24 Temmuz 2017 Pazartesi

Süfyan Ve Yardakçılarının Irz Düşmanlıkları




Risale-i Nur Kur'an tefsiridir, süfyan meselesi münafık olmasıdırki peygamberlere kitaplara iman din düşmanıdır. Asrımızda alim tabakasında din bilen vardır süfyan kendisini alimden üstün görmesi kibirden hacı hocaları fetvacı yapması menfaati güçledir, bilinirki kitaplara peygamberlere dinlere ve iman düşmanı olan alim olamaz, siyasi ilmi güçlü denmeside parayla hacı hoca din bileni şerre fetvacı yapar peygamber efendimiz s.a.v. bildirdiği deccal bir cenneti bir cehennemi var mevzusu deccal cennetlik yüzünü göstermesi süfyanlığıdır dünyada insanlığın malını mülkünü gasp ederek insanın kazanması gereken malı mülkü kendi nefsine tapındırmakla insana ait olanı güya verir yani helal yolla alınması gerken malı mülkü dünya hayatını gasp eden deccal güya iyilik yapıyor riyakarlığı yapıp insanın kendi malını insana veriyor mesela sizin malınız mülkünüz var sizin malınızı hayatınızı gasp ediyor çalıyor ve gel tapın diyor senin malını iade edeyim diyor bilmeyen insanlar sanıyorki iylik yapıldı halbuki sizin malınızı size vererek kendi nefsini yücelterek tapındırıyor süfyan münafıklığıda maddecidir.



Said Nursi Hz. süfyanın mağlup edilmeyecek demesinde dünyada inkara sebeb olacak fitne çıkartacak yalanlarla yarışılmaz yani süfyanın münafıklıkla kendisini Müslüman göstermesiyle fitne fesad anarşi kaos çıkarmasıyla insanlığı aldatmasıdırki yalanlarla iftira fitnelerle yarışılmaz ve süfyanın fitnesiyle yarışılmayacağından mağlup edilmez. Yani ebedi cehenneme hemde dibine gitme yarışı yapılmaz, yapanlar varsa münafık sapkın ahmaklar cehennemin dibini kazanmıştır mağlup edilmez.

Tüm insanlığın dünyada nasibi vardır bir ev bir binek asrı saadetde olandır ve Peygamber efendimiz s.a.v benim asrımda fakirlik ahir zamanda zenginlik saadettir buyurmuştur yani bazı masum mazlumlar hakkı gasp ediliyor ve hırsızlığa şerre alet ediliyor insana kötülük yaptırıyor Peygamber efendimiz s.a.v doğruluk iyiliğe iyilik cennete götürür yalan kötülüğe kölülük cehenneme götürür buyurmuştur kötülük yapan insanın hakkı gasp edilmiş ve şerre alet edilmekle cehennemine sebebiyet verilmiş kim suçlu?kötü yola düşmüş insan dini imanı doğruluğu görene kadar sebeb olan suçludur çünkü irade vardır cehaletin bilmeden yapılanın masumiyet özrü vardır bildikten sonra iradesiyle suç verilir ayetler umumidir tüm insanlığın anlayışına göre hitap eder mesela kafir ve münafıkla ilgili ayetler gizli hitap yapmaz çünkü ebedi cehennemi gerektiren fermanlar açıkça ilan ederki gizlenemez mührü delil olanın ayetde görmesi gerekende apaçık delil olmasıdır inkara af olamaz.

Hayatını sapkınlığa veren herbir mahlukta iradesinde olan sapkınlığı seçmesiyle cehennem tehlikesindedir demek mahkeme-i kübraya bırakılıyor.

Kur'an red ettiği şirki ilim kurtarmaz iyilikde kurtarmaz çünkü dini hakikate alet edilen şirkin cezası cehennem olabilir demekki sapkınlığı dinin yasakladığını din hükmü veren için şartlaştırmak mahluka tapınmaktır yaratıcıyı emrini inkardır demek mahkeme-i kübraya bıakılıyor.

Kur'an hükmü ilmi insana vererek hükmü yaşanması emredilirki sapkınlık şirk fitne fesad dinde yasaktır demem mahlşukatın iradesinde olan menfaati nefsi hevesine insanlığı alet etmekle dini şirke sokma hevesiyle sanıyorlarki sebeb oldukları şirki iğnelemekle suçlarlar fitnenin dünyaya yayılmasına sebeb ve dine zarar vermeye sebeb kalbe ve insanlığın kalbine şirk sokmaya sebeb sapkınlığı isteyenlerdir demekki MAHKEME-İ KÜBRAYA BIRAKILIYOR.

Tüm insanlık hükümcü olsa Kur'an ve peygamber yolundan ayrı yola gidemez çünkü sapkın fesad fitne anarşi yasklanmış hüküm cehennem yoludur sebeb olan işleyen gibidir öyleyse nefsinden başla birine zulm veya öldürmek istiyorsan nefsine zulm yapıp öldürürsün yasaklanmışı yaşarsın ebedi cehennem hükmünü nefsine yaşatırsın ve ebedi cehenneme gidersin bilki ebedi cehennemin sebebi ilk iman esasıını inkardır.

Ayetleri çingizlizce okumadan güzel okuyun sonra mana verin hükmü Kur'an yalan olmaz olamaz çünkü Kur'an mahluk değildir ayetler değiştirilmesi Kur'an,ı mahluk yapmaz hükmü olan ayetin ezelden ebede giden cennet ve cehennem hakikati ebedidir vardır.


İbrahim 34 ayetde Kur'an anlatıldığında dini iman yolunda düşünülmeyen batıla girer ebediyet fikrini nefsi katamazsın nimeti vereni tahkir retdir.

İyiliği Allahtan kötülüğü nefsinden bil hükmüyle yapılan ihsan dünyada sürüyle envai çeşit nimeti hanginiz inkar edebilirsiniz kim veriyor?

Doğusundan batısına dünyada insandan hayvana tüm mahlukların canlı kalması hergün yenilen içilen nimeti hanginiz inkar edebilirsiniz?

Doğumla başlayan çıplak hayat ve nimeti hazır buldunuz yapılan iyilikleri nefsinden değil Allahtan bil o halde hanginiz inkar edebilirsiniz?


Nahl 18 ayetde dünyada fakirin hakkını gözetmeyen zalim nankörlerin sebebiylyle masum rızkı geçimi elde etmesinin hırsızlık yapsa günahı zenginler yüklenir kulhakkını gasp edenin sebeb olması veya hakkı vermeyen zalimiğe girer hem hayatını çalıyor hem şerre kötülüğe itiyor cehennem haktır.

Süfyan iftirası atmaya çalşıyorsanız ebedi cehenneme sebeb olacak fitne çıkarırsınız dünya için dininizi satıştır çünkü yapan nefsi menfaati hevesine tabi olandır müslümanın hakkına gasptır körlerde ftira olmayanı var göstermektir yalandır yalanda münafıklıktır, fitne,de olmayanı var göstermektir yani iftiranın yayılmasına fitne denir.

Türkiyede diyanete emir veren diyanetin türkiyedeki camilerde fetva verdiğini biliyorsunuzda süfyanın siyasetçi dine şer alet eden münafık Kur'an peygamber kitap demez bilmez süfyan fetvacı yapar de c çal asırlardır dini alet eden münafık asırlar zalimdi Allahmı hüküm verdi? özellik anlatılırken süfyan nedir?tam bir yalancıdır yalan olan din varmıdır? demekki fetvacılarla dini kullanıyor din anlamaz süfyan sahih hadisde anlatılmış süfyan kalbi kafirdir islamın içinden çıkacak yani kendisini Müslüman tanıtacak ve Müslüman tanıtmasıda fitneye insanlığı birbirine düşürerek kaos anarşi düşmanlık bozgunculuk yapacak yani bildirilenle dinsiz münafık şahısdır dinsiz olan din anlatamaz delilli açık bilinirki dine şer alet edilmez din iman kitap peygamber düşmanlığı yapılmaz süfyansa tam tersidir yalancı aldatan din düşmanı kitaplar peygamberler dinler birdir bir olanın olanın tarafgirliği olmaz süfyan ikdridar ve cesareti kendinden zannedecek kibirini gösterir insan olanda inkarda olsa insanlığı yaşar tüm delillerde belirtildiği gibi gerçeği örtmek tarafgirlik cihetindedir şerre deccal süfyana biattır.


İnsan 30 ayetinde Allah dilemedikçe siz dileyemezsiniz kuşkusuz Allah bilendir hüküm ve hikmet sahibidir buyurmasıyla dini şirke şerre keyfi zevki nefsi menfaate alet edenler vardırki yaptıkları pisliği çirkefliği iğrenç şirkleri allaha isnad ederek allahtan o diledi o yaptı iftirasıyla nefsi şerri zevki alem yapan şirk çetesidir yani zina ırza geçerek tecavüz içki kumar insan öldürmek iftira fitne fesadlık yaymak iblis yolunda tüm pislikleri yaparlar ve yaratıcıya iftira atarak o yaptı yarattı fitnesi çıkarmakla nefsi zevki şerri ırz düşmanlığını din düşmanlığını yaparlar lut kavmi gibi yaşasınlar hükmünü görmezler iğne fitne fesad bozgunculuk yapmakla münafıklığı delillendirirler.


Zannı beyin yalancı vehimle aldatılırsa nefsi günaha sokar günah kalbe işlerse cehennem tohumuna sebebdir.

Nisa 10 ayetde anlatılan yetim hakkı kulhakkı önemli olmasa Allah bana gelme kuluma git buyurmazdı insanın hayatı bir erkek ve kadın birbirine ebedi nimetdir seversen bir sev seninle pazara kadar değil mezara kadar diyorlar halbuki ölüme değil ebediyete kadar sev yani yaratandan ötürü yaratılanı sevki ilk imandır bir insanın fiziğine şekline bakılmaz imanına dinine bakılır çünkü dünya mezarda çürümüyle insan bitiyor neyi kaldı?

16 Temmuz 2017 Pazar

Meleklere Atılan İftira



Şura 11 ayetindeki hiçbir şey onun benzeri değildir yarattıklarından benzeri hiç bir şey yok buyurmasıda yaratıcı Allahın erkeklik dişilik asla yoktur buyurmasıda meleklerde dişilik erkeklik yoktur yemezler içmezler şuurlu nurani mahluklardır emredilene asla asi kibirli olmazlar yerine getirirler.


Zuhruf 19 ayetinde anlatılanda inkarcı kafir münafıkların meleklere dişilik var demeleridirki melekleride dişi saydılar buyurmasıda işaret eder yaratıcıya eş koşmak için kullandıkları büyük fitnedir.


Saffat 150 ayetde melekleri dişi olarak yaratık da onlar şahid olan kimselermiydi buyurmasıda inkarcıların sanki meleklerde dişilik görmüşler şahidolmuşlar gibi iftira atmalardırki ayetde iftiralarına inkarlarına fitnelerine tokadı yapıştırır.


Rad 7 ayetde anlatılan peygamberlerin tebliğidir uyarır ve inkarcılar ister inkar etsin ister etmesin her nefis kendi kefaretini ödeyecektir inkar edenin etmeyeninde işlenen günahında gizlisinide açığınıda bilen yaratıcıdır ve asla inkar eden zalim imansızın inkarcılığından cennete almaz inkar edenin gideceği cehennemdir ona bna iftira atanda kendini cehenneme atar asırlar önce peygambere emredilen uyarıcılık tebliğ peygamber mesleği asırlar sonra dünya sonuna kadar gelen peygamber yolundaki imanlı insanlarada vezife emredilmiş yani siz iman ehli peygamber yolunda tebliğ yapıp uyarmalısınız ve kimsenin inkarına iman ettirmeye mecbur değilsiniz her asırda gelen toplum dünyadaki insanlığa tebliğ edip yol gösterip uyarırsınız demekli iman ehli vazifesi peygamberler yolunda kardeşlik bağıyla birlik olnan dinler kitaplar peygamberler yolunda yaşayıp yaşatmak tebliğ edip uyarmasıdır inkar eden kendi eder kimsenin inkarından sorumlu değilsiniz kendi inkar edenin inkarına tatmin edici zevki keyfiyle dinde olmayanları dinde var göstermek kafirliktir inkara sapmadır münafıkların istediğide böyle mevzulardır yani din imanla ilgisi olmayan fasıklıklar çıkartarak dinde var göstermeye çalışmasıdır münafıklar din ayet hadis peygamber yolunda tebliğ edenlere ilişiyorlarki beyinleri şerleşsin din iman ayet hadis anlatırken sapkınlıkla anlattırsın ayet ve hadisleri dini doğru anlatılmasını saptırıpda açıklasın dine yalan saçma sapan mana verdirilsin inkarcı münafığın niyeti sapkınlık doğrunun bilinmesi doğrunun anlaşılmasını engellemektir din anlatılırken ya şerre alet edersin veya doğruyu anlatırsın doğru olmayan batıldır veya şerdir imanlı insan doğruyu yanlıştan ayırır mesela anlatmıştık mahluğun kabul etmediğini Allah kabul edermi ? Allah mahlukları neden yarattı ? ihtiyacımı var ? daha Kur'an ne desin.

Bir evren bir insan demek ve bir  imanlı insan bir Kur'an demek yaratıcının aynası demek bir insana cennet bile değersiz kalır cennetin bile insan nazarında değersizliği insanın yaratıcısına ayna olmasıdır madem öyle zalimin saltanatı için bir imanlı insanı öldürmez insanları kendi saltanatı için öldüren zalimlerdir dini kullanıpda ikiyüzlü iftiracılar saltanatı için insanları öldürüyor zulm yapıyor saltanatı yaşamak isteyen kim ? zalim münafık saltanat hayatı isteyen nefsidir nefis olunca putluk çıkar oda kendisine tapınma iman ettirmektir yaratıcı peygamberlere ve kitaplara iman yoksa zaten kafirliktir kafir olmakla dini kullanmakta münafıklıktır çünkü iman meselesi 1400 sene önce Kur'an da bildirildi asırlar öncesinde olanı yenimi duydunuz yenimi gördünüz ? cennete imanlı insanları öldüren zalimin gittiğini yazan ayetler vardır zalime lanet edildi cehennemlik münafıklar asla bağışlanmaz ayetler emrediyor münafıklara af yok ebedi cehenneme gidecek diyor zalim münafıklar kendi pisliklerine yardakçı aranır pisliklere günahlara girenin manen inkarcılık hastalığı başlar kalbi zehirlenir cehenneme gider zalim münafıklarda gemlemeye çalışır ayetlerde hadislerde anlatılan iblisin yaptıklarına bakın anlatıyor cehennem yolunu ve münafıklara bakın iblisden aşağılıktırlar gemciler insanlığı cehenneme çekmek isteyen iftiracı kalbi fasıktır kalbi fasık kafir demektir yani kalbi kafirdir.

2 Temmuz 2017 Pazar

Kitaplara Uymak Allah Lafzı Ve Çin Seddi



Hud 1-2 sırrı lafzı azam Allah ismi Kur'an,daki lafızla anlatılarak kitablara imandaki emredilen hayet yaşanılır kitaba göre yaşantıda değişene insan aklının şerre olan mahiyeti iradesidir yani şerri mahluk yapar iradesiyle ebedi cehenneme müstehaktır sebeb olunanda mesul olmasıda demekki kitaba ayetlere göre uyulup emri hayat yaşanılır şerli olandan uzaklaşılır nimet verilenle hayat yaşanılır ve şer cehenneme sebeb verdiğinden cehennemi isteyen şerri kendi nefsine yaşatır kimseyede yaşatma hakkı yok olamaz ve hud 1-2 ayetler delildir hükümler en alt tabakadan esfeli safilinden en üst tabakaya ahseni takvime giden yolu gösterdi tüm insanlık anlar gizli saklı yazılan varmıdır bilemem verilen hükmü en alt tabakanın esfeli safilin derekesinde olan muhatapla anlatıldı çin seddi ayetinde çin seddi maneviyatla yıkıldı  hem asrımızda uçak helikopter ve buna benzer ülkelere giriş yapılırki madde beton olan çin seddi bir dağın taşı gibidir hiç bir özelliği yok yani Risale-i Nurda belirtildiği dünya sonu gelmesiyle yıkılabilir.

Acâib-i seb'a-i âlemden", yani dünyanın yedi harikasından sayılan Hz. Zülkarneyn'in yapmış olduğu sedlerden birisi olan "Çin Şeddi" binlerce sene yaşadığı halde meydanda duruyor." İnsanın eliyle zemin (yeryüzü) sahifesine yayılan, mücessem, mütehaccir (taşlaşmış), manidar; tarih-i kadimden (geçmiş tarihten) uzun bir satır olarak okunuyor." (Şualar, s. 58-61)

Bu sed nasıl harap olacak, öyle de, bu sed dahi dağ gibi metindir. Ancak dünyanın harap olmasıyla hâk ile yeksan (yerle bir) olabilir. İnkılâbat-ı zaman tahribat yapsa da çoğu sağlam kalır."(Lem'alar, On Altıncı Lem'a.)

90. Nihayet güneşin doğduğu yere ulaşınca, onu öyle bir kavim üzerine doğar buldu ki, onlar için güneşe karşı bir örtü yapmamıştık.
91. İşte böylece onunla ilgili her şeyden haberdardık.
92. Sonra yine bir yol tuttu.
93. Nihayet iki dağ arasına ulaştığında onların önünde, hemen hiçbir sözü anlamayan bir kavim buldu.
94. Dediler ki: Ey Zülkarneyn! Bu memlekette Ye'cûc ve Me'cûc bozgunculuk yapmaktadırlar. Bizimle onlar arasında bir sed yapman için sana bir vergi verelim mi?
95. Dedi ki: "Rabbimin beni içinde bulundurduğu nimet ve kudret daha hayırlıdır. Siz bana kuvvetinizle destek olun da, sizinle onlar arasına aşılmaz bir engel yapayım."
96. "Bana, demir kütleleri getirin." Nihayet dağın iki yanı arasını aynı seviyeye getirince (vadiyi doldurunca): "Üfleyin (körükleyin)!" dedi. Artık onu kor haline sokunca: "Getirin bana, üzerine bir miktar erimiş bakır dökeyim" dedi.
97. Bu sebeple onu ne aşmaya muktedir oldular ne de onu delebildiler.
98. Zülkarneyn: Bu, Rabbimden bir rahmettir. Fakat Rabbimin vâdi gelince, O, bunu yerle bir eder. Rabbimin vâdi haktır, dedi.(Kehf, 18/90-98)

Maneviyat anlatımında çin seddi izahında insanlığın anlayışında denir ki çincemi konuşuyorsun ne diyorsun ne anlatıyorsun mantıksızlığı olamaz yani hükümleri kafir bile anlar ve kalbi kafir dışı müslüman gösteren ikiyüzlü münafıklarda anlar demek mümin anlamaması imkansızdır kafir bile anlıyorsa mümin leb demeden leblebiyi anladın misali anlayışı idrakı güçlüdür asla itiraz edemez hükümlerde teröristlerde anlatıldıki din düşmanlığı yapan münafıklar imanlı insanlığa düşmandır iman düşmanıdır ve teröristleri kullanarak insanlığın ya imanını yok etmek ister ve belkide sonra kendisini öldürtür ebedi cehenneme gönderir sonuçda hedef cehennemlik yapmaktır yecüc mecüc tafiesi bilinende cahil cehaletde dağda veya dinden uzakta bilmeden veya yanlış bilen teröristleri cehennem için kullanmaktır hükümleri teröriste anlatsanız ölmeyimi yaşamayımı istersin al hayat eş iş yuvan çocukların olsun deseniz yaşamayı tercih eder ve öldürmez iman ehlini düşman tanıtmakla beyinlerine sokan gerçek düşmanlar münafıklardır insalığı öldürtüyor öldüren neden öldürdüğünü bilmiyor.

Peygamber Efendimiz s.a.v.: “Kötülüğe sebep olan onu yapan gibidir” buyurmuştur.

“Kim bir kimseyi hayra (hüdaya) çağırırsa, kendisine uyanların sevaplarının bir misli ona aittir. Bu sevap (kendisine uyanların) sevaplarından bir şey eksiltmez. Kim de sapıklığa (dalalete) çağırırsa kendisine uyanların günahlarının bir katı ona aittir. Bu günah (kendisine uyanların) günahlarından hiçbir şey eksiltmez.” {Riyazu’s-Salihîn 20. bab. 174. hadis, s. 158, 161; ayrıca bk. Sunenu İbn-i Mâce (I, 74, 206), 1751, 203, 207 nolu hadisler. 207 nolu hadisi şerif aynı muhtevayı anlatmaktadır. Diğerleri güzel bir sünnet ihdası ile ilgilidir. Ayrıca bk. Sunenu İbn-i Mâce II, 1499; Sahihu’l-Buhârî VIII, 92; Cevâhiru’l-Buhârî s. 398 (658. hadis) Tefsîru’l-Kurâni’l-Azîm II, 45, 198; Sünenün-Neseî, V, 99-100)}.

Türkiyede terörsit iftirayla çıkartılan fitne fesadlıktan hizmet insanlarına terörist diyenlerle ülkede ve dünya ülkelerinde kavga anarşi ve ölüm olmasıyla düşmanlığa sebeb olanlar ebedi cehenneme gideceklerdir ebediyetleri büyük tehlikededir.

29 Haziran 2017 Perşembe

Peygamberler Kitaplar Tüm İnsanlığa Hükmeder Ve Siyasi İlim



Ali imran 145 ayetde buyrulmuşki kim dünya menfaatini isterse ona ondan veririz kafir dünyası var ve iman ehlininde var aradaki fark biri inkarcı imansız öteki imanlı ve sevap isteyende kafir zaten inkarcı sevap olamaz ve iman ehline hitap edilen sebebler dairesinde insanlığa yardım ederek sevap alır isteyene ahiret sevabının verilmesinde her insan aynı sevabı yapacak manası yok yani sevap isteyipde insanlığa hizmet edende var iman ehlinden olup çok sevap yapmayanda var ve niyetdeolan kalb imanıdır yani iman ehlinden kimisi elinden gelmez küçük iyilik yapar ve güzel söz söylese bile sevabı büyükdür iman ehlinden kimiside zengindir mal mülkle sevap yapar iman ehlinden kim niyetinde ihlaslı olursa onun sevabı kendi ayarlamıyo yaratıcı veriyor ve imansız olan kafir dünyası var inkardan ebedi cehenneme gidenin sevabı olmaz nasıl olacakki ? yaratıcıyı inkar eden ayetlerimi kabul edecek ? ve genede kafire hayat vermiş dünyada yaşasın karışmayın inkar ederse hesabını öldükden sonra vereceğini anlatıp inkar etmesinin bedeli ebedi cehennem olacağını bildirmiş bir kutsi hadisde eğer Allah dünyaya sineğin kanadı kadar değer verseydi kafire su dahi içirtmezdi buyrulmuş yani iyiki dünyaya değer vermemiş yoksa kafir su içemez ve su içemeyince geberirdi iman edilmeyen yaratıcının Kur'an ve dinleri inkar edenin neyini ilgilendiriyor ? kabul etmemiş inkar nedir ? hem inkar et sonra böyle diyo de inkar ettiğinin neyini konuşuyon ? inkarcı zaten anlatamaz ne din ne ayet ne hadis çünkü ayetler ve hadisler şerre fetva vermez eğer verirse inkar ettiğinin neyini konuşuyon?inkarcı zaten anlatamaz ne din ne ayet ne hadis çünkü ayetler ve hadisler şerre fetva vermez eğer verirse yaratıcıya münafık demiş olup peygamberlerede münafık diyendir ve bunuda münafıklar şerortayol diyendir iftirayı yaratıcıya peygamberlere ve dinlere atandır inkar ettiğin ne varsa fitne fesad karıştıran bozgunculuk yapan münafıklardır eğer inkarcı sevap istiyorsa kendi istediği olup imansızlık inkarcılıkdan cehenneme odun olarak verilir ebedi cehennem sevabı kim ister ?

Ayetde sevab iman ehlini anlatıp iyiliğe güzelliğe teşvik edip dünyanın malına mülküne çok değer verilmesinin önüne geçip kalbi korumuşdur imanlı insana verilen değerin anlaşılmasında kafir bile su içmesinden öte dünya hayatı verilmiş ki imanlı insana verilen değerin örneğidir ayetler hepiman ehlini ilgilendirir iman ehliyle konuşup anlatıp hayatın nasıl yaşanması gerektiğini açıklar iman ehli nedir ? inanan kabul eden ve kabul ettiği imanın gereğini yapıp yaşanmasıdır ve inkarcılarıda anlatır ki düşmanı tanıtıp imanlı insanın kalbi imanı dini korur insanı kim yarattıysa hayatını nasılyaşanması gerekdiğinide anlatır ve dinler kitaplar inanan insanlara hüküm verir yani kim dedi yaşa ? yaratıcı hükmeden kim ? yaratıcı ne anlattı ? ona göre yaşarsın peygamberlerini göndermiş eğitici öğretici öyle yaşa diyen kim ? yaratıcı demekki insan hüküm okuyup ruhuna kalbe hayatına huzur sevgi mutluluk veriyorsa açıkça anlatılanda ayetli hadisli olansa imanın konuşmasıdır tecelli olmayan kalb sapkınlıkdadır kalb şaşı olmasıda fasık kalbi olandır kalbi sapkınlıkda olandır demekki doğru olan anlaşılabilir ayetde buyrulan vakdi gelmeden ölmez dediğide anlatılmışdır ki kimse insanın canını alıpda kaderi eceli diyemez.


Hadisi şerifde idareciden bahsetmesi halkına zulm yapan başkan olanlardır yani peygamberleri bile zeip geçen zalin tagut firevun deccal gibi,

Kafir olan idareci yönetici olandır halka zulm ederek kendi saltanatını yaşamak ister zulme fetva verdirir dini alet eder peygamberi inkar eder,


Yalanlarla insanları halkı milleti aldatıp kandırır hep saltanat yaşayıp halkın başında put gibi emirci olmak ister din dümanı münafıklardır,

Peygamberler insanlığın en üstün olanıdır hiç bir devlet peygamberlerin buyruğu beni ilgilendirmez ben kendi keyfime göre hükmederim diyemez peygamberler insanlığa hükmeder ayet ve hadislerde buyrulanı kafir inkar etsede keyfine göre insanlığa dine ilişemez özgürlüğü hapsedemez kafir olan inkar ediyor ve özgür inancına yaratıcı ve peygamberler bile karışmamış ilişmemiş kafirde iman ehlinin inancına ilişmez kendi hayatına bakıp yaşar demekki kalbi fasık olan kalbi kafir dışı dindar olan maskelenen münafıklardırki zındıklık bozgunculukla fitne yaparlar.


Müslüman hiçbir zaman fitne anarşiye taraftar olmaz insanın yaşantısı ilk iman hayatıdır iman kalbden yayılıp beyin düşünce ve sosyal hayat denilen dünya hayatıdır dünya hayatının içinde olan insan ilişkilerinde iş güç hep dünyalıkolan meseleler siyasi hayatdır sosyal hayat tek şahsa bakan yönüdür siyasi hayatda insanlar arasında olan hayatdır yani siyasi hayat siyaset değildir siyaset devlet içinde yapılanlardır siyaset idare etmek neyi devlet içinde ülkeye fayda verecek idareciliktir siyasi olanda insanlar arasında iradeciliktir yani devlet iş güç madde hep dünya işiyle ilgilenir insanlığın hürriyetine ilişemez karışamaz suçlu aranırsa hükümler Kur'andan peygamberlerden hep bildirilmiş açıklanmış kimsede peygamberleri hiçe sayamaz şerri keyfi hüküm veremez ebedi cehenneme gider ve insalığın birbiriyle siyasi görüş hayatı insanlığın sosyal hayatın rahat yaşanması için fikir ilim yaygınlaştırılmasıdır siyasi ilim denilende insanlığın sosyal hayatını kolaylıkla dini asırda nasıl yaşanması gerekir sosyal hayatda nasıl yaşayacaktır dinen anlatılmasıdır açıklanmasıdır bu asırda teknolojide var ne iyi ne kötü, ne doğru ne yanlış, ne güzel ne çirkin, bilinmesine destek verilen asrımızda siyasi ilim olan insanlığın birbiriyle olan hayatıdır.

Büyük Mehdi’nin çok vazifeleri var. Ve siyaset aleminde, diyanet aleminde, saltanat aleminde, mücadele aleminde çok dairede icraatları olduğu gibi.  (Şualar, s. 590)

Gerçi hakikat noktasında ahir zamanda gelecek büyük Hz. Mehdi siyaseti tam dindar İsevilere bırakıp yalnız İslamiyet hakikatlarını isbata, izhara, icraya çalışır. (Emirdağ Lahikası)

Said nursi ahir zamanda beklenen mühim şahısdan bahsedip siyasi ilmi güçlü olacak demişdir yani dinen asrımıza göre insanlığın şerden uzak nasıl hayatı yaşayacak ayetli hadisli insanlığa anlatmasıdır siyasi ilim insanlığın tümünden her bir insanın dünya ahiret dengesidir iman ilmi din iman ehlindedir imansız olanda iman yok Kur'an hadis din ilmi nasıl olsun ? insanlığa fayda veren siyasi ilimde imandan gelir.

Hükümler cehennemin dehşetinden ölümsüz ebedi cennet için iman hizmeti yapıyor ve devlet din imana ilişemez karışamaz.

Devlet nedir ? halkın ülke yararına iş verdiği taşaron firma gibi olandır devlet denen cihazmı ? kendi kendinemi yapıyo insan yokmu içinde ? devlet içinde iş yapan zalim vizdansız kanı bozuklar varsa ülke kan ağlar din imana devlet karışamaz yaratıcımı peygambermi ? devletin işi halka zulm yapmakmı ? insanların özgürlüğüne din karışır insanı yönetir devlete insanın dinine imanına hayatına karışma hükmünü kim verdi ?

Tüm insanlığı din yönetir inkar eden cehenneme gider din insanı insanda dünyayı yönetir nasıl yaşarsan öyle yönetirsin kafir olan başta olsa zalimdir zulm yapar din imanla ilgisi olmayan kafir münafıksa başta olsa zındıklık din düşmanlığı yapar hizmete iftira atanlar münafıklardır din başkan devlet tanımaz devlet içinde olanlar kim ? peygambermi ? sadece dini değil malı mülkü bile kullanamazlar münafıklık yapan nefes almak azapdır önce nefes aldığı azapdan kurtulsun.

28 Haziran 2017 Çarşamba

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. Mesajı

Risale-i nurda (insanın dünyaya gönderimesinin hikmeti ve gayesi Allah,a abd yani kul olmaktır) demiş insan dünyada hayatını kullukla yaşar kulluk yoksa insanın mahiyeti hayvan seviyesine düşer kulluğun ilk esasları imandır Allah Peygamberleriyle dinlerde bildirdiği emirlere göredir insanlar arasında sevgi güzellik hoşgörü Peygamberlerin yaşadığı ve bildirip emrettiği hayatlarıyla Allaha yakın olmakla dünyada cennet misal hayat olur bu cennete layık hayat dünyada şan şöhret zenginlik gibi hayatla değildir kömür gibi yanarak kül gibi yok olacak dünyanın değeri ne kadardır.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hayatına baktığımızda ahireti dünyaya göre düzenlememiş dünyayı ahirete göre düzenlemiştir ve yaşadığı hayatıda delildir dünyada Allaha yakın olmanın zenginlikle alakası yok eğer dünya çok değerli olsaydı kıyamete kadar saltanat içinde hayat yaşardı zenginlik mayası imandır iman varsa dünya zindan gibi değersiz görünür dünyaya dünya kadar ahirete ahiret kadar değer verilir dünyanın değeri hurdaya atılanlar gibi gereksiz görülmesidir Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kulluk hayatının dünyadaki yaşantısını söylediği buyruklarına uygundur Kur'an,ı yaşamasıylada Allaha en layık istediği kulluğu göstermesidir yani sanki yaratıcının bizatihi vacibul vucudunun tecellisi Allahın kendisinin dünyada yaşıyor gibi görünen delilidir.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. 1400 sene önce yaşarken bildirdiği buyrukların bu asırda çıkması delille gösterirki deccal yecüc mecüc gibi ahir zaman alametlerini haber verdiği hadiseler çıkmasıyla olacakları bilmesi zalim dinsiz imansız fitneci kavimlere karşı vefatından sonrada ümmetini yanlız bırakmaz hem öyle bir mucizevi delildirki vefatından 1400 sene sonra bu asırda dahi büyük sapkınlar fitneyle dünyada cennet ararken Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. vefatından sonra öbür alemden fitneci münafıkların dişini sıkmalarını haber vererek cehennemin dibine gideceklerinin mesajını gönderiyor ve bu mucuzevi olayda delil verirki her ümmete gönderilmiş peygamberler hala ümmetinin başındadır ve iman ehli tüm ümmetlerin başındada Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. vardır vefatıyla bile ölmedi ve hala ümmetinin başındadır.

Peygamber Efendimizin Kızı Hz.Fatım,a Yapılan Hased

Saptırma yolu sapkınlık ahmak beyin denilen organda şerli lanetli ve beyne hükmeden kalb fasık kalbde fasıklıkda kendi suçlarından inkardan asırlardır iman etmeyip hep saltanatı düşünüp insanları öldürür bilerek zulm yapar ve kalbi mühürlenince şerri günahları din diye tanıtır yani önce keyfi saltanatı gizlice kimse bilmeden yaşasın zulmle zalimlikle her istediği zevki yaşasın sonra iman ettim de günahlar silinsin bilerek zevki şerde saltanatda neler yokki küçük kızlardan 05 yaş 20 30 yaş hatta bebeklerin ırzı bile geçilse şerri zevki ve istediğini çal para bol imanda yok hepsi bir tamam olsun sonra atacak iftira iman ettim dicek günahları sildircek nefsini düşünen zalim ebedi cehenneme neden gidiyor ? insanlık gördüğüne baksa bilse kalbleri bilen var yaratıcı var hiçbir kulunun hakkını çiğnetmez ebedi cehenneme azaba gönderir cehennemde iman ehlinin nimetidir zalimden hakkı alır cehennem zalimin hakkından gelir adaletin en güzeli cehennemin ebedi oluşudur ayeti o demiş bu demiş onun adı var o üstün bunun adı var bu üstün ne fark eder ? ayeti gönderen gönderdiği hükmün vaadindedir vaadden dönmez ayeti gönderen yaratıcıdır değişmez peygamberler değişmez hadisdeki ve ayetdeki buyruklar ne diyor ?

Zalim cehenneme münafıklar cehenneme iftiracı yalancıdır fitneci münafıktır cehenneme giden kendi iradesiyle gidiyor madem kendi cehennem azabını istiyor dünyadaki azabı niye istemiyor ? cehennemi kabul ediyorda dünya azabı cehennemden dahamı dehşet ? dünya azabı nedir ki cehennem ateşinin kıvılcımı olan güneş bile daha dehşet dünya ateşi lavlar vardır lavlarıda geç en hafife gel bildiğiniz ateş yakın gir içine yak kendini istediğin azabı yaşa onada dayanamazmısın ? cehenneme meydan okuyonda dünyadaki ateşe giremiyonmu ? gir ve cayır cayır yan sağ çıkamassın geberirsin o zaman cehennemin neyini dava ediyon ? imanları zehirliyon tarafgirlik denilen cehennem tarafıyla cennet tarafımı ? arabistanmı amerikamı avrupamı Hıristiyanlarmı Yahudilermi ve hizmetmi kim cehennemlik ? inkarcı kafir ve münafıklar cennetlikmi ? arabistan Kur'an var İslamiyeti yaşıyor hizmetimizde İslamiyeti yaşıyor Hıristiyanlarda kendi dinini yaşıyor yaratıcı bir peygamberler bir kitaplar bir dinler bir bunlar cehennemlikmi ? inkarcı herşeyi inkar etti cennetde yok diyo cennetlikmi ?

Peygamber efendimizin kızı fatıma annemiz gerdanlığı hatırladım efendimiz kızında gerdanlık görmüş ve cehennemi taşıyosun diye izin vermemiş fatıma annemiz gerdanlığı verip köle azat etmiş hürlüğe kavuşturmuş sonrada efendimize anlatmış olanı gerdanlığı var diye cehennemlikmidir ? ve (cehennemden Allah korumuş hamdolsun) diye ahmed bin hanbel rivayet etmiş.

1400 sene önce son olmasıyla Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. gönderildi ve Kur'an bildirilince ahmed bin hanbelin asrı saadetde ebu süfyan olmasıda ihtimaldir ve asırlar geçince ahmed bin hanbel olarak kendini tanıtır dini bozar mut'a zinasına fetva veriyor cennet yolu diyor ve gerdanlık mevzusuna bakın cehennemden koruyan Allaha hamdolsun diye hadis naklediyor kim demiş ki ? ahmed bin hanbel müsnedde varda hadismi ? hadis manası söz demekdir söz söylemekdir fakat hadis bilinende peygamber buyruğu gibi anlatılınca adınada hadis deniyor yani hadis söylenen söz demekdir ve ahmed bin hanbel hadis naklediyor ve kendi söyledikleri ahmak olan sözleri hadis adında kendi sözleriyle karıştırıp insanlığa yayıyor nasıl olsa allah olanda muhammed s.a.v olanda ahmed bin hanbel peygamberimizin kendi evi vardı deveside vardı bu asırda mercedes gibi değerli olan devesidir peygamberimizin kendisi cehennemlikmi ? yada ahmed bin hanbel ebu süfyansa peygamberimizin kızı fatımada gözümü vardı ne bu incelikli düşünce böyle gerdanlık varsa cehennemlikmidir ? peygamberimizin kızı fatıma annemizin oğlu Hz.Hüseyin efendimiz şehit eden ahmed bin hanbel niye öldürdü ? fatıma annemizin eşi ali diyemi ?

İnsanlıkda inanç özgürlüğü vardır inanç özgürlüğü olmasa inkar eden kafir olmaz ikiyüzlü kafir münafık olmazdı inkar eden hemen öldürülürdü inanç özgürlüğünde kafir dünya hayatında yaşıyor ve kendi gibi kafir olanla daha çok yaşamak ister keyfi dünyası onun cazibesinde olanda kendi gibi olanı arar kafir iman ehlinden görünüp iman ehli gibi olmaz kafir rahatsız olması dinde anlatılan cehennem olmasıdır inkardan cehennemi duymak istemez ondan pek iman ehliyle din konuşmaz konuşsada şüphesi olmasındandır anlamaya çalışır doğrumu diye dinler hep dinin en önemli mevzusu imandır çünkü imanın güzellişkleri anlatılmazsa bildirilmezse ne kadar din anlatsanız inkarına teselli vermez yani inkar kalble yapılan yalanlamadır imanda kalbde olmasıdır kalbde iman yoksa inkar vardır ondan iman gerçeği anlatılırki dinden önce iman kalbe verilir inanç olanda kalbdedir fikirde kelimede değildir yani kalbde imanı olanın yaşantısı kafir gibi olsada kalbde inanç vardır kalbde olan iman inançlı hayat insanın kendi yaşantısınıda gösterir yani çok insan vardır içki içer kalbi yaratıcıya peygamberlere inanır kafir kendisini din ilgilendirmeyeni terk eder din iman düşmanlığı yapmaz münafıkda kafirdir ve keyfi şer saltanat yaşayan inkarcı zalimdir.


Meryem suresi ayetde mahluk olana tapınmakla kendi inancını esir etmiş mahluklardır ki küçük menfaat için tapındıkları din iman peygamber düşmanlığı yaptırsa köpek nasıl ki kemik için kuyruk sallar bu gibi mahluklarda mide zevki için tapındıklarının emrinde din iman hizmeti yapanlara düşman olup dinini inancını özgürlüğünü küçük menfaatliğe satar iblise satılan gibidir fakat iblis din düşmanı değildir inkar etmez iblis insana düşman peygamberlerde insandır ve yaratıcının verdiği nimeti özgürlüğü kulluğu peygamber yolunda kullanmazlar din düşmanı mahluklara tapınırlar ayetde anlatılan bağlanmakda tapınmayı delil verir ki insan din iman peygamber düşmanlarına bağlanmasıdır bunun zıddıda din iman peygamber yolunda olana bağlılık vardır ki iman ehlidir insan tapındığının emrinde düşmanlık yapan kafirdirki din iman düşmanlığı yapar ve iblisin avenesi olan cinni şeytanlarda din iman düşmanlığı yapanlara saldırtılır sapkınlıklarını artırır çünkü kafirin iradesinde ve içindeki isteği azgınlıktır bilerek din iman düşmanlığı yapar iradesi vardır istese yapmaz hergün yemek içmek zevki eğlence iradesiyle yaşıyor hiç diyormuki zevki hayatı iradesizlikle yaşanır? diyemez kebab söylerken keyfi içecek çeşitleri varken iradesizlikle yedim içdim denmez irade vardır demekki din iman peygamber düşmanlığı yapanlarda bilerek isteyerek iradesiyle yapıyor çünkü azgınlıktan zevk alıyor hoşuna gidiyor düşmanlık böyle mahluklara tapınanlara şeytanda başına veriliyorki kafirin münafığın istediği azgınlığı şeytan yaptırıyor istenilen azgınlık veriliyor yani din hizmeti yapan insanlara iftira atmak zalimin zulmü masumlara şer belasını çıkaran münafıkların istedikleri şeytanın azdırması azgınlıktan zevk alıyorlar düşmanlığıda kendi nefslerinin azgınlık zevki için yapıyorlar zevkten mahrum kalmamak için masuma ilişip imanlı insanlara ilişiyorlarki imanlı insanın imanı gittimi sanırım ondanda zevk alıyor yani hep şer zevki saltanat için masumlara zulm yapıyorlar ayet açık anlatıyor put haline getirilmiş tapınmalardır ki din iman düşmanlarıdır bir mühleti ömür ve cehennem var.


Cuma 2 ayetde ümmi okuma yazma bilmeyenlerdir ve bir manasıda kendilerine kitap verilmeyendir yani asırlar öncesinde kitap verilmeyen peygamberler sayfa verilirdi o asra göre bilinen hayat belirli yaşantıda olandır mesele içki kumar gibi zararlı olanlar bilinmezdi insanlarda çok değildi kötülük yaygınlaşınca asra göre gereken sayfalık emir verilirdi okuma yazma o asırlarda zaten yoktu hep çalışma ve güçlü dünyasıydı peygamberlere sayfayla emirler verilerek okuma yazma öğrettirildi.

Kur'an hükümleri ezelden ebede gider ve anlatlanda bildirilende ümmi peygamberlere okutulup anlatılırdı en baştan sayfalar toplamında zebur zeburuda destekleyen Tevrat sonra incil en son Kur'an ümmi olan peygamberlere bildirilirdi.

Ümmi denmesinde asrımızda delil vardır ki dini mevzuda okuma yazma bilen kitap verilmeyen ilkokul mezunu Değerli Büyüğümüz Fethullah Gülen Hoca Efendi vardır asrımızın en büyük müçtehididir Sahid nursi kopyası gibidir ki kendisde bilinir ayetde peygamber denmeside asırlardır gelip geçen peygamber yolunda olanlarada mana verir çünkü peygamber yolunda iman çekirdeği hükmünü Kur'an ilmi hadis ilmi dini ilimle veya yaratıcı dilemesiyle iman ilmini insanlığa anlatacak olan ümmiliğine bakılır ki inkarcı münafıklar itiraz eden inkar eden inatlarına tokat yapıştırsın yoksa çok okumuş biliyor olanda vardır ilkokul mezununa bile cevap veremeyen tokadı yerler.

Cuma 5 ayetde Kur'an da bildirimesi ve tevrat olarak anlatmasıda Kur'an emirlerinin tevratdan incilden ve son kitap olmasıyla Kur'an işaretdirki ümmetler içinde her kitapda hükümler anlatılmış bildirilmiş ki kendisini övgü büyüklük kibir kalbi fesadlıkda olanlar bilgili olanlar kitap taşıyan eşşek gibidirler buyurmuş yani o kadar çok biliyorki bilgisini ilmini iblis yolunda şerre satıyor kalbi öldürüyor ve geri kalan hayvandan farkı yok eşşek benzetmeside yemek içmek ve şehvetde anırır ki bildikleri ilimleri hep şer yolunda kullanırlar dünya ve ebediyete hiç bir faydası yok anırdıklarıyla hayvan gibi yani eşşek gibi kalırlar yemek şehvet ve bilgi yüklendikleri kitap yani kitap yüklü eşşek ayet onlarada zalim demektedir ki kitap yüklü eşşek gibidirler bilgi var fakat zalimdirler zulm yaparlar iftira atıp fitne fesad bozgunculuk çıkartandır asrımızda zalim kalbi fasıklar vardır kitap yüklü eşşek denmeside münafıkları delillendirir çünkü kafir din pek bilmez.

26 Haziran 2017 Pazartesi

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. sorular sorarlardı Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. o asra yönelik buyrukları ve ahir zamana yönelik buyrukları vardır.Bu meselede çeşit çeşit örnekler verilip insan aklına uygun izahlarda yapılır açıklamalardan sonra o zaman geriye inanmak kalıyor kısaca bunu not geçdik.

Şimdiki meselede gerçekler ahiretde çıkacakdır her melek her kaydı yapar ve delillendirir vucud organlarıda buna şehadet elbetde yapdırılır bazı münafık fikirlilerde her şeyi Allah yarattıysa münafıklarda yaratıldı ya sanki madde gibi hayvanlar gibi melekler gibi sabit varlık yaratılmış gibi soru soranlarda olabiliyor.

Belki algı yönüylede olsa ahiretde bu gibi kişiler çıkacaksa ki melekler kameraya benzer şekilde kayıtları elbetde alıyor.

Allahı kim yarattı sorusuna cevab bulan münafıklar ilahlık iddia eder gibi herşeyi yapmasıyla kendisinden örnek vererek Allah herşeyi yapmaya kadir olduğu için münafıklarca Allah münafıkmı sorularınıda yapanlar olabilir.işde bu sözlerde yerinde olsa gerek.
                     
                                           ALLAH SORGU SUALDE BUYURSA

Allah mahşerde Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. sordursa. Doğrular cennnete yalancılar cehenneme
Allah yaratanmı yoksa sizmi yaratansınız ! biri doğru biri yalan ve soru cevap.
Allah kullarına cehennemmi ister cennetmi.
Allah iyilikmi ister kötülükmü.
Allah nimet vermekmi ister azap vermekmi.
Allah güzellikmi ister çirkinlikmi.
Allah cennetimi ister cehennemimi.
Allah sizden kullukmu ister yoksa kendi yarattığı malı mülkümü.
Allah şeytan apaçık düşmanınız buyurduğunda aklınız nerdedi dese.
Allah Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. ev verdi eş verdi binek olarak deve verdi dünyalık örnek kul böyle istemedimmi hiç günaha girdimiki günah işleme özgürlüğü varmı şerortayolmu günahlar kur,an da yaşanması emredildimi buyursa kim sorumlu.

Allah iman esaslarında peygambere iman değil peygamberlere iman kitaba iman değil kitaplara iman etmekden bahsediyor birini inkar imandan çıkarıyorsa tevrata incile inanan ona göre yaşayan ve kur,an da dinde zorlama yokdur emrini buyurup insanları zorla din kabul ettirmek bile yok iken ne bu fitne fesad buyursa.
Allah,mı doğru söyler sizlermi buyursa vede sonrasını aklınıza düşüncenize getirin daha neler neler buyursa.

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...