Ahiretde hesap günü 2 grup ayrılır iman ehli ve imansız ve imansızdan 2 grup ayrılır kafir ve münafık diye anlatmıştık yani dünyada kalbi imanlı yada imansız yaşıyor ve imansızdan 2 grup ayrıdır kafir ve münafık ayrıdır anlatıldı açıklandı kafir dünyası vardır münafıkda dünyasını yemişdir dünya nimetleri iman ehlinin cennet yolunda kullanması için verilen mutluluk huzura yardımcıdır insanlık arasında sevgi saygı hoşgörü huzur iman ehlinin insan olmasında ki özellik yani dünyaya hükmeden insandır ve dünya insana hizmet eder demekki dünya mutluluğa destekdir bir kutsi hadiste (ey dünya bana hizmet edene hizmet et sana hizmet edenede hizmetinde kullan) buyrulmuş yani insanın dünyadaki en çok değer vermesi gereken insandır inançlı olan insan dünyaya insandan çok değer vermez insan ebedidir dünya yok olacak yokluğa makum hükmü olan dünyanın değeri ne olacakki?insan ebedi değeri ne olacaktır?ebedi değeri biçilemez hükümde olanda insandaki imandır yaratıcı varki insan değeri oldu tecelli olmasa ne değeri vardır?ebedi olan insana verilen değerin karşılığı bir madde mal mülk için satılmakmıdır ? değildir.
Bakara 41 ayetde ve ayetle ilgili olan başka ayetlerde var anlatılanda aynı konudur birbirinden ayrı değildir insana hizmet eden dünya insanın düşmanı olan iblis ayetleri biliyor doğrumu ? iblis ayeti ne yapsın ? demekki ayetleri satılma mevzusuda insanın iblis düşmanın gittiği yolda gitmesidir nedir ? 1 inkar ve mahluk kendisini üstün görmek büyüklük belirtilen kibir hased nankörlük yapılmasıdır kafirin dünyası var dendi çünkü insanlara şeytan gibisin şeytan o dese bile şeytana inanmaz şeytan kitaplarda bildirilir kitapları gönderen yaratıcıyı inkar eden şeytana inanmaz adını kullanır inkarı değişmez yani kafirin dünyasının olmasında cennet yolunuda cehenneme yolunuda inkar etmesidir kafirin inkarında konuşulan mevzu çok değildir satacak ayetide yok ikiyüzlülük yapmadığından dünyası vardır.
Münafıklardır ki şeytanı bilir imanlıyı imansızı bilir ayeti görür hadis görür ve bilerek inkar eder münafıklar hakkında çok konu mevzu var ayetleri iman ehline karşı kullanırlar imanlı görünürler ve bilgialıp öğrenip bilgyi iblis yolunda kullanırlar iblis ne yolundadır ? kibir fitne fesad düşmanlık hep cehennem yolu yani iyilik güzellik cennet misal yaşantıyı iblis yolunda harcar ve iman ehlinide şerre zorlar iblisin yolu bellidir ve münafıklar iblisden aşağıdır iblisden beterdir örnek verelim.
1: olan kötü 2: olan iyi simge olsun anlatılırken çözersiniz mevzuyu 1: olan imanlı veya kafir tanımı olsun 2: olan münafıkların tanımı olsun münafıklar şerortayol anlayışında iyi ve kötü yani hayırlı ve şerli var diyolar.
Ayetlerde hadislerde şerortayol hükmü yok var diye gösterilen varsa onlarda yalandır dine alet edilmiş fitnedir münafıklar kafasına göre dönsün dünya hırsındadır hırsızlık günah şer ve serbest gibi algılartırlar.
Fakir insan hep çilelidir adı üstünde fakir ekmek alacak münafık fakirin ekmeğini çalar fakire şer münafığa iyilik 1: fakirin işinden eder sebebler hep vardır incikden bahane aransın yeterki 2: işinden eder gücünden eder çocuk çoluk aç kalmış düşünmez 1: şerli 2: iyi 1: zulm görür suçsuz yere hayatına karışılır malı mülkü gasp edilir kayyım atanır çökertilmek istenir din iman hizmetinde olan insanlara zulm yapılır ve masumlarkötüdür şerlidir 2:gaspeder paralar bankaya malamülke çöker mallar mülkler devlet adını kullanıp onun bunun inancına karışır beyinde hep kendi dedikleri olacaktır bunlar iyimiş ve 1: mal gerekli hayat var çolukçocuk açkalmış zulm başta ihtiyaçlara el konulmuş aranır helal yol olsun iyilik olsun güzellik olsun 2: güya mal verir mülk verir iş güç verir kendisine tapındırcak şerli mal hırsızlıktan verir kalbi bozulsun cehennemlik olsun kendisine tapana iyidir tapmayana kötüdür tapana iyilik tapmayan şerli.
1 şerli 2 iyi 1 masum 2 zındık münafık ayet ne anlatmış demekki zındık münafıklar inkar ettikleri ayetleri dini kullanıp iblis yolunda harcarlar şer hesabına cehenneme çalışırlar denir ya alın teriyle hırsızlık yapıyor alın teriyle kul hakkına girip çalıyor ve zehirliyor çok çalışıyor çok.
Tur 44 ayetde anlatılan inkarcıların hased kibir kin gibi inadlarından bilerek sapkınlığı istedikleridir gökten parça düşse inkar için bulutdan derler yağmur kar gibi insana normal gelen halbuki mahlukarın en çok ihtiyacı olandır nimetlerin yetişmesi ve nimetlendirilmesi toprağa yayılıp ekinlerden ağaçlara sebzeler meyveler insanlığa yararlı ilaçlardan bile faydanılır hep sudan yaratılır ve kendi kendine oluyomuş tesadüfe verip inkar ederler ayetde öz bunu anlatır mesela güneşin doğması ışık sıcaklık ve nimetlerin yetişmesinde verdiği ışığı sıcağı gökten geldiğini gördükleri halde inkar ederler oda tesadüf kendi kendine oluyor gibi inkar ederler.
Tur 47 ayetde anlatılan zulm edenlere bundan öncede azap vardır yani bundan önce dediği ebediyet azabı var ve ebediondan önce olan dünyadakidir dünyada azap hükmü masum olan ve iman ehlinden olana zulm edenleredir dünyada azap yapılır yani iman ehlinin zalime şer uygulamasıdır ayetde zalimlik yapan zulm edene azap yapın hükmü verir yani cehennemde kaynar su içiriliyor demekki zalime işkence zulm kaynar kazanada haşlayıp içirmek kemiklerini kırıp kanına tuz basıp acı vermek gibi azap var.
Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kalbi ayetle tecelli girip kalbden insanlığa yayılıp tebliğ edilenin adı Kur'an,dır ve vefat etmeden haber verdiği asırlar ve asrımızda çıktı ve Kur'an mucuze olup insanlığa bildirdikleriyle iman ehlini alıp ayırır ve kafir münafıklara tokadı yapıştırır.
Zuhruf 38-39 ayetde bile iblis inkar etmiyor kafirliğini kafir ve münafıklar gözüyle gördüğü cehennemi inkar edemediğinden iblise söylediklerini anlatıyo hükümlerde anlatılmışdır başka ayetlerde iblis kafirlerdendir buyrulmuş yani kafir münafık değildir dini şerre alet etmez bilerek inkar eder şer yolu ve dini şerre alet eden iblis ve münafıklar hem iblisin yapmadığını yapıyorlar hemde iblise iftira atıyorlar yani iblisde yaptırırım yok vesvese yapar söyler münafıklarında nefslerine yücelik kibir girer zalimliği zulmü yapar iblisde yaptırım mudahale yok münafıklarda mudahale vardır.
Zuhruf 38 ve 39 ayetde hesap günü olan iblise iftirayı delillendiriyor yani münafıklık yapan dini şerre alet edenler dünyada iblisin şer yolunuda kullanıyor iman ehlinden görünüp dini şerre göre kullanıyor yani hem kafir yolunu hemde iman ehli yolunu birbirine karıştırıp kendisine menfaat elde etmeye çalışıp saltanatı hayatı dünyada en çok cazip gelen şerre göre yaşıyor yasaksız olan hayatı zevke kim istemez ?
Vicdanı yitirmiş kalb denilen et parçası bozuksa insaf şefkat yoksa nefsine tapınmaktan hoşlanan münafıklardır ve istediği saltanatı verseniz doymaz tapınmak için bahaneden sebeb kaşının üstünde göz var ve zulm yapar kalbi zalimlikle nefsi putlaşmış münafıklardır iblise bile iftira atacak kadar inkarcıdırlar kafirden aşağı olmasında iblisdende aşağıdır hayvandanda aşağıdır münafıklar şimdi dünyada pkk işid bombacıları var ve bunları yönlendiren kullanan var başlarındaolan deccal ilahlık ilan eden nefsi putlaşmış kalbi taşlaşmış yücelik iddia edendir hükümlerde anlatılmışdı hadislerde deccal yaratık gibi algılatılmış halbuki yaratıcıya en yakın en üstün mahluk insandır insanda akıllı düşünce ve dünyayı kullanabilen donanım vardır duyu hisleri organları ahseni takvim öteler ötesine gidecek kalbi vardır yaratıcıyı anlayan bilen en nazenin en güzel en masum mahluk insandır ve işid bombacısı bir insanı patlatacak kadar canilik neyi delillendirir ? bundan daha cani dünyada azaplık varmıdır ? birden bire insan paraöparça olup dağılıyor gören acı yaşamaz sanar halbuki ruh bedenden çıkıyor sanki koyunu kesen insan bilirki koyun kesildikten sonra derisi yüzülür parçalanır ve bazı sinir sisteminde oynamalar görülür sanki ruh daha çıkmamış acısını yaşıyor gibi koyun kesilirken Allah kendisine kabul ediyor hayvana manevi lezzet veriyor insanlık Allah ekber diyor azabını yaşayacak olan düşünsün hayvanlar bile hakkını alacak şefkate bakın ki Allah acıyı hissettirmiyor sebeb olan zındık kendi istemiş ki insanlığın başında pkk ve işid insanlarını dini kullanıp bombayla patlatan DE C ÇAL tır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Allah Sorgu Yapsa Ne Denir
Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...
-
Risale-i Nur Kur'an tefsiridir, süfyan meselesi münafık olmasıdırki peygamberlere kitaplara iman din düşmanıdır. Asrımızda alim tab...
-
De Allah c.c. D.A. Yıllar ne çabuk yalanlarla geçti demi? Kur'an ayetleri ebedi cehennemlikleri anlatmış ilahi yargı dünyada yapılmıştı...
-
M.K. Atatürk zamanından 1999 yılına kadar ülkede bazı sorunlar olsada, Milletin isteğine göre iş güç geçim gibi özgürce hayat yaşantısını ko...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder