9 Şubat 2017 Perşembe

İman Ehlinde Bilinen Şer




Bakara 277 enbiya 92 93 önceki günlerde konuda ayet az bir kısmını hatırlamışdım Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet dini yani dinler hepsi bir müslümandır ayetde anlatılanda dinler birlik olupda ayrı gösterilmiş ve dinler arasında düşmanlık çıkartılınca parça parça olunmuş ve hepsi dediği dinleri yaşayan kim var ? Yahudulik Hıristiyanlık ve islamiyet dininde olan iman ehliyle hesap günü hepimiz ebediyet başlangıcında birlikde olacaz..


Nur 11 ayetde anlatılan yalancılar siz onları şer sanmayın onlar hayırdır demiş şerrin nesinde hayır var ? şerde hayır olsa zalim cehenneme gitmezdi. Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. yalan kötülüğe kötülük cehenneme götürür buyurmuş cehenneme götüren yolda hayır yok Peygamber Efendimizin hayatı ayetlerin yaşantısıdır Kur'an yaşantısıdır şer yaşantısı niye yok ? iftira hayırsa niye Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hiç iftira atmadı ? iftira olmayanı var göstermekle yalan uydurulmuş demektir iftira münafıklık alametidir şerdir hayır yoktur.

Yalancıları şer saymayın olarak anlatılmış olan cümlede şerrin yalancılar olan münafık ve kafirler şerci zalim zulm yapan şerdir değiştilende olanda kafir ve münafıkları hayırlı gibi gösterilmesidir asla değildir bilakis tersidir yani iman ehli için şerrin hayırlı olması nimet olunması vardır yani şerdeki hayırlı olunan şer zulm gibi hayatı zalime zulm yapanlara yaşatmaktır ki iman ehli nimeti koruma olarak alır mesela cehennem azap yeridir ve cehennemin nimetli olanı zalimin nefesini kesip zulmünü engellemekdir iman ehlini inkarcı münafıklara ve kafirlere karşı korumasıdır ve iman ehlindeki şer olan nimetde kafir ve münafıklara zulm yapmak öldürmek bozgunculuk yapan din iman düşmanlarına karşı kullanmaktır ki iman ehli şerri korunmak için dinsiz imansız anarşi zalim mahluklara kullanır şerdeki iman ehli için hayırlı olanda budur yani şer hayır yönünde kullanılırki kullanılışıda zalim din iman düşmanlarına zulm yapmaktır ayetdeki değiştirilende manasını yalancıları yani münafıkları hayırı gösterilmiş değildir tersidir iman ehli şerri zalime karşı kullanır iman ehli iman ehliyle kardeşdir zulm yapmaz hayırlıdır iman ehliyle birlik dünyasını ebedi cennet yapmaya çalışır yaşar zalimede düşmandır ayetde anlatılandırki iman ehli insanlığa faydalı yararlı işlerle meşgul iyilik peşindedir ve inkarcılar iman ehline zulm yapar şer deyip dinin üstüne suç atar iftira atar insanın dünyadaki hayatı imanlı yaşayıp yaşatmaktır inkarcılarda şerride inkar ederler şerdeki inançda iman ehli iman ehline şer yapmaz cehennemin bir şer ciheti vardır azap şer görünür halbuki iman ehli cehennemi bilir ve yasakları çiğnemez cehennem azabı iman ehlini korumuş olur cennetlik yapar çünkü cennetin ebedi nimetlerini düşünen cehennemede inanır ve cehennem azabından korkar iyiliğe sevk eder cehennemden korkmayan inkarcıdır korkmamasıda cehennemide inkar etmesidir ondan iman ehline zulm yapar mesela Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. bir ağacın altında uyumaktadır ve kafirin biri gelip ağaçtan kılıcı alır şimdi seni benim elimden kim kurtaracak der ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hiç tereddüt bile etmeden Allah diye bağarır ve kafirin elinden kılıç düşer ve Peygamber Efendimiz kılıcı alır ve peki şimdi seni benim elimden kim kurtaracak der ve kafir burda bir iyi bir kötü var bu iki kişiden kötüsü sen olma der ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. af ettim git der ve kafir gider mekkeye geri döner ve gittiği sorarlar ne yaptın öldürdünmü ve kafir ne öldürmesi ben insanlığın en hayırlısının yanından geliyorum der bu mevzu gibi peygamber Efendimiz kafiri o anda öldürebilirdi din iman için savaşlar bile verilmiş ve Allah emretmiş yaşlıya çocuğa mazluma dokunmayın size karşı savaşanlarla siz Allah yolunda savaşın denmiş savaş bilinirki ölüm demektir can yanmasıdır zulm gibidir görünüşde şerdir ve iman ehli şerri din iman  düşmanı inkarcılara karşı kullanır inkarcı olanda kafir ve münafıklardır demekki iman ehline zarar vermeyen kafir yolunda olup hayatını yaşar çünkü savaşlarda münafıklar ikiyüzlü olduklarından kafiri iman ehline düşman yapıp bozgunculuk çıkartıp kan dökmeye çalışır halbuki kafir inkarcıdır düşmanlık yapmaz kafir tek yüzlüdür içi nedir dışı öyledir inanmıyorsa inkarını gizlemez kendi dünyasında yaşar demekki münafıklar iman ehline karşı bozguncu yani münafıklar kafirden görünüp kafiri kullanır ve iman ehlinden görünüp iman ehlini kullanır sonra kafirle iman ehlini birbirine vurdurur kan döküp zalimdir zulm yapar içi kafir dışı imanlı görünüşüde bundandır içi fesad kibir kin hep iman ehline düşmanlıkla dolu ve düşmanlığı iman ehlinedir çünkü kafirde istediği var oda inkardır münafıklar inkarcılık isterler ondan şerortayol deyip şer işlemek için fırsat kollar niyeti kalbi hep şerdir yani ayetdeki buyrukda yalancılar olan kafir ve münafıkları hayırlı gibi gösterilmiş değişende o cümledeki mana saptırılmış eğer kafir ve münafıklarda hayır olsa ebedi cehenneme ve ebedi cehennemin dibine neden gitsin ? ayet yalan konuşuyor denmezmi ?


Ayetler tek bir ayetle inkarcılar anlatılmıyorki öteki ayetlerde mesela nisa 89 ayetde bozguncuları öldürün emri bile var demekki şer olanda ayetlerde anlatılanda iman ehlinin şerri kullanmasıdırki kuvvet güç gibi savaşcı olunmasıdır asker gibi dini imanı yolunda savaşır zalimi ve zulm yapan kan döken bozguncu din iman düşmanlarına işkence zulm yapmak caizdir ki dinin emretdiği şerrin hayır olmasıdır.



Ahkaf 20 ve En'am 29-30 ayetde anlatılan kafir vasfıdır dünyanın şan şeref şöhret ün peşinde olandır ebedi cennet ve cehennemi inkar eder ve ayet kafirin hesap günü geldiğinde dirilişden başlayıp hesap günü görülen cehennemi o dehşet günü mahşerdeolanı gördüğünde bu gerçek değilmi diyeceğini anlatıyor yani ayetde kafirin diyeceklerini açıklıyorki kafirler münafıklık yapmamış inkarcılıkdan dünyanın peşinde olmuş ve dünya nimetleri verildiği hayatda kafir inkardan vaz geçmemiş olup ölene kadar olan imtihanı imansızlıkla sonuçlanmış ve ebedi cehenneme giden kafirlerin vasfıdır.


Nisa 60 Kur'an anlatışında inkarcı olan sapıklıkda olan zalimden bahsederken cehennemlik olan sapkınları gösterip açıklıyo yani buyruklar anlatırken böyle yaşayan var olan zalimide ayetler kendi anlatışıyla gösteriyor delillendiriyor inkarcı yaptıklarını şahıslara karşı iftira atsa inandığını iddia eden zalim şer zındık münafıklardır ve inandıklarını yaşamaz iftira attıklarıyla kitapları yalanladıkları ortaya çıkıyor münafıklar ayetleri hadisleri yalanlamak için din iman anlatan insanları gösterip güya insanı yalanlamakla Kur'an ayetlerinin elmas hükmünü çürütmek için kullanıyorlar güya insana iftira atınca iman ehlini aldatıp ayetler öyle demiyor yalan konuşuyor iftirasını atarlar kendileri ayet hadis anlatmazlar iman olmadığından anlatamazlar din iman düşmanı oldukları anlaşılmasın diye din iman anlatana iftira atarlarki sapkın oldukları meydana çıkmasın anlaşılmasın halbuki din iman anlatan ne anlatıyor? görmezler ayet hadis din iman hakikati görmüyolar hikaye anlatıyomuşuz fıkra anlatıyomuşuz gibi dalga geçici ahmaklıklar yaparlar çünkü istedikleri hüküm yok ayetler kendi söylüyor olanı görmüyorlar kendi inkarlarına inandırsınlar diye insana saldırırlar mesela Said Nursi Hz. bir konuda bunu anlatmışdı Kur'an,ın elmas düsturlarını çürümek için şahsıma hücum edildi demiştir açıklayıcı mevzu vardır Bediüzzaman Said Nursi Hz. ve Alimler Kur'an ve hadis anlatıyor onada aynı hücum ediliyor güya Kur'an öyle demiyomuş peki ne diyor ?

Münafıklar onuda anlatmazlar işi gücü iftira atıp din iman anlatanı çürütüp Kur'an hükümlerini kömürleştirecek aynı mevzu banada yapılıyor iftira fitne fesad güya Kur'an öyle demiyormuş peki ne diyor ? anlatmaz sapkın münafıklar din iman anlatan insanlara düşman olan fesadlıkla birbirine düşürmeye çalışan kalbi fasıktır kalbi fasık kalbi kafirdir demektir kibirden ne varsa onunla konuşup anlaşır anlaşmasıda gördüğünden ibaretdir dünya ilmi denir ve münafıklar ilim bilsede ayeti anlamaz ilmide faydasız inkar edilene ilim hiç bişey vermez ayetlerde böyle münafıkları kitap yüklü eşşeklere benzetir eşşek yemek içmek ve şehvetde anırır aynen öküz gibi bakarlar anlamaz münafıklar hep kendi menfaatini düşünüp iman ehlinden görünür müslümanlık taslarlar iblisle yalnız kaldıklarında iman ehliyle dalga geçdiklerini anlatırlar içlerinde öfke kin kibir insanlığı birbirine düşürmek için fırsat kollar zalimdir zulm yaparlar ayetler anlatırken münafıkların hayvandan aşağıdırlar buyrukları anlaşılır görülür hayvan fıtrat olarak bilinir eşşek öküz inek yılan hepsi bilinir münafıklarıda hayvandan aşağı denmeside hayvan fıtratına göre haraket eder yer içer şükreder münafıklarda hayvan fıtratı bile yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...