştan malı yiyemezler midelerinede yediklerini bırakıp ebedi ölümsüz cehenneme murdar giderler et ve kemikdirler ne isterlerse kendilerine mübah görüp keyfi şerri yaşamak için dini maske yapıp dinede iftira atarlar din anlat ?anlatamazlar kalbleri fasık insanlığı aldatsın insanlardan çaldıkları zenginliği kul haklarını gösterirler kendi saltanatı zenginliği övülsün isterler hep aynıdır firevun kule yaptırmış ilahı aramışdı nemrud zalimlikle yaşadı burnuna topal sinek girip nemrud kafasına vura vura geberdi son hep aynıdır zalim gücüne güvenir insanları öldürmekle tehdit eder psikopatlık yapar gücü bittimi kuyruğunu apış arasına sıkıştırıp kaçacak delik aranır içlerinde hep ölüm korkusu ebedi cehenneme gidecek korku vardır kendi bir gün yaşasın diye yüzlerce bebek çocuk insanları bile öldürür cehenneme gidilen bir günah gerisi eşantiyon gibi beleşden tavuk ızgara kebab yaratıcıdan onlara azap yokmuş gibi keyfi şerdir münafıklar.



En'am 50 ayetde peygamberlere emredilen nedir tebliğ ve insan hayatında nasıl yaşar insanlığın özelliğinde olan kulluk vardır kulluk yolunu gösterir görevi yaratıcının emriyle yaşantının iman yolunda olmasıdır inançda imansız yaşantı hep şerdir tapınılan nedir onun emrinde şerre iblise avenelik şer için insanlığa acımadan zum yapmaktır ki münafıklıkda dini kullanan inkar etmek için din iman anlatan insanlara olan hasedden yalanlar inkar edenin zaten inkarına delil olmaz inkarcının hasedten yalanlamasıda hased ettiği kişidir halbuki hased edilende peygamber yolundadır hasedde neden peygamber anlatılıyor neden ben anlatılmıyom neden ben övülmüyom neden hep peygamberler anlatılıyor nedn hep ben değil hasedi ayetde peygamberlere hased anlatılır ki asrı saadetde inkarcılar hasetlikten peygamberi yalanlamak için kendi istedikleri gibi davranılsın kendi istedikleri gibi sorduklarına cevap verilsin isterler niyetlerinde inkar etmek için suç bulmak suçlu göstermektir yani mesela bilinen süpermen flim vardır asrımızda daha iyi anlaşılan mevzu böyledir yani uç ordan oraya kon dünyayı tersine çevir güneşe git gel yıldız indir bir delil getir göster gözümüzle görelim inanalım denir gibi peygamberler insandır ve insanın mahiyetinde okuma yazma bilmeyen ümmi olana kimsenin cevap veremediği inkarlarına tokat yapıştıran kelimeler sözler manalar anlatılınca ikar için yol denerler hasedlikleri iblis yolu kin nefret kibirdir kendisini büyük görmek için göstermek için peygamberleri küçük düşürmeye çalışır din iman yolunda olan insanlarada kibir hased edenler böyledir niyetlerinde küçük düşürüp kendilerinde olmayan imanın meydana çıkmasından rezil olmamak için hased iftira çamur atarlar ondada pislik olsun pislik görülsün kınansın kendide övülsün böyle mahluklar doymaz defol git yoluna sen büyüksün defol deseniz kanınızı emecek sebeb aranır kene gibi yapışır sülük gibi yapışır imanınızı emecek zehirliyecek iftira aranan kalbi fasık doymaz zalimdirler inkarla kendilerini haklı göstermek için peygamberlere suç atarlar ki süpermen filimi gibi hep dedikleri yapılsın yapılmazsa inkar edecekler zaten inkar etmek için mucize insan üstü deliller isterler hep inkarla kendilerini insanlara övdürmek ve peygamberleri küçük düşürmek için peygamberlerde biliyor niyetlerini yalnız yaratıcının emrine göre hareket ettiğinden niyetlerinde olanı demiyor ve azarlamıyor ayetde güzel uslubla gerçeği söylüyorki hem peygamberi inkar yolunu kapatsın hemde inkarlarına tokat yapıştırsın denilenden ötesine mucize aranan zındık inkarını gizlemek için hep bir yalan aranır niyeti doğruyu görmek olanın hayatında yaşanışında iftira sapkınlık saptırma fasıklık olmaz mü'min müslüman olan bir insan başka bir müslüman kardeşinin hatasını görse onun yanlışını düzeltir iftira düşmanlık faşişm anarşi çıkarmaz.



En'am 52 ayetde peygambere etrafında olan fakir ve genç olanlar çok olmasıda varki ayetde onları kovarsan zulm yapmış olursun zulm edersin denmiş yani kovma kovarsan zalim olursun onlar sana yük değildir zengin olan keyfi büyüklük yapıyorlar fakiri hor görüyorlar diye kovma zulm yaparsın diyor fakir zayıf imanlı insana yapılan kovma bile zulmdür imanlı olan müslüman müslümanı inançlı olan imanlıyı kovması bile zalimlik sayılmış ötesini siz düşünün inkarcı münafıklar insan olmadığından hayvandan aşağılık olduklarını ayetler anlatmış insanları hapseden baskı zorbalık yapan zındıkları düşünün zalim din düşmanlarına güven olsaydı münafık olmazlardı iman zehiri münafıklar azgınlık zevkleri için insanları ebedi cehennemlk yaparlar mevzu nedir ? toprak kavgasımı ? din kavgasımı ? dünya ve din Allahın malı mülküdür demekki zalim münafıklar kendi nefislerini putlaştıran tapındırmaya çalışan iman zehiridir.

3 Mart 2017 Cuma

Nimetlerin Bilinmesi 2

 

Yasin 21 tebliğ eden kuran ve Peygamber Efendimiz s.a.v. gösterdiği helal yolda hayat yaşanmasıdır (bir ücret istemeyen hiç menfaat beklemeyen) buyurmasında keyfi zevkine din anlattım beleşden menfaat al sana ev araba yat kat villa apartman vs. menfaate satmaktır (dosdoğru yolda yürüyen bu kimselere uyun) buyurmasında dini Allahın Peygamberlerin yolunda değilde insanların keyfi zevki nefsi şeytan çıkarlarına alet etmeyen helal yolda hayatını yaşayanlara uymaktır.

Ayeti yanlış anlamamak lazım Allah peygamber din yolunda nimet verilen hayır yolunda yaşantısı olmucaksa açlıktan rızıksızlıktan nimet yoksa tebliğ nasıl yapacak ?
Ebedi cenneti ihsan eden iman ehlinden sineğin kanadı kadar değersiz olan ölümlü kısa dünya hayatını esirgemez iyilik güzellik iman ehlindedir iman ehli geçim için birbirine yardımcı olmucaksa kim yardım edecek ?
Nefes alma hakkı olmayan münafıklarmı ?
Sebebler dairesinde rızk verilir insanlıkda iman ehli birbiriyle kardeşlik içinde yaşar hep iyilik güzellik yardımla yaşatmaya çalışıp nimeti iyiliği güzelliği rızkı verenin Allah olduğunu düşünür ve öyledir..


Muminun 108-109-110-111. münafıklar insanlığın imanını bozup cehennemlik yaparlar kafirlerin dini imanı inkar etmesine sebeb olanda münafıklardır hiçbir insanda inkar sebeb olacak kalb yoktur inancı bozan düşünce sapkınlığına sebeb olan münafıkların yaydığı fitnelerdir ondan inançda kafirlerin sapkınlık içinde kalmasıyla inkarcılığı yaşar yaşadığı gibi görür gördüğü gibi maddeden öteye geçemez maneviyatı anlayan akıl değil kalbdir gagarinler nemrutlar firevunlarda akıl vardı inkardan kafir oldu kalbi cehenneme atıp nefsine yücelik verdi kibirlendi ebedi helak etti demekki insanın mahiyetinde inkar yoktur nefsine tapınmaktan inkarla nefsine yücelik verir kibirle yaratıcı gibi görmek ister kendini helak.


Muminun 33 ayetinde kendi nefsilerinin kibrine yediremediklerinden ona buna iftira atıp kendilerini haklı göstermeye çalışırlar kimisi fakir zayıfdır fakiri hor görürler ezmek isterlerki kendi zenginlikleri görülsün fakirden daha akıllı olduklarını ima ederler şan şöhretli ünlü varken fakir zayıf olana niye inanıyonuz gibi algı yaparlar kalbinde imanı olmayan dünya kadar ilmi olsa cehenneme azap odunu taşdırlar kitap yüklü eşşek gibilerdir.
Din iman anlatan ayet hadis anlatana her şeyi derler delide derler ruh hastası olan münafıklar kalbi lanetli düşmanlık için her şeyi yaparlar yalanlamak için pisliklerini atarlar kusarlar içlerindeki kin nefret kibir kendilerini yüceltme sevdasındandır bunada tapınmak denir ayetde anlatılanda yalancıların nankörlüklerini gösterir asırlardır olan hadiseleri bilenler bile yalanlamak için iftira atarlar suçlarlar.


Muminun 41 insanların sapmasına sebeb olan münafıklardır ki inkarcılığı yayan sapkınlık bozgunculuk yapan hep münafıklardır kalbleri mühürlü kördür kendi körlüklerini bile inkar eden zalim yaşadığı saltanatı küçük nimet görür ve masumlara zulmüde günah görmez kalbi kör fasık olanın münafık hayatıdır ki münafıklığına delildir ebedi cehenneme gideceklerini inkar ederler inanmak istemezler nefsi arzularının rahatını bozar hep bir son vardır ve en sonda ebediyetdir ki cehenneme gidecek olanlar dinden imandan bile bahsetmezler behsetmek istemezler bahsedenleride susturma çabası verirler zevki heves keyfi bozulup hayatın lezzetini ebedi cehenneme gideceği düşüncesi olsun istemezler ondan bozgunculukla din iman anlatan bile olsa kendi şer zevkine göre anlatılsın saptırılsın isterler yani münafıkları cennetlik yapana konuşma hakkı verirler ayet hadis anlatılsın istemezler kendi kanunu kendi kitabı kendi dini hep nefsine göre din tasarlarlar yalacılığa din der kendini helak eder.


Muminun 44 her ümmete peygamber gelmiştir ve peygamberlerin vazifesi yaratıcı emriyle insanın yaratılış hikmeti olan dünya ve ebediyet hayatıdır insan insan dünyaya ve ebediyet için yaratılmış ve bildirilen hükümlerle nasıl yaşanması gerektiğinin yolunu gösterir insan neden yaratıldı ?
Dünyada neden hayat yaşıyor ?
Zulm görmek içinmi yaratıldı?
Nimetle yaşaması içinmi yaraatıldı ?
Ebedi hayatda var orda ne yaşanılıyor ki ?
Yaratılışın menbaı insanda imandır imanlı hayatın meyveside dünya ve ebedi cennet hayatıdır insan imanlı yaşasın inançlı iyilikle doğrulukla güzellikle yaşasın diye yaratıldı nimet veren yaratıcı var bilinsin diye yaratıldı yoksa neden yaratılır ?
Yaratıcıcın mahluğa ihtiyacımı var ?
İnkar edenin inkarına ihtiyacımı var ?
Neye ihtiyacı var ?
Yemeğemi içmeyemi hasta olursa kendisine bakacak birileri olsun diyemi yarattı ?


Muminun 52 ayetde anlatılandakısa ve öz açıklıyor emirlerine göre hayat yaşanılsın diye yaratıldı ve ne emreder?

Allah hükümleri değişmez ezelden ebede gider ilk nedir sonda öyledir siz bir şey icad etseniz size faydası içindir insan bile yaşantısında hep rahatlık huzur iyilik güzellik arar ve ister nimetlerle zenginlikle hayatı olsun ister hep faydasını düşünür lezzeti mutluluğu insan isterse yaratıcının verdiği nimete iştiha etmeside gösterirki nimetler ezelden ebede insan için yaratılmış ve insan kendiside ebed için yaratıldığına delildir buna inanıp hayatını yaşar insanın fıtratında nimete bağlılık vardır yemeği içmeği zevki ister.


Muminun 55-56 insan mal evlat gibi nimetler kadın erkeğe erkek kadına nimetdir hep yaratılıştaki fıtrata verilen nimetdir yaşanılan nimetdir ve imanın gereğide nimet verene şükür etmekdir imanın verdiğide şükürdür çünkü inkar imansızlıktır inkar nankörlük nimeti görmemek vermedin demektir nimeti inkar etmektir yediğiiçdiği zevki sefasını yalşadığı nimetleri vereni inkar etmekle kendi kendine oldu demektir inkarda yaratıcıya yapılır emirlerine yapılır ve kafirlik meydana çıkar dini kullanan münafıklarda kafir gibi inkar edip birde nankörlüğün aşırır olanı açgözlü doymak bilmez kibirli zalimdirler insanlığın rızkına göz koyup hırsızlık yaparlar insanlık ölsünde kendi nefsi saltanat yaşasın ve övülsün güya iyilik yapıyorlar gibi görünüp riya yaparlar kendi nefslerine iyilik yapılsın diye menfaatlerini isterler yani güya iyilik yaptımda bana nimet verildi mal verildi gibi övücüdürler ayetde bunu anlatır manen der münafıklar kendileri iyilik yaptıklarındanmı nimet verildiğini sanıyorlar koşulması kelimeside münafıklar iyilik yapmış gibi görünüp menfaatlerine çıkarlarına nimetin peşine düşerler nimetdedir gözleri nefslerindeki açgözlülükten hırsızlık yapıp güya nimet verildi gibi algı yaparlar şerri dine alet edip şerrin nimeti verildi deyip yalanla insanlığı aldatırlar.
Muminun 55-56 ayetde anlatılanda münafıkların yapmadıkları gösterişli riyalı ve yaptıkları iyilik olsun yapılan iyiliğe nimet verildiğinimi sanıyorlar diye anlatır yada şöyle diyelim inkar edilende yok demektir yok denilen inkardaki yokluğun neyini istiyon ?

Nimeti iyilikleri için verildiğini riyakarlıkla gösteriş yapan münafıklar insanlığı yalanlarıyla aldatırlar nimeti vereni emrini inkar eden nimetin neyini konuşuyor inkarcılığın nimeti olmaz inkarda yokluk vardır yok olanda nimet nasıl var olacak ?

İnkar edilene nimet verilmesinde özel değerli mahlukmuş gibi kendilerini algılatan münafıklar nimeti inkar ettiğinide inkar ederler yani aç karnını doyuracak kadar nimeti olsa mahluk hakkıdır rızkı verilsin dense kafirlerin zaten hayat hakkı nimet hakkı vardır ve kafirin münafıktan ayrılan tarafıda kafir yaratıcıyı inkar etsede yaşantısından hayatından nimetden memnundur münafıklarda hayatının en zengin en yüce en büyük güzel olmasını saltanatı hayatı nefsinde görmek ve insanlığa desinler diye riya yapar bebek çocuk insanlık ölmüş açlıktan kıvranan fakirler vardır önemi yoktur münafıklar hep saltanatını düşünür.

Nimetlerin Bilinmesi

Koruyup nimeti yiyorsun ve hayatda yaşıyorsun güzellikler iyilikler yapki yaratıcı emridir insanlığa fayda verileni al dinini öğret cennet yolunu göster kulluğu tanıt demekki kulluk ibadetden evvel imandır ibadetle cennete giren yok fakat imanla cennete giren çoktur.

İmansız olan münafıklarda öyledir iman yok ibadet çok olsa neye yarar en küçükten en büyük iyilik yapsada ebedi cehennem imansızlıktır demekki iyilik yapan imanlıdan alınandır ki faydası olsun imanlı olan sevap alsın imansızdan zerre kadar bile iyilik alınmaz zaten menfaati içindir bir çıkarı varki iyilik yapmak ister küçük bir iyilik yapsa kendisine kul köle yapmak ister niyeti kötüdür şerdir kalbi şer olanın dışındaki iyilik iman ehlinden birine yapılsa niyeti imanı kemirmek menfaati var kafire bile menfaati için kul köle yaptıran münafıklar iman ehline ne fayda verir ?
Dünyada bir sürü iman ehli varken karşılıksız iyilik yaparken münafıklara çokmu ihtiyaç var ?
İman ehlinin birbiriyle kardeş olmasıda iyilik güzelliği Allah emri peygenber emri din emri olduğu için yaparlar ve münafıklar nefsi övülsün nefsi bilinsin nefsine tapılsın diye menfaatinden yapar düşman olan münafıklardan medet uman kul köle hayatı rezillik yaşar Kur'an ayetler münafıkların düşman olduğunu anlatırken dost demiyor düşman diyor münafıkların iman ehline dost görünmesindeki niyeti düşmanlıktır iman ehlinin kalbdeki imanı emmek kanına girmek ve ebedi cehennemlik yapmak için çabalar kalbinde düşmanlık vardır ayetler yalan söylermi ?
Kur'an,ı dinleyen peygamber yolunda olan dinin emirlerini dinleyen imanlı insan münafıkların dediklerinimi dinleyecek ?
Kur'an,ı ayetlerini peygamber yolunu cenneti bırakıp cehennem istenirmi.


Said Nursi Hz. Kur'an bir kainat insanda kainatın küçültülmüş modelidir der yani Kur'an bir imanlı insan hayatı demekdir Kur'an yaşantısında peygamber efendimiz gönderilmiş insan Kur'an,ı nasıl yaşar hayatı öğrenilir buyurduğu gibi yaşanılır ne buyurur?
İyilik güzellik cennet misal hayatı buyurmazsa cehennem gibi yaşanılan hayatımı buyurur ?
Yada cennet misal yaşanmazsa cehennemimi yaşatacak ?
İnsan dünyada cehennemi yaşayabilirmi ?
Cehennem gibi yaşanacaksa cehennem ateşine benzer olan azap niye yaşamadı ?
Niye ateşde hiç yanmadı hadis varmı duydunuzmu hiç ?
Zaten yansa yaşayabilirmiydi ?
Girişi olup çıkışı olmazdı demekki günahlar dinde yasak edilmesiyle insanın kulluğu Kur'an yaşantısıdır peygamber efendimizin yoludur.


İsra 88 ayetde insanlar ve cinler hepsi bir araya gelseler Kur'an,ın bir benzerini getiremezler buyruğunda anlatılan Allahın verdiği hüküm bildirdiğinden başkası asla Kur'an gibi benzerini getiremez yani hükümlerinde anlatılanda ayetler hadislerdir anlatılanıda Allaha yakın olan takva sahibi iman ehli anlar yani hükümler ayet hadis değil anlatılan ayetlerdir hadislerdir doğruyu anlattıranda Allahtır ve kalbe tecelli etmesiyle beyinde şuur çoğalıp doğruyu gördürür doğruyu anlattırır kalbde imanı olanda hükümleri doğru görür hükümlere itiraz edilecek konu yoktur insanı kabullenmeye mecbur bırakır inkar edilemez ayetler ve hadislerin kendisi kısa ve öz anlatıyor daha öncede anlattığımız konuda kafir inkar edemez kabullenmeye mecbur kalıyor inkar etmeside bilerek inkardır bilerek kibir yapmasıdır kafir bilerek kendi nefsini üstün görür sonuçda bilerek inkar eden iman etmeyen ebedi cehenneme gidiyor kafir böyleyse münafıkda ayetlerde asla bağışlanmaz buyruklarıda delildirki kafir gibi şüpheli değildir bilerek düşmandır bilerek din iman düşmanlığından kalbi mühürlenir ve ebedi cehennemin dibine gider bilerek inkar ediliyor bilerek olmasa kafir inkar etmez kafir olmazdı münafıkda münafık olmazdı.


Cehalat risalei nurda anlatılanda insanlığın cahil batıl düşünce hayatına zarar vermesidir kötülüğü iyilik sanan cahillik yaşantısında olan vardır Değerli Büyüğümüz Fethullah Gülen Hoca Efendi dünyada hizmeti yaygınlaştırıp insanlara eğitim bilgi nimetlerle nasıl yaşanıp kullanılır insanlığı cehaletden alıp cennet misal yaşanacak yol göstermişdir ve iman meselesi olan peygenberler kitaplar dinler hepsi bir olup dünya kardeşliğini anlatıp yol göstermiştir dünyada şahit geriye kalan iyiliği güzelliği kardeşliği gören bilen dünya düşmanınıda iyi tanıyabilir çünkü dinler arasında Yahudi,Hıristiyan ve islamiyet dini başkada din yoktur iman ehli olan dinlerde iman problemi zaten yok demekki problem cehalet dinin özünden alınan cehalete iksir olan risle-i nurlar ve Büyük Alim kitaplarıdır insanlığın kalbe cenneti aşılar hayatlar cennet olup malı mülkü kullanırken değeri dünyaya göre verir ölümlü dünyada ölünce dünyayı bırakır öteye imanıyla tertemiz gider cennet hayatıyla ebediyen yaşayacağı anı kabirde bekler dünyanın değeri ölene kadardır dünyayı kalben terk edilir kesben terk edilmez der yani sebze meyve ve kullandığımız ev araç gibi insana hizmet eden dünya malını işi bittiğinde çöpe ve hurdaya atacaklarımız gibi kullanıp değersiz görmekdir dünyada 3 oda bir salon evde kalınsada olacağın bir oda köşkde kalınsada olacağın bir oda ne ev nede köşkü küçük mideye koyamazsın yenen mide kadardır ölene kadarda mide kadar yenir sonunda ölüm var ve onca mal mülk kaldı dünyada yenilende lahamda yenilende içilende kaldı dünyada insansa bir et bir kemikdir kalb imanlı yada imansızdır imanlıysa ebedi lezzet cennet bekliyor imansızsa ?


Yunus 16 Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hayatı okuma yazma bilmezdi ümmiydi ve Kur'an ayetlerden hadislere anlatılan asırlar öncesinden bildirilen hep çıktı ne buyurduysa hep doğru oldu asrımızda bile insanlıkda iman ehli olan maneviyatı gördüğü muhteşemliklerle doğru söyledin sen doğru sözlüsün deyip ebediyet olduğunu ve insanın dünyada yaratıcısını tanıdığı manen olup anlayışla kabul edilip iman ediliyor beyin şuur anlayış okuma yazma bile bilmeyen şanı yüce peygamberin doğruluğunu kabul edip imanı kuvvetlenip ötelere açılıyor bir ayetde insan başı boş olmadığı besleyip nimetlendiren yaratıcısı olduğunun şuuruyla imanla hayatına lezzet veriyor yani insan imanla lezzet alır dünyadaki nimetler kendi kendi tadı tuzu olan değişik lezzeti dünya nimetine olan lezzetdir yani kebab yiyen kafirin aldığı kebab lezzetidir iman lezzeti değildir iman lezzeti manen hayatı cennet gibi yapar ve bazı zalim din iman düşmanları iman ehline karışmasa iman ehli cennet misal hayat yaşar insanın ümmü olması veya peygamber yolunda iman hizmeti yapan ilkokul mezunu olan insanın din imanı anlatmasına neyle cevap verilebilir ?

Düşman olan hased kibir yapıp büyüklük taslar kendi yapamadığı din iman hizmetini kötüleyip kendini büyük göstermeye çalışır nasıl olsa dünyada bir iyi bir kötü var iyi olanı kötülense dünya iyi olanı kötü bilse kötüye iyi demek kalır biri çıktı kim kaldı ? kötüye iyi densin istenilende buydu büyük densin övülsün onun derdi hep ünlü şan şöhretli olmak din iman onu ilgilendirmez sadece nefsini düşünür desinler Peygamberlerin hayatlarında hep doğruluk insanları imanlı yapıp ebedi cennet hayatına göre yaşatıp öldükten sonrada ebedi cennete imanla girmesini çabalar hep imanı düşünür çünkü cennete giriş tek imandır insanlar günah işlemiş hata yapmış çok ilgilenmez imanı koru tevbe yolu var inkar etme imanlı ol yoldan asla dönme doğruluktan asla ayrılma diye ümmetini iyiliğe sevkeder sahabe ömer sonunda ölüm olcağını bilseniz doğruluktan ayrılmayın demişdir peygamberin yetişdirdiği insan diyor bunu yani günaha hataya girdinizmi cehennemliksiniz demiyor doğruluktan ayrılmayın diyor Peygamber Efendimiz ümmiydi dünya sonuna kadar olacakları haber verdi iyilik delilli kötülük delilli cennet gidiş imandır.

Allah cennetmi ister cehennemimi ?
İyilikmi ister kötülükmü ?
Nimet vermekmi ister ızdırap çile azap vermekmi ?
Güzellikmi ister çirkinlikmi ?
Yarattığı mahluğuna hiç birşeye ihtiyacı olmayan herşeyden münezzeh olan Allah ne ister ?
Şer istermi ?
Mahluk şer istiyor cehennem istiyor cennet misal hayat yaşamak istemeyen varmı ?
Zulmle işkence yaşamak isteyen varmı ?
Mahluk bile istemezse yaratıcı istermi ?
Yani insan kendi zulm yapıyor niye ?
Nefsine tapınılsın diye sebeb diye bahane bulup dini kullanıyor ve din kötülük zulm yapın diye emrediyormu ?
Zulm yapan insan şerri nefsi yapar zalim olan zulm yapanlar nefsdendir yaratıcı sorsa soruyor diyelim cevaplayın Allah rızası varmı ?
Şerde rızası olsa ayetler niye zalime lanet ediyor ?
Allah münafıkmı ?
Açıklayıcı anlatıldı ayetleri ve hadisleri anlamayacak kadar imanınız yoksa inkar edene insan denirmi ?
İnsan olmayan kafirdir dini alet edende münafıktır yalanmı ?
Ayetlerde münafıklar için hayvandan aşağıdır buyrulmuş hükümlerde hep anlatıldı hayvandan aşağı olana ne konuşacaksınız ?
Lanet olsun denir.(A'raf 44).


Kur'an ayetlerinde yasaklanmış olan zina kumar imanlı insanı öldürmek yani hep yasaklı olan uzak kalındımı yolunu bulur zalim zulm yapanlar düşmandır hepsi açık anlatılmış yani yasaklardan kaçınıldımı gerisi helal yol olup yaşanır ve asrımızda yol göstericilerde vardır mesela kur'an hükümlerinde yasaklardan kaçınıldığında gerisi tereddüt olan meseleler kalır onlarda hata yapılsada af yolu açıkdır ve kim sebeb olduysa ona yüklenecekdir kimsenin inancıyla oynama yetkisi olmayan münafıklar bedelini ödeyecektir önemli olan nedir büyük yasaklardır Kuran'da var hadisde denmişki Yahudi Hıristiyan felan düşman anlatılmış gibi problemler çıkarsa peki mezhepler din değil Yahudilik din Hıristiyanlık din ne çıktı ?
Kim düşman ?
Demekki hadis yalandır gönderilmiş dini inkar edersen kitaplara ve peygenberlere iman diye çoğulluk anlatılmış mezhebe iman yokki dünya dolusu günahı olan insan zerre imanı olsa cennete girer ve hiç günahı olmayan olsa dinleri kitaplara peygamberlere yani yahudiliği Hıristiyanlığı inkar etse ebedi cehenneme gidecektir cennet anahtarı imandır mezhebi inkar et yokde hiç bişey olmaz mezheb kimin ?
Kim çıkardı ?
Peygambermi ?
Hesabı vercek olan mezhep kurucusu varsa hesap verecektir dinle imanla oyun oynanmaz ebedi cennetle ebedi cehennem var ebediyet ahmed bin hanbel hesap vermesine gerek kalmadı hesabı dünyada görüldü hesap günü hesap verecek olsa ne diyecek ?
O dedi bu dedi o yaptı bu yaptı iftira zehir kocakarı çenesi misali sapkınlıkla harcanacak boş konuşmaya gerek yok düşünün peygamber fetanet sahibidir aklı aşan akıl vardır.


İdareci ülke yöneten sapkınlıkda olan din iman ayet hadisle ilgisi olmayan dini kendi keyfi zevkine göre ilişen dinin bazısını akla uygun bazısını çirkin gösteren idarecilerdirki hadisde onlardan bahseder yani günahları savunan cehennemi isteyen ayet ve hadislerle alakası olmayan şer ortayol diyen zındıklara destek veren helak olacak destek verenlerden desteği alan kurtulacak şer ortayol diye imanını kaptırmamış olan ve kalbi imanlı olan hizmeti seven hizmetden taraf olan kurtulacak.

En az iki tane yanlış bir doğru edemez madem öyle akıl ruha kalbe huzur veren manen anlaşılan ebedi olan cennet insan hayatı için değilmi ?
Tesadüfe inanan tüm bunların hepsinden birini tesadüfe verir hepsi birden tesadüf olamaz tevafuktur yapan değil yaptıranı gören manen anlar evrende güneş sisteminde gezegenler var eğer tesadüfden azcık verseniz mesela dünya veya bir gezenegene aniden fırlayıp diğerine çarpar dehşet korkunç sesle kıyameti koparır hepsi birbirine çarpıp helak başlar azcık buna bile tesadüf vermezsiniz demekki yapan döndüren var yapılanda seneler önce görenler delil veriyor Said Nursi Hz. gördüğüne göre delilini biz görüyoruz demekki gördüren yaptıran var.

Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır Said Nursi Hz.

Ayetler ve hadislerde anlatılan kısa öz açıklanmış buyruklar manasında hep cennet yolunu gösterip hiçbir dini ayırıp cehennemlik yapmaz çünkü din gönderilişi yaratıcı ve ebedi cennet yoluna imandır ayet ve hadislerde anlatılanı cennet yolu demezseniz peki ne yolu ?
Cehennem yolumu ?
Ebedi gidilen cennet ve cehennemden başka yol varmı ?
Ayetler din ayırması dünyada sayıca çok insan var ve kafir zaten belli ve tek din olsaydı inkar eden  münafıklar nasıl anlaşılırdı ?
Ayetler ne anlatıyor manasını gören bilir mesela bıçak dersiniz imansız öldürmekten bahseder imanlı olanda meyve sebze kesmek içindir der.
Bomba dinamit patlayıcı icad edilmiş imanlı dağı taşı parçalayıp tünel açarsınız yararlıdır çok faydalı der imansız insan öldürmek için der.
Elektrik yaratılıyor ve sebebler dairesinde insanlığa büyük faydası var ve elektrik panosunda hata yapan insan evde fabrikada yangın çıksa suç elektrikde ve elektriği kim yarattı onda dese ahmaklık olmazmı ?
Hükümlerde anlatılmışdı eğer yangın şerse o zaman içinde bekle ve yanarak ölürsün kaçmazsın şerri yaratan var yaratıcı o irade vermiş insana ve bıçak bombayı elektrik gibi olanı faydalı kullan emrediyor bir çok ayetde anlatılan yaratıcı 1 peygenberler 1 kitaplar 1 dinler 1 yani Tevrat Yahudi Musevilik dinini çıkardı İncil Hristiyanlığı kitaplara iman edipde Yahudilik ve Hıristiyanlık dini yok diyemezsiniz dinsiz kitapda Peygamberde olmaz ve Kur'an var İslamiyet dini yok diyemezsiniz çünkü din kitaplarda peygamberler emridir imanda ilk olan iman esasıdır.
Biz mahluk insanlar bile doğru olanı hakikati anlayıp yazıp anlatarak gösteriyoruzda  Allahın bunları bilmeyecek hayvanmı sandınız imanı bozuk olan ayetleri peygamberleri ve dini anlamaz anlatamaz ve dine imana ilişirse sapkınlık içinde olup düşmanlıklar çıkarıp fitne fesadlık çıkartıp dünyada kan anarşi terörizm gibi dünyayı cehenneme benzetir zalim zulmünde insanlık ölür en tehlikeliside fitne fesad çıkdımı kalb imansızlıkla ebediyetine çok zarar verir bir kaç zalim münafık saltanat için insanlık cehennemlik ebedi hayatı düşünen derdi iman olan ayet hadis din hep anlatıp açıklayıp yol gösterir ve derdi satanat olan dini kullanıp tapınmak isteyen hep gözde olmak bir numaralı büyük insan desinler ün peşinde olup yalan aldatır herşey yapar insanlığa manen cehennemi yaşatan münafıklardır.

12 Şubat 2017 Pazar

Zalimin Zulmünde Helak


Ankebut 18 ve Şura 48 ayetler açık anlatıyor yani peygenberler bile tebliğ eder ve kimsenin inancına müdahale etmez ve din iman hizmeti yapan iman ehlide öyledir Ankebut 18 ayetde peygambere düşen açıkça tebliğ etmekten ibaretdir buyruğu böyle açık anlatılır hadisdeki buyruklar zalimi açık gösterir.


Ali İmran 178 eski asırlarda kavimlere hep peygenber gönderilip iman edin çağrısı yapılırdı ve iman edenler ayrılıp helak başlardı bir mühlet geçipde iman edenler ayıklanırdı ayetde kafir olanlar kurnazlık yaptığından gizlenmek isterler sonra münafıklarda ayıklanmış olup cehennemin dibine gideceklerde ayıklanır ondan mühlet bir zaman sürüp helakla kavim öldürülürdü ve hayat tekrar iman ehliyle başlayıp düzen yaygınlaşmaya başlar.
Hz.Musa a.s. Hz.Davud a.s ve Hz.İsa a.s. kavimleridende helaklar kalbiyle mühürle oldu yani iman alındı en son gelen hükümleri Allah emretdi ve yazıldı Said Nursi Hz. dediği melekler yeryüzünü doldurmuş kayıtda vazifeni yap gerisine karışma demiştir her imanlı insan vazifei asliye olan hayatı emri bil maruf nehy anil münker iyiliği emret kötülükten men et peygamber mesleğini Yahudi Hıristiyan ve Kur'an hükmüyle tüm müslüman dinler.


Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kadar böyleydi ve Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v.den sonraki asırlarda helaklar hep kalble oldu yani kafir ölene kadar mühleti vardı münafıkda ölmeden mühürlendi ve asrımıza kadar olan hep kalble oldu her asırda asra göre büyük zatlar geldi ve Said Nursi Hz. asrımızdaki büyük alim insanlığa cennet yolunu gösterip din iman hizmeti açdı ve dünya sonuna kadar hüküm sürecek.

Yerine getirmekle vazifelidir kafir inancı az olan ve din iman bilmeyene anlatıp iyilik güzellik yaşatmaya çalışır münafıklardan uzak kalır çünkü kafir kimliği delillidir düşmanlıkda kendisinedir tanınır münafıklarsa iman kemiren zehirdir yüzüne gülüp imanını yok edecek tuzakla ebediyetinle dünya hayatınıda zehir eder kalbe cehennem zehri taşıtır hayatı azapla yaşatır münafıkların kimliğide açıklanmıştır delillidir din imanı büyük alim çok güzel anlatıyor ve yol gösteriyor okuyunki münafıklar kimlikleri açık görülür mesele işid deniyor pkk deniyor insanlığı öldüren ebedi cehenneme gidecek din adıyla yaparsa münafık olup cehennemin dibine gidecektir asrımızda helak olduklarının delili hükümlerdir yani eski asırda insanlık helakla ölürken asrımızdaki helakda hükümlerle kalbi öldürür çünkü ebediyet olmadıktan sonra dünyada ne kadar yaşarsan yaşa yeme içmeden ibaret geri kalan sadece et kemikdir helak bekleyipde dünyada eski asırdaki gibi felaketler bekleyen varsa bir helak olacak son helak dünya sonu geldiğindedir ve bitecek ebediyet başlıcak insanın ölümü zaten bir son ve dirilişe kadar çok çabuk geçecektir çünkü öldükten sonra zaman ve süre bitiyor ya cehennem azabında olacak yada cennet misal manevi saadet hayatı lezzeti yaşayacak kabir hayatı imanlı cennetlik olunsa ölüm acısı azıcık tadıyon ve ölüyon bir hadisde ölüm acısı boyna inen 70 kılıç darbesinden beterdir buyrulmuş hadis şüphelidir yada kafir imansız için söylenmiştir ölüm acısını yaşayacak olan kafir inkarcıdır çünkü anne şefkatinden evladına zerre acı vermek istemez eğer verirse bir kabahatından suçundan azcık okşar o misal diyelim anne şefkatinden çok şefkatli Allah var hayvanlar bile ölürken manen zevk alıpda ölüyor yani acı yaşantısı yok o bile lezzet bizki insanız en zayıf en nazenin en muhtaç en mükemmel ihtiyacı pek çok hayatı seneler sonra düşe kalka öğrenen insan denilende mahluklardır bize verilen şuurla yaratıcımıza olan ihtiyacımız lisanla dua fiilen dua hep istiyoruz ve nimetlerle dünya sofra halinde bize hizmet ediyor ben insanları ve cinleri yalnız bana kullak yapsın diye yarattım buyruğuyla Said Nursi Hz. insanın dünyaya gönderilmesinin hikmeti halıkı yaratısını tanıak ve ona abd olmaktır dediğide kulluk yolunda insanın vazifesi yaratıcıbı tanıyıp neden yaratıldığını anlayıp kulluk yapması iman ehli birbiriyle bağı ebediyet yörüngeli hayatıdır yani yaratıcı 1 peygamberler 1 kitaplar 1 dinler 1 birbirimize tüm bağımız bu yaratıcı buyruğundan peygamberlerin buyruğuna ve milyonlarca evliya asfiya gelmiş ve Said Nursi Hz. ve büyük alim yani tüm birlikler hepsi aynı mesleyi anlatıyor konuşuyor hiç mümkünmüki milyonlarca anlatılanlarda hepsi aynı manayı anlatsında bazı zındıklarda biriki kişi ayrı ahmakça ne dediği anlaşılmayan aptallıkla gevezelik edip saçma sapkınlık yapsında ona inanılsın ? Kitaplardan ve milyonlar yalancımıdır ?

Hem şerri yaratıcaya iftira atmakla fitne çıkartan zındıklar kendi iradeleriyle şer yaparak hiç bir delil olmadan yaratıcıya iftira atanlara inanıyorlarda delilli açıklanmış anlatılmış ayetli hadisli olanlara niye yaratıcının verdiğine inanmıyorlar demekki menfaati keyfi şerre zevk isteyen zındıklardır kalbi kafir münafıklardır.

Kitaplar peygamberler ve milyonlar hepside bir birini destekleyen aynı yörüngeli cennet hayatını iman ehli olanlara müjdeyle anlatıyorlar kimse kimseye iman veremez çünkü iman edenin kalbi niyeti Allah biliyorki kendi tecelli etmediği inkarcıda iman olmuyor tecelli imandır demekki imansız kafir delilli din imana karışmaz kimseye zalimlik yapmaz zulm yapmaz keyfi hayatını düşünür nefsi övülsün isteyen benliğidir yani kafir din imanı alet etmez zalimlik zulm yapmaz demekki münafık herşeyi kendine meşru görüp saltanat için zalimlik zulm yapar din imanı kullanıpda nefsine tapılsın diye zalimlikle zulm yapar münafıkla kafirdir kalbi kafirdir yüzü dindar menfaati için kendisini bile satar kafir kalbikafir ve yüzüde kafirdir yanikalbde olana göre haraket eder ondan hesap günü hayatına göre kalbi iyilikle doluysa af edilebilirde inkarcılığı dünya hayatı çeşitli zevki şerli yasaklanmış olan zevki için nefsi inkarla aldatır çünkü nefs kötülüğü ister kötü şer zevki nefs yaşamak ister nefse yenilen kalbden haberiolmadan hayatı zevk peşinde olup terkedemez kafir bundan kaybediyor şer zevki yaşamak için inkarla gönül avutup hayatını bitirir halbuki nimetler o kadar çokki şer zevki sıfır kalır nedir şer zevki ?
Zina içki kumar yani hep zararlı insana hiç yaralı değil helal olanlar sayılsın nedir helal olan ?
Yasaklanmış az olanı ayır gerisi helaldir ne çok nimetler insana hizmetçidir insan ilk doğumla tertemiz günahsız ve en mükemmel yaratılır bri hadisde her insan islam fıtratı üzere doğar sonra anne babası çocuğu ya Yahudi ya Hıristiyan yapar buyrulmuş yani islam fıtratında olan din Yahudilik Hıristiyanlık ve Kur'an son bildirdiği dindir hepsibir din fıtratıdır hadisde buyrukda Yahudilikde Hıristiyanlıkda islam fıtratında olduğunu anlatır çünkü Yahudi Hıristiyan ve islam diyelim anlaşılsın bu dinlerden başka din yok islam fıtratında olan kim?kafirmi ? münafıkmı ? onlarda din varmı yani inkarcılık diye din varmı ? demekki kitap ehli olan Yahudi Hıristiyan ve islamiyetdir üç din islam fıtratı olarak anlatılmışdır bundan başkada din olmadığına göre dinlerden başka çıkan sapkınlıklar hep cehennem yoluna işaretdir hükümlerde yazılıp anlatılmışdı bir ayetde Hıristiyan Yahudi ve islamiyetde olanlar ayrılığa düşmüşlerdi fakat sonra tekrar birleşdirdik gibi bir ayet anlatılmışdı yani islam fıtratında olanda Müslümandır Yahudi Hristiyan ve Kur'an son bildirdiği din Müslüman olanlardır mesele kafir diye fıtrat varmı ? yok.
İnkarcılık fıtratı diye bişey denmiş olup sapkınlığın en ahmak olanıdır kafir ve münafıklık dini varmı peki fıtrat varmı ? yok.
Kafir inkarcılıkla hayvandan farkı yok sadece dünyası vardır hayvan gibi hayatda yer içer şehvetinde olup aşar hayvandan fıtrat olarak tek konuşması vardır fıtrat olarak insanlıkdan nasipsizdir yani konuşan hayvan münafıklarsa kafirden aşağıdır hayvan fıtratında bile kafir gibi olamazlar yani hayvandan aşağıdır konuşan madde robotlar vardır fakat münafıklar robot olmadığı gibi konuşan madde gibi taşdır eski asırlarda hadislerde anlatılan mana ve kelime hep uyumlu olup anlaşılır.

Hadisde "Sizler adım adım, karış karış ve dirsek dirsek daha önceki ümmetlerin yollarını izleyeceksiniz. Öyle ki, onlardan biri kertenkele deliğine girmiş olsa -mutlaka bir hikmeti vardır diyerek- siz de o deliğe gireceksiniz." buyrulmuş.

Nedir mana ve açıklaması ?
Sizler hitabı sahabelerden dünya sonuna kadar gelecek ümmetinedir ümmet olanda Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet dini olan müslümanlardır yol izleyeceksiniz dinler arasında olan sevgi hoşgörü diyalog birlik olunmasıdır ki ümmet denmeside ümmetler ayrı değildir şöyle diyelim Yahudilik cenneti Hıristiyanlık cenneti islamiyet cenneti kaç tane cennet var ?
Üç tanemi bir tanemi ?
Yani ümmet olanı bildirmişki manen anlaşılır cennet bir tanedir kertenkele deliğine girseler sözü çok ilginçdir kertenkele deliğine sığacak insan varmıdır ?
Demekki manen ya internet gibi incecik kablodan sanki kertenkele yuvasına benzeyen tv veya bilgisayara işaret edilmişki manasında anlatılanda bu olabilir veya hadise eklenmiş kelimede olabilir.

Şüphesiz ayetlerimizi yalanlayanlar ve onlara karşı büyüklenenler, onlar için göğün kapıları açılmaz ve halat (ya da deve) iğnenin deliğinden geçinceye kadar cennete girmezler. Biz suçlu-günahkarları işte böyle cezalandırırız. (Araf,40) manası nedir ?

Ayete kafir ve münafıklar gibi ahmakça zıd bir sual edilse siz iman ehli iğne deliğinden yada iğne deliği gibi olan bir şeyden halat yada deve geçirebilirmisiniz o zaman sizde büyüklenen kafir veya münafıksınız dense Allah dünyada bile böyle suala cevap verecek iman ihsan etmiştir.
Suale yanıtda incecik kablodan dünya girişi deve sanki iğne deliğinden geçmiş gibi hatta büyük gökdelenler bile izliyosun ve hatta sebebler dairesinde kablo olmadan havadan uzaydan bile wirelees bağlantısıyla dünyayı izliyorsun hadisde anlatılanda dinler arasındaki birlikteliktir çünkü Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet bilinen durulan başka din ve kitap ehli iman ehli yok.



Zumer 41 peygamberler inkar eden kafir ve münafıkların vekili değildir şerortayol diye terörsitlere insan öldürmeye hüküm veren münafıklardır.

Bildirilen buyruklarda peygamberler kimseye vekil değildir sapkınlık yapan yapan kendisini ebedi cehenneme atmış olup kimseyi sorumlu tutamaz peygamberler cehennemliklerden sorumluda değildir inkar eden kendi isteği rızasıyla kabul etmiştir din iman düşmanlığı yapan münafıklarada münafıkun ayetlerinde asla bağışlanmaz buyruklarıda vardır yaratıcının bağışlamadığını kim bağışlayıp cennete alacak ki ?


Tahrim 9 Ayetde peygamberlere emredilmiş kafir ve münafıklara sert davranılır insanların imanını emmek isteyen fitne fesad çıkartana helal olsun insanları ebedi cehennemlik en mükemmel kötülük yapıyosun al saltanat ve nimetlerin en güzelini hak ettin al dünya senin denmez kör kütük sarhoş birisi şöförlük yapsa insalığın ve kendi hayatınıda felakate götürür mesele dünyanın bir sürücüsü vardır oda yaratıcı ve peygamberlere verilmiş insanlığın ebedi ve dünya hayatı için gerekli olan en mükemmel yolu göstermiş ve dünyada her biriniz şöför gibi kendi hayatından ve ailede başlayıp çevresinden gitgide dünyanın tümüne gidilen yolculuk için hazırlık yapılacak ilim bilgi ve eğitim sorumluluğu vardır hem kendi bir şöför dünyadaki yolculara rahatlık huzur sevgi birlik kardeşlik verecek güzel hayatı anlatıp ayet ve hadisleri peygamber yaşantısını anlatıp yol gösterir peygamberler cennete göre yaşar eğer zalim zındıklar rahat verseydi zulm yapmasalardı çok acıda yaşamıcakdı insanın vazifesi kulluk ve ona göre gerekende buyrulmuş mesela zengin insan açı insanlığı düşünecek işinde gücünde gerekli yardımı yapacak kötülükler engellenecek dünya cennet misal yapılacak her bir insanın vazifesi vardır dünyadaki insanlığa zarar veren şerdir kötülükdür.

Amerika birliğidir hükümlerde anlatımında örnek verilirken ayrılmış olarak anlatılmışdı önceden demişdim Amerika ne derse o ve iman ehli ayrılmaz bütündür cennet bir tane var bir gün ebediyen orda olacaz ve inançda imandır kabul et gir.

Bana olan niyetiniz nedir ?
İstemediğimi zorla yaptıramazsınız benim yaratıcım var peygamberim var kitabım var dinim var yaşa diye emrediyor yaratıcıya tapılır iman peygamberlere yapılır din iman anlat emrediyor ve kimseyi ilgilendirmez benim hayatım insan öldürmüyorum zulm yapmıyorum din iman anlatıyorum ve anlatacamda hesabı ben verecem istemediğim kimseyi sevmek zorunda değilim kimseyi ilgilendirmez dünyada yaratıcının ve kitaplar peygamberler hükmeder dünya kimsenin tapulu malı değildir kimsenin rızkını gasp edemezsiniz çalamazsınız cehennemle bedelini dehşet ödenir.

11 Şubat 2017 Cumartesi

Münafıklar Nankör Ve Zalime Dünyada Azap Hükmü

Ahiretde hesap günü 2 grup ayrılır iman ehli ve imansız ve imansızdan 2 grup ayrılır kafir ve münafık diye anlatmıştık yani dünyada kalbi imanlı yada imansız yaşıyor ve imansızdan 2 grup ayrıdır kafir ve münafık ayrıdır anlatıldı açıklandı kafir dünyası vardır münafıkda dünyasını yemişdir dünya nimetleri iman ehlinin cennet yolunda kullanması için verilen mutluluk huzura yardımcıdır insanlık arasında sevgi saygı hoşgörü huzur iman ehlinin insan olmasında ki özellik yani dünyaya hükmeden insandır ve dünya insana hizmet eder demekki dünya mutluluğa destekdir bir kutsi hadiste (ey dünya bana hizmet edene hizmet et sana hizmet edenede hizmetinde kullan) buyrulmuş yani insanın dünyadaki en çok değer vermesi gereken insandır inançlı olan insan dünyaya insandan çok değer vermez insan ebedidir dünya yok olacak yokluğa makum hükmü olan dünyanın değeri ne olacakki?insan ebedi değeri ne olacaktır?ebedi değeri biçilemez hükümde olanda insandaki imandır yaratıcı varki insan değeri oldu tecelli olmasa ne değeri vardır?ebedi olan insana verilen değerin karşılığı bir madde mal mülk için satılmakmıdır ? değildir.


Bakara 41 ayetde ve ayetle ilgili olan başka ayetlerde var anlatılanda aynı konudur birbirinden ayrı değildir insana hizmet eden dünya insanın düşmanı olan iblis ayetleri biliyor doğrumu ? iblis ayeti ne yapsın ? demekki ayetleri satılma mevzusuda insanın iblis düşmanın gittiği yolda gitmesidir nedir ? 1 inkar ve mahluk kendisini üstün görmek büyüklük belirtilen kibir hased nankörlük yapılmasıdır kafirin dünyası var dendi çünkü insanlara şeytan gibisin şeytan o dese bile şeytana inanmaz şeytan kitaplarda bildirilir kitapları gönderen yaratıcıyı inkar eden şeytana inanmaz adını kullanır inkarı değişmez yani kafirin dünyasının olmasında cennet yolunuda cehenneme yolunuda inkar etmesidir kafirin inkarında konuşulan mevzu çok değildir satacak ayetide yok ikiyüzlülük yapmadığından dünyası vardır.

Münafıklardır ki şeytanı bilir imanlıyı imansızı bilir ayeti görür hadis görür ve bilerek inkar eder münafıklar hakkında çok konu mevzu var ayetleri iman ehline karşı kullanırlar imanlı görünürler ve bilgialıp öğrenip bilgyi iblis yolunda kullanırlar iblis ne yolundadır ? kibir fitne fesad düşmanlık hep cehennem yolu yani iyilik güzellik cennet misal yaşantıyı iblis yolunda harcar ve iman ehlinide şerre zorlar iblisin yolu bellidir ve münafıklar iblisden aşağıdır iblisden beterdir örnek verelim.
1: olan kötü 2: olan iyi simge olsun anlatılırken çözersiniz mevzuyu 1: olan imanlı veya kafir tanımı olsun 2: olan münafıkların tanımı olsun münafıklar şerortayol anlayışında iyi ve kötü yani hayırlı ve şerli var diyolar.

Ayetlerde hadislerde şerortayol hükmü yok var diye gösterilen varsa onlarda yalandır dine alet edilmiş fitnedir münafıklar kafasına göre dönsün dünya hırsındadır hırsızlık günah şer ve serbest gibi algılartırlar.

Fakir insan hep çilelidir adı üstünde fakir ekmek alacak münafık fakirin ekmeğini çalar fakire şer münafığa iyilik 1: fakirin işinden eder sebebler hep vardır incikden bahane aransın yeterki 2: işinden eder gücünden eder çocuk çoluk aç kalmış düşünmez 1: şerli 2: iyi 1: zulm görür suçsuz yere hayatına karışılır malı mülkü gasp edilir kayyım atanır çökertilmek istenir din iman hizmetinde olan insanlara zulm yapılır ve masumlarkötüdür şerlidir 2:gaspeder paralar bankaya malamülke çöker mallar mülkler devlet adını kullanıp onun bunun inancına karışır beyinde hep kendi dedikleri olacaktır bunlar iyimiş ve 1: mal gerekli hayat var çolukçocuk açkalmış zulm başta ihtiyaçlara el konulmuş aranır helal yol olsun iyilik olsun güzellik olsun 2: güya mal verir mülk verir iş güç verir kendisine tapındırcak şerli mal hırsızlıktan verir kalbi bozulsun cehennemlik olsun kendisine tapana iyidir tapmayana kötüdür tapana iyilik tapmayan şerli.

1 şerli 2 iyi 1 masum 2 zındık münafık ayet ne anlatmış demekki zındık münafıklar inkar ettikleri ayetleri dini kullanıp iblis yolunda harcarlar şer hesabına cehenneme çalışırlar denir ya alın teriyle hırsızlık yapıyor alın teriyle kul hakkına girip çalıyor ve zehirliyor çok çalışıyor çok.


Tur 44 ayetde anlatılan inkarcıların hased kibir kin gibi inadlarından bilerek sapkınlığı istedikleridir gökten parça düşse inkar için bulutdan derler yağmur kar gibi insana normal gelen halbuki mahlukarın en çok ihtiyacı olandır nimetlerin yetişmesi ve nimetlendirilmesi toprağa yayılıp ekinlerden ağaçlara sebzeler meyveler insanlığa yararlı ilaçlardan bile faydanılır hep sudan yaratılır ve kendi kendine oluyomuş tesadüfe verip inkar ederler ayetde öz bunu anlatır mesela güneşin doğması ışık sıcaklık ve nimetlerin yetişmesinde verdiği ışığı sıcağı gökten geldiğini gördükleri halde inkar ederler oda tesadüf kendi kendine oluyor gibi inkar ederler.


Tur 47 ayetde anlatılan zulm edenlere bundan öncede azap vardır yani bundan önce dediği ebediyet azabı var ve ebediondan önce olan dünyadakidir dünyada azap hükmü masum olan ve iman ehlinden olana zulm edenleredir dünyada azap yapılır yani iman ehlinin zalime şer uygulamasıdır ayetde zalimlik yapan zulm edene azap yapın hükmü verir yani cehennemde kaynar su içiriliyor demekki zalime işkence zulm kaynar kazanada haşlayıp içirmek kemiklerini kırıp kanına tuz basıp acı vermek gibi azap var.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kalbi ayetle tecelli girip kalbden insanlığa yayılıp tebliğ edilenin adı Kur'an,dır ve vefat etmeden haber verdiği asırlar ve asrımızda çıktı ve Kur'an mucuze olup insanlığa bildirdikleriyle iman ehlini alıp ayırır ve kafir münafıklara tokadı yapıştırır.


Zuhruf 38-39 ayetde bile iblis inkar etmiyor kafirliğini kafir ve münafıklar gözüyle gördüğü cehennemi inkar edemediğinden iblise söylediklerini anlatıyo hükümlerde anlatılmışdır başka ayetlerde iblis kafirlerdendir buyrulmuş yani kafir münafık değildir dini şerre alet etmez bilerek inkar eder şer yolu ve dini şerre alet eden iblis  ve münafıklar hem iblisin yapmadığını yapıyorlar hemde iblise iftira atıyorlar yani iblisde yaptırırım yok vesvese yapar söyler münafıklarında nefslerine yücelik kibir girer zalimliği zulmü yapar iblisde yaptırım mudahale yok münafıklarda mudahale vardır.

Zuhruf 38 ve 39 ayetde hesap günü olan iblise iftirayı delillendiriyor yani münafıklık yapan dini şerre alet edenler dünyada iblisin şer yolunuda kullanıyor iman ehlinden görünüp dini şerre göre kullanıyor yani hem kafir yolunu hemde iman ehli yolunu birbirine karıştırıp kendisine menfaat elde etmeye çalışıp saltanatı hayatı dünyada en çok cazip gelen şerre göre yaşıyor yasaksız olan hayatı zevke kim istemez ?

Vicdanı yitirmiş kalb denilen et parçası bozuksa insaf şefkat yoksa nefsine tapınmaktan hoşlanan münafıklardır ve istediği saltanatı verseniz doymaz tapınmak için bahaneden sebeb kaşının üstünde göz var ve zulm yapar kalbi zalimlikle nefsi putlaşmış münafıklardır iblise bile iftira atacak kadar inkarcıdırlar kafirden aşağı olmasında iblisdende aşağıdır hayvandanda aşağıdır münafıklar şimdi dünyada pkk işid bombacıları var ve bunları yönlendiren kullanan var başlarındaolan deccal ilahlık ilan eden nefsi putlaşmış kalbi taşlaşmış yücelik iddia edendir hükümlerde anlatılmışdı hadislerde deccal yaratık gibi algılatılmış halbuki yaratıcıya en yakın en üstün mahluk insandır insanda akıllı düşünce ve dünyayı kullanabilen donanım vardır duyu hisleri organları ahseni takvim öteler ötesine gidecek kalbi vardır yaratıcıyı anlayan bilen en nazenin en güzel en masum mahluk insandır ve işid bombacısı bir insanı patlatacak kadar canilik neyi delillendirir ? bundan daha cani dünyada azaplık varmıdır ? birden bire insan paraöparça olup dağılıyor gören acı yaşamaz sanar halbuki ruh bedenden çıkıyor sanki koyunu kesen insan bilirki koyun kesildikten sonra derisi yüzülür parçalanır ve bazı sinir sisteminde oynamalar görülür sanki ruh daha çıkmamış acısını yaşıyor gibi koyun kesilirken Allah kendisine kabul ediyor hayvana manevi lezzet veriyor insanlık Allah ekber diyor azabını yaşayacak olan düşünsün hayvanlar bile hakkını alacak şefkate bakın ki Allah acıyı hissettirmiyor sebeb olan zındık kendi istemiş ki insanlığın başında pkk ve işid insanlarını dini kullanıp bombayla patlatan DE C ÇAL tır.

9 Şubat 2017 Perşembe

İman Ehlinde Bilinen Şer




Bakara 277 enbiya 92 93 önceki günlerde konuda ayet az bir kısmını hatırlamışdım Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet dini yani dinler hepsi bir müslümandır ayetde anlatılanda dinler birlik olupda ayrı gösterilmiş ve dinler arasında düşmanlık çıkartılınca parça parça olunmuş ve hepsi dediği dinleri yaşayan kim var ? Yahudulik Hıristiyanlık ve islamiyet dininde olan iman ehliyle hesap günü hepimiz ebediyet başlangıcında birlikde olacaz..


Nur 11 ayetde anlatılan yalancılar siz onları şer sanmayın onlar hayırdır demiş şerrin nesinde hayır var ? şerde hayır olsa zalim cehenneme gitmezdi. Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. yalan kötülüğe kötülük cehenneme götürür buyurmuş cehenneme götüren yolda hayır yok Peygamber Efendimizin hayatı ayetlerin yaşantısıdır Kur'an yaşantısıdır şer yaşantısı niye yok ? iftira hayırsa niye Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hiç iftira atmadı ? iftira olmayanı var göstermekle yalan uydurulmuş demektir iftira münafıklık alametidir şerdir hayır yoktur.

Yalancıları şer saymayın olarak anlatılmış olan cümlede şerrin yalancılar olan münafık ve kafirler şerci zalim zulm yapan şerdir değiştilende olanda kafir ve münafıkları hayırlı gibi gösterilmesidir asla değildir bilakis tersidir yani iman ehli için şerrin hayırlı olması nimet olunması vardır yani şerdeki hayırlı olunan şer zulm gibi hayatı zalime zulm yapanlara yaşatmaktır ki iman ehli nimeti koruma olarak alır mesela cehennem azap yeridir ve cehennemin nimetli olanı zalimin nefesini kesip zulmünü engellemekdir iman ehlini inkarcı münafıklara ve kafirlere karşı korumasıdır ve iman ehlindeki şer olan nimetde kafir ve münafıklara zulm yapmak öldürmek bozgunculuk yapan din iman düşmanlarına karşı kullanmaktır ki iman ehli şerri korunmak için dinsiz imansız anarşi zalim mahluklara kullanır şerdeki iman ehli için hayırlı olanda budur yani şer hayır yönünde kullanılırki kullanılışıda zalim din iman düşmanlarına zulm yapmaktır ayetdeki değiştirilende manasını yalancıları yani münafıkları hayırı gösterilmiş değildir tersidir iman ehli şerri zalime karşı kullanır iman ehli iman ehliyle kardeşdir zulm yapmaz hayırlıdır iman ehliyle birlik dünyasını ebedi cennet yapmaya çalışır yaşar zalimede düşmandır ayetde anlatılandırki iman ehli insanlığa faydalı yararlı işlerle meşgul iyilik peşindedir ve inkarcılar iman ehline zulm yapar şer deyip dinin üstüne suç atar iftira atar insanın dünyadaki hayatı imanlı yaşayıp yaşatmaktır inkarcılarda şerride inkar ederler şerdeki inançda iman ehli iman ehline şer yapmaz cehennemin bir şer ciheti vardır azap şer görünür halbuki iman ehli cehennemi bilir ve yasakları çiğnemez cehennem azabı iman ehlini korumuş olur cennetlik yapar çünkü cennetin ebedi nimetlerini düşünen cehennemede inanır ve cehennem azabından korkar iyiliğe sevk eder cehennemden korkmayan inkarcıdır korkmamasıda cehennemide inkar etmesidir ondan iman ehline zulm yapar mesela Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. bir ağacın altında uyumaktadır ve kafirin biri gelip ağaçtan kılıcı alır şimdi seni benim elimden kim kurtaracak der ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hiç tereddüt bile etmeden Allah diye bağarır ve kafirin elinden kılıç düşer ve Peygamber Efendimiz kılıcı alır ve peki şimdi seni benim elimden kim kurtaracak der ve kafir burda bir iyi bir kötü var bu iki kişiden kötüsü sen olma der ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. af ettim git der ve kafir gider mekkeye geri döner ve gittiği sorarlar ne yaptın öldürdünmü ve kafir ne öldürmesi ben insanlığın en hayırlısının yanından geliyorum der bu mevzu gibi peygamber Efendimiz kafiri o anda öldürebilirdi din iman için savaşlar bile verilmiş ve Allah emretmiş yaşlıya çocuğa mazluma dokunmayın size karşı savaşanlarla siz Allah yolunda savaşın denmiş savaş bilinirki ölüm demektir can yanmasıdır zulm gibidir görünüşde şerdir ve iman ehli şerri din iman  düşmanı inkarcılara karşı kullanır inkarcı olanda kafir ve münafıklardır demekki iman ehline zarar vermeyen kafir yolunda olup hayatını yaşar çünkü savaşlarda münafıklar ikiyüzlü olduklarından kafiri iman ehline düşman yapıp bozgunculuk çıkartıp kan dökmeye çalışır halbuki kafir inkarcıdır düşmanlık yapmaz kafir tek yüzlüdür içi nedir dışı öyledir inanmıyorsa inkarını gizlemez kendi dünyasında yaşar demekki münafıklar iman ehline karşı bozguncu yani münafıklar kafirden görünüp kafiri kullanır ve iman ehlinden görünüp iman ehlini kullanır sonra kafirle iman ehlini birbirine vurdurur kan döküp zalimdir zulm yapar içi kafir dışı imanlı görünüşüde bundandır içi fesad kibir kin hep iman ehline düşmanlıkla dolu ve düşmanlığı iman ehlinedir çünkü kafirde istediği var oda inkardır münafıklar inkarcılık isterler ondan şerortayol deyip şer işlemek için fırsat kollar niyeti kalbi hep şerdir yani ayetdeki buyrukda yalancılar olan kafir ve münafıkları hayırlı gibi gösterilmiş değişende o cümledeki mana saptırılmış eğer kafir ve münafıklarda hayır olsa ebedi cehenneme ve ebedi cehennemin dibine neden gitsin ? ayet yalan konuşuyor denmezmi ?


Ayetler tek bir ayetle inkarcılar anlatılmıyorki öteki ayetlerde mesela nisa 89 ayetde bozguncuları öldürün emri bile var demekki şer olanda ayetlerde anlatılanda iman ehlinin şerri kullanmasıdırki kuvvet güç gibi savaşcı olunmasıdır asker gibi dini imanı yolunda savaşır zalimi ve zulm yapan kan döken bozguncu din iman düşmanlarına işkence zulm yapmak caizdir ki dinin emretdiği şerrin hayır olmasıdır.



Ahkaf 20 ve En'am 29-30 ayetde anlatılan kafir vasfıdır dünyanın şan şeref şöhret ün peşinde olandır ebedi cennet ve cehennemi inkar eder ve ayet kafirin hesap günü geldiğinde dirilişden başlayıp hesap günü görülen cehennemi o dehşet günü mahşerdeolanı gördüğünde bu gerçek değilmi diyeceğini anlatıyor yani ayetde kafirin diyeceklerini açıklıyorki kafirler münafıklık yapmamış inkarcılıkdan dünyanın peşinde olmuş ve dünya nimetleri verildiği hayatda kafir inkardan vaz geçmemiş olup ölene kadar olan imtihanı imansızlıkla sonuçlanmış ve ebedi cehenneme giden kafirlerin vasfıdır.


Nisa 60 Kur'an anlatışında inkarcı olan sapıklıkda olan zalimden bahsederken cehennemlik olan sapkınları gösterip açıklıyo yani buyruklar anlatırken böyle yaşayan var olan zalimide ayetler kendi anlatışıyla gösteriyor delillendiriyor inkarcı yaptıklarını şahıslara karşı iftira atsa inandığını iddia eden zalim şer zındık münafıklardır ve inandıklarını yaşamaz iftira attıklarıyla kitapları yalanladıkları ortaya çıkıyor münafıklar ayetleri hadisleri yalanlamak için din iman anlatan insanları gösterip güya insanı yalanlamakla Kur'an ayetlerinin elmas hükmünü çürütmek için kullanıyorlar güya insana iftira atınca iman ehlini aldatıp ayetler öyle demiyor yalan konuşuyor iftirasını atarlar kendileri ayet hadis anlatmazlar iman olmadığından anlatamazlar din iman düşmanı oldukları anlaşılmasın diye din iman anlatana iftira atarlarki sapkın oldukları meydana çıkmasın anlaşılmasın halbuki din iman anlatan ne anlatıyor? görmezler ayet hadis din iman hakikati görmüyolar hikaye anlatıyomuşuz fıkra anlatıyomuşuz gibi dalga geçici ahmaklıklar yaparlar çünkü istedikleri hüküm yok ayetler kendi söylüyor olanı görmüyorlar kendi inkarlarına inandırsınlar diye insana saldırırlar mesela Said Nursi Hz. bir konuda bunu anlatmışdı Kur'an,ın elmas düsturlarını çürümek için şahsıma hücum edildi demiştir açıklayıcı mevzu vardır Bediüzzaman Said Nursi Hz. ve Alimler Kur'an ve hadis anlatıyor onada aynı hücum ediliyor güya Kur'an öyle demiyomuş peki ne diyor ?

Münafıklar onuda anlatmazlar işi gücü iftira atıp din iman anlatanı çürütüp Kur'an hükümlerini kömürleştirecek aynı mevzu banada yapılıyor iftira fitne fesad güya Kur'an öyle demiyormuş peki ne diyor ? anlatmaz sapkın münafıklar din iman anlatan insanlara düşman olan fesadlıkla birbirine düşürmeye çalışan kalbi fasıktır kalbi fasık kalbi kafirdir demektir kibirden ne varsa onunla konuşup anlaşır anlaşmasıda gördüğünden ibaretdir dünya ilmi denir ve münafıklar ilim bilsede ayeti anlamaz ilmide faydasız inkar edilene ilim hiç bişey vermez ayetlerde böyle münafıkları kitap yüklü eşşeklere benzetir eşşek yemek içmek ve şehvetde anırır aynen öküz gibi bakarlar anlamaz münafıklar hep kendi menfaatini düşünüp iman ehlinden görünür müslümanlık taslarlar iblisle yalnız kaldıklarında iman ehliyle dalga geçdiklerini anlatırlar içlerinde öfke kin kibir insanlığı birbirine düşürmek için fırsat kollar zalimdir zulm yaparlar ayetler anlatırken münafıkların hayvandan aşağıdırlar buyrukları anlaşılır görülür hayvan fıtrat olarak bilinir eşşek öküz inek yılan hepsi bilinir münafıklarıda hayvandan aşağı denmeside hayvan fıtratına göre haraket eder yer içer şükreder münafıklarda hayvan fıtratı bile yok.

23 Ocak 2017 Pazartesi

Ayetlerde Bildirilen Nimetlerde Miktar










(Bakara 173),(En'am-145),(Maide-3),(Nahl-115) ! Ayetlerde anlatılan insana zararlı olanlar yasak edilmiş insanın nimetlerle kuşandığı asrımızda bu gibi muhtaçlıklar yaşanmaz yalnız ne varki mahluklar ve insan için birbirine nimet olan eşler vardır birçok ayetde anlatılanda bekar olan ve zaruret aşılmayan genellikle erkeklerde olandır cinsellikle ilgili aşırı gidilmemesi gerekli günah sayılmayan geçici miktar nefsi nimet olmasıdır ve evleninceye kadar insan vücudundaki toksinler atılıp vucud format gibi sıfırlanır yani ayetler açlık ihtiyacından insanın en temel ihtiyacı olan mahluklara verilmiş cinsellik fıtratı ihtiyacını gidermesinde günah yoktur ayetlerde açıklanan günaha istememekle yönelip yemek zorunda kalırsa günah yoktur buyrulmuş ki şehvet gibi iradeyi bozacak şuuru yerine getirecek hem nimet olan cinsellik zaruret miktarı verilmiş ki oda azgınlık yapılmasıdır demekki bekarlarda aşırısı bilinen azgınlıkdır azgınlık sonucunda insan şehveti şeytanın yolunda zina gibi kötü yola sarf eder azgınlık denilende zinayı netice verir sapkın hayata girer.



İnsanlar adak adında hakla batılı karışmış olan horoz kesimi gibi bir düşünceyi dinde var sanıyor halbuki Allah insanlar için yarattığı hazır et dolabı olan inek dana kuzu koç gibi hayvanlarda çok faydalar vermekle yenip lezzetli nimetler yaratıyor ve insanlık yaratıcısı için adaklık sandığı horoz kesiyor horoz adak olmaz adak olansa kuzu koç gibi hayvanlardır bir ev araba felan alan adak sanıp hemen horoz kesiyor dinde adaklık horoz diye bir şey yok etini yemek için kesilir insana fayda verir  horoz adak değildir batıl inançtır adak kesilirse kuzu koç olmalıdır yada araba ev gibi nimete mazhar olan adakkesmek zorunda değildir çünkü adak kesilmesi farz değildir adağa niyet edilmesin niyet edilirse vacip olup kesmek zorunda kalır.

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...