26 Ekim 2016 Çarşamba

Münafıkların Son Noktasi

Münafıklar kendini dinden göstermesi dini imanı olan insanları dini kullanarak günahları aşılayıp günah batağına sokmak en etklisinden şehvet damarı çok cazip gelen tarafıdır bundan münafıklar günah batağına sokduktan sonra hemen şer yoluna cehennemlik yapmaya çalışır algı operasyonu denen aslında Allah kullarının anlaması idrak etmesi kötü ve iyiolanı cennet iman yolunu göstermesi için bazen algılatır kulsa hem duyduğu duyu organlarıyla hissettiği iyi kötü doğru yanlışı ayırır ve doğru olanı seçip iyiliğe gider cennet yoluna kavuşur imanı kuvvetlenir yani hep imana kavuşup ebedi cennete gidecek doğruyu gösterir münafıklarda tersini yapar ilah gibi davranıp çalışıp uyuşturucu verir gibi iğneleyip günah aşılar tabi günah batağına giren kul günahtan başka ne görür aklı beyni düşüncesi ruhuna kadar işlemiş günah sonra münafıklar için iş kolaydır imanı bozulan kulun hep beynine şerortayol fikrini aşıla ne o günahlar kulda günahdan başka gördüğü yok yani içindeki duyu mekanizması tehlikede iman gitti gidiyor ebediyet denen cennet cehennemde var ne kaldı başlıyor orta demeye bunu bilmez kul çünkü din iman nedir nasıldır bilmiyor bildiği kulaktan dolma olandır bunu bilen münafık zındıklar bunun için dini kullanır yani imanı yok edip emri altına alıp kulu menfatine kullanmak kendisine tapındırmak bundan deccal tagut firevun çıkar ne kaldı ebedi cehennem.

Algı operasyonuyla kendi dedikleri kendi istedikleri nedir onu algılatıp inandırmaya çalışırlar 1400 sene önce gelmiş hüküm var o ne diyor ? eskidendi onlar şimdiki asırla o zamanki asır birmi gibi maddeyeyle din türeten münafıklardır güya Allah gibi davranmaya çalışırlar ya Kur'an ? hükümlere bakan kim ki maddeden başka gördükleri yok ve hep şehvet şerorta münafıklar ne anlatıyor bunu yani seks din diyorlar.

Münafıklar sadece şehveti anlatıyorlar diğerlerinin hepsine inkala yok diyorlar varlığı yaratılmışı anlatanda kitap yani boş çene yapıyorlar eski çalışdığım işyerinde Allah bana bazı meseleleri anlattı bunları anlamak imanı gerektirir yani anlayış derinliğine kadar gitti işde çalışırken makinanın çene denen parçası vardır çene bilinen insan çenesi gibi konuşmak anlatmak manasındadır eskiden kavimlerin başlarına gelen helaklar bilinir ve helak sebebi azgınlıktır iman ehli ayrılır azgın inkarcılar helak olur nesiller tekrar çoğalmaya başlar kabil bunu biliyor her gelen kavim böyle sonlanırken işde çalışdığım yaptığım çeneler birikti ve diğer boş sıradan yaptığım çeneyi doldurmaya başladım öteki yaptığım çeneler üstüste yığıldı bu eski kavimlerden dolan bölüm ve boş olan kısımda Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. asrındaki son din kitap verildiği bölüm açıldı sonra din bitip Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. vefat edince sahabaler gittiği kadar din hükümlerini sürdürdü ve sonra mezhep denen vızıltı çıktı o boş olan bölümde ahmed bin hanbel olarakkabil adını değişti ve önümüz boşuzun asır var eskilerden olanda var ve Allah nasıl kullarıyla konuşur artık biliyoz bilgisayar gibi olundu öğrendi din elinde oyuncak olanakadar sürdü yani dinibilen delil olarak ashab kalmadı imam ebu han-ife girdimi mezhebe mezhep diye iman esaslarına girdirecek sonra asır geçdi imam malik sonra ebu şafi sonra ahmed bin hanbel ve bitti başkasına gerek yok bu adıyla hadisleri ayetleri karıştır başla içkiye gidiş şerre şeytana ve iylik kötülük hayır ve şer ortalandımı nede olsa şerri garantilicek şerortayol diyecek ve hesap gününde güya tüm kullar ortayol diyecek buna ne dense ortadı ortaya uydu yani masum suçsuzmuş değişse ne olacakki hep orta at ortaya eskiden tasarladığı din türü yeni değilki zebur neden değişti ? orta densin tevrat ? incil ? orta densin aynısını Kur'an,da ve orta denen şerde bulmak mümkün oldusa asırlar öncesinden gelinen asrımıza eskiyi bu asırda kim biliyor ? Allah peygamber gelmeyecek meydan kaldı ahmed bin hanbele nede olsa Allah gibi davranacak bilgisayar oldu sonra başla ayetlere hadislere hep girdirdi şerri nefse bakan zevki keyfi saltanata yarayan ne var onu al şerde şerri yaptı cennet yolu kim biliyor ?

Herkes bildiğini bundan duydu sonra gerçek ne herkesi Allah yolundan uzaklaştırmak öz olan bilinmesin imanı hedef aldı yok et başladı dünya Kur'an hükümlerini sokdu maddeye ne kaldı şer ve madde olan dünya kalbi zehirledimi yani maddeyle din anlatmaya başlar çünkü kalbi kör mühürlü münafık maneviyatı bilemez din dendiğinde şerortayol dedi ve bitti din anlattı ve keyfine diyecek yok insanlar cehenneme gidiyor at Allah var önemli olan ne ? hesap gününde tüm yapılanları yalanlamak bunun çabasında ahireti yalanlarsa delil bırakmazsa dünyada öldür at Allah var ve keyfi zevki şer saltanatına.

Şeytana şerle çeşitli fesadlıklarla küfre zorladığını küfre düşürmek için güya Allah küfre gir diyormuş gibi bak bunu diyor gemlemesi ve kötülerler kendi yaptıkları nedir ? kendi yaptıkları fesadlığa fitne küfre şirke şerlere şerortayol diyorlar başkasını bırakmaz idamlık yaptırır ve yokedin niye delik açıyor kötüleyince iftira atınca deliğini kapatıyor güya kendisini haklı gösterme çabasında insanlığa riyakarlık yapıyor ve temizlendi onun dediği şerortayol güya din olacak masum imanlınında sonu ölüm olacak ve delik kapanacak bitti çek kenara din kontrolünde şerortaya devam işle suçları eski düzen nede olsa hadislerde var ve peygamber biliniyor neymiş o siyah sancaklı çıkacak milleti ihya edecek deccaldan kurtaracak çıktımı evet şamda deccal nerden çıkacak şamdan deccal kim doğuda ?

Şerri ortaladı yaptıkları iyilik haramdan elde ettikleri kadın ticareti gibi zinadan cazibeli kazançla iyilik yapıp dünyada maddeyle para kötülük ne ? açları doyurmak din anlatanı biat etmeyenin konuşması din anlatması kendi gibi olmayan ve kendi gibi demeyenler kötüdür.

Mesela şahsıma yazdırılmış hükümlerden sorumlusu şahsım kimi ilgilendirir ? iman ehlini peki zararı kime ? sorumlusuna peki kimse zarar etmeyecekse kime ne bundan ? açıkça izahlı delilli peki şahsım ne diyor? hükümlerde yazılmış Büyük Alim ve Sahid Nursi Hz. dünyanın sonuna kadar hüküm sürecek diyor sorumlu kim şahsım hesap verecek olan şahsımsa kime ne bundan imanlı olan bakar zevkine dünyasına cennet gibi hayat yaşar demi ebedi cehennemin dibiyle boy ölçüsen şahsım bana sahip çıkacak olanda Allah ve peygamberdir imansız olan korksun ve korkarda imanlı niye korksun ?

İnsanlarda düşünce ufku sabitlenmiş neyin ne olduğunu idrak edemez hale gelmiş hadis denmiş ne dendiğine anlattığı sabit sadece görünen var maneviyat ne ? yokki neden ? yalan uydurulmuş hadis denmiş hadis biliniyor atılmış peygamberin üstüne aman dokunma hadisdir cehennem var görünen ne bir deccal ve bir mehdi görünen deccaldan haber veriyor öteki mehdi hadislere bakıyon şamdan deccal çıkacak mehdiyide deccal kurtarıcı olarak gösteriyor alakaya maydonoz denir ya o misal nede olsa bilgisayar bilgisi var asırda ne dense delik kapatma bilgisi Allah var ne din kaldı ne Kur'an ayet ne diyor bazı hadisler ne anlatıyor kalbi şaşmış din bilgini şer ortayol diyor maddeyle din anlatıyor ve hadisde deccal şamdan çıkacak buyrulmuş şamdan çıkıp türkiyeye gelen şerre ortayol diyor kalbi fasık şaşı DECCAL DE C ÇAL de söyle iftira at o yaptı de suçla ve çal hırsızlık yap ilahlık iddia eden büyük hırsız dışarda bankada milyonlarca parası var gemileri sarayda şerri keyfve güya kız Kur'an yurdu ensar vakfı başkanı emine erdoğan küçük kızlara tecavüz edildi yani zevki keyfi günah işleme özgürlüğü şer ortayol deyip küçük kızlara tecavüz ediyor ve türkiyeyi uyutup milletin halkın parasını soyuyor.

Cehenneme gidense şefkatsiz kaldığından şefkat edilmesi bahane bile aranmış düşünün ve münafıklar cehennemin dibine gidecekler.

Münafıklar şer ortayol dedikleri günahlarsa şeytanın yolunu kendisi yaşaması gereklidir nedir onlar dinin yasak ettiği şeytanın yolu demekki münafık şeytanın şer yolunu din diye yaşayıp tüm günahları işlemesi gerekli ve zorunludur mesela insan öldürmekse kendisini öldürmesi gerekir başkasını öldüremez çünkü denir ya her koyun kendi bacağından asılır diye bu misal kendi yaşar başkasına ilişemez kendi düşüncesi kendi hayatı lut kavmi gibi yaşar kendi hayatı iman ehlini ilgilendirmez yani kim münafık kimsenin inancına karışamaz kendi isterse kendini öldürür gidip asar kendini kime ne ? kimseye dokunamaz cehennemin dibine gideceksen din diye şeytana tapacaksan defol git kendin gibi olana anlatırsın.

Münafık midesine göre çerez arıyor günahlara ortayol diyen münafıklar intihar etmek kendini öldürmekde günah delillendir şerortayolu ?.

İman ehli şer ortayol fitnesini kabul etmez ayetleri inkardır şerortayol diye hüküm yok ayetleri kitapları inkar yok demekse kitap ayet din dünya yaratılış kulluk ve nice varlıkdan münafıklar ne azına alabilir ne yazabilir ne sorabilir kısaca münafıklar yok ve yok olan ne konuşuyor ? fasık menfaatine şerortayol diye biat ettirecek kendi nefsine tapındıracak yüceleştirecek münafıktır..

Münafıklar sadece kalbi değil hayatlarıda ölmüştür cehennemin dibine kadar anca giderler iman ehline müjdeler olsun dünya ve ebediyet cennet iman ehlinin maneviyatı değeri ölçüsündedir Allahı bilendir istyen kul yaratan Allah maneviyatı ölü olan ne ehemmiyeti var Allah ne dediğini bilmezmi.

Onları gördüğün zaman, cisimleri (kalıp ve kıyafetleri) hoşuna gider. Eğer (dünyalık söz) söylerlerse, sözlerini dinler (yaldızlı vaadlere kanar)sın. (Ama) sanki onlar (elbise giydirilip) yaslanan asıl düşman onlardır. Onlardan sakın(ın). Allah kahretsin onları! Nasıl da (hakikatten aldatılıp) döndürülüyorlar.(Münafikun 4)

Ayetde münafıkların şeklinden cisminden kereste oldukları bildirilmiş keresteyi bilirsiniz çiviçak mal yap mesela mobilya gibi veya at ateşe yak yani mal gibi ve yakmalık odun gibi olduklarını söylüyor cisim olarak bakılsa hayvandan örnek vardır mesela aslan vahşidir mesela inek iri yapılıdır ve kim bişey dese her gürültü patırtıya gocunurlar hemen aleyhine sanarlar bu derece kördür kalbleri mesela iman deseniz bahsetseniz hemen kafayı çıkartıp görünmeye çalışırlar imandan sorsanız konuşsanız suturmaya çalışırlar şeytanca fitneci bozgunculuk yapmaya çalışırlar iftira kaos anarşi çıkartıp zalimlikle zulm yaparlar din anlatsanız inkar edip günahlara şerortayol deyip maske yaparlar iftira attıkları kötü kendi yaptıkları kötülük şer ortayol böyle deyip din kullanarak münafıklıklarını gizlemeye çalışırlar halbuki din anlatan iyilik güzellik nimet ebedi cennet saadeti imanı hem kuvvetlendirecek hem aklen mantıken ruhen kalben huzur ve öz olanı gösterene kötü deyip iftiraya yeltelenir.

Mesela dünyada yaygın hem dinlerin bir olduğu yoktan var edenin kitapların ve peygenberlerin bir olduğunu anlatan hizmete vede delilsiz terörist demek gibi bu iftiraları yapan münafıklardır ve gocunması vede delilsiz dünyanın gözü önünde dünyadaki insanları aptal gibi görüp yalan üstüne yalanla hem zulmle susturup delilsin zalimlik yapmak yani yapılan zulme delil olarak iftiralarını gösteren münafıklardır ve ayetde görüldüğü gibi allah böyle zalim olanları kahretmiş yani lanetlemiş azgınlıklarından şeytana benzer azgınlıkla artırmış mühürlemiştir.

Bu görünen bilinmesi başka dinde başka herkelimede kullanılanları anlatmak özü göstermek kulu cehennemlik yapar diye ayet mi var ? hükümler açık anlatımla ne diyor ilişkiye kadar girildi ne oldu cehennemlik mi? ayetlere hükümlere dokunan hadisleri bozan ebedi cehenneme gider inkar ederek kitapları bırakıp keyfi menfaat nefis ve şeytanın hırıltılarıyla dine ilişmek karıştırmak ve inkarla yok demek ebedi cehennemi gösterir kitaplar hadisler hükümler kimsenin babasının malı değildir hesap var ne dendi o vardır dünyanın sonuna kadar böyle gidecek yani kitaplar hadisler yalanlı eklenmiş değişmiş zaten düzeltilemezde yapılsada değişmez dünya yaşını doldurdu can çekişiyor ölüm yakındır.

Bazı meseleler açıklanmış bunlar dünyada mahkeme verilsin demiyor hüküm hesap gününü bildiriyor dünyada pişman olan kalbi sorunudur kalbe Allah hükmeder ceza olarak ölümü göze alan varsa hüküm görünür ebediyetse bakılsa kesinlik yok yani ölümü göze lan olsa ebediyeti kurtulur diye hüküm yok hesap günü peygamberler var ümmetin başında olacak.

Dünyada imansız gidiş ebedi cehenneme gidişdir buda kimseyi ilgilendirmez dünya sonuna kadar hükümlerde bildirilmiş olan hükmedecektir.

Mahlukların cehenneme ihtiyacı var mı ? yok yani zulm yap nimete kavuş yok böyle birşey mesela mahlukdan evlilikle bebek olur ve süt ver sonra nimetin en güzelini yiyon işkence yap bumu vicdan ? çocuk büyüyene kadar hem işkence azap görsün neden nimetleniyon ya fasıklıktır bu insan mahluk olduğu halde böyle zulmü kabul etmezse yoktan var eden kulu mahluku neden yaratır işkence olsun diyemi yoksa nimet vermekmidir ?

Anne baba evladına nasıl ki zulm yapmaz madem öyle Allah hiç yaparmı ? asla demekki cehenneme ebedi giden kendi işlediği inkardan ve hükümleri saptıran tertemiz cennete layık hale getirdiğinden imanın özünü gösterdiğinden münafıkların şerli şehvetli cümlelerle ayetleri değiştirmesi insanları şerre meylettirerek cehennemlik yapmasıdır ayetlerde buyrulmuş ki manasında inkarcıların kalbde zerre miktardaki işlenmiş kötülük çıkacak kalbde gizli olan ne varsa heleki münafıkların kalbindeki şerli inkar ve dünyada işlenen delil olanlar ayetlerin özü hesap günü çıkıp damlı kendisine eş ortak koşan münafıkların damı çıkacak ve öz olan ayetlerle karşılaştırılınca hükümler gösterilecek ayet bilinen cümleyle karşılaştırılacak ve delilli olanla kalbdeki zerre inkar ve vücud organlarının şahitliğide olunca ebedi cehenneme.

Münafıklar gdecek demiştik ki evlilikten olan bebek en güzel nimetin özünü yesin ve sen en güzel nimetin özünü yersin ve bu sana verilen nimete bedel azabı zulmünde olması gerekli yani şerde olması lazım hiç bunu kalbde imanı olan kabul edermi asla madem öyle değil sadece dünyada büyük nsanlara bile zulm yapılması işkencedir Allah asla zulm etmez Allah imanlı kuluna ailenin evladına bebek gibi davranmasından bile daha çok şefkatlidir bebek misali kulunu besler ve cennete layık dereceye kavuşturur tertemiz yarattığını tertemiz cennete alır yani insan şerre bilerek gidip lezzet almak için zulm bile yaparsa zalimdir dinide karıştırırsa münafıktır ve zulmü dünyaya şer maskesiyle ve din deyip maske olarak kullanan münafıklardır ayetlerde şeytanın apaçık düşmanlığı bilinir bunu bile bile şeytana yardakçılık yapan ve din diyen münafıklar ebedi cehenneme kendisini bilerek isteyerek yani kendi rızasıyla gitmek istemiştir demekki şefkatten mahrum olan münafıklardır.

Şer nedir ? şeytanın yolu zina yasak ilişki,kumar,iman ehlinden bir kişiyi bile öldürmek,hırsızlık,kul hakkı, ve daha nicesidir inkar etmek ve suçları işleyip birde dine alet etmek dini kirletmek imanları yok etmek ve tüm bu yaptıklarınıda inkar etmek yani münafıklar yediklerini içdiklerini ibliside hepsini inkar ediyorlar.

İnsan ölümüyle bir kez acı tadar oda ölüm acısı insana zulm yapmakta yapılan zulm adedince o insanı öldürmek ölüm acısı vermek gibidir zulm olana ortayol diyen teröristden beterdir birde insanın inancıyla kalbi bozmak o insanın ebediyetini cehenneme çevirmekle ebedi zulmdür bu zulmde bir insan dünyada bir kez ölse acısı ölene kadardır ebediyet ölümsüzdür demekki kalbi inancı bozmak zulmden beter zulmdür inanca ilişilmez karılşılmaz günahlara şer ortayol diyen recep tayyip erdoğan ! terörist insan öldürse bir kez can acısı verir terörist orta yolmudur zulmden daha hafif olanı yapıyor tek acı veriyor madem şerortayol zalimlikse zulmse başkasına neden yaptırılıp kendin yaşamıyorsun ? hem madem şerortayol demekle cennete gidilen amel işlemiş sayıyorsunda dünya zindan gibidir mezarda bile maneviyat dünya lezzetinden daha lezzetlidir ve dünya ebedi cennetden daha değerli değil hem intihar etmekle kendini öldürerek amellerin en yükseğini yapmış olmazmısın ? öyleyse niye dünya zindanında kalıp yaşamaya çalışıyorsun ? zulme orta yol diyen ve zalimlik zulmle insanların azap yaşantısıyla özgürlüklerine engel olmak zulmse iftirayla terörist denilenler hemde delilsiz masumdur zulm yapan suçludur öyleyse zulm yapanlara günahlar orta yol fetvası çıkartan kendi neden zulm yaşamıyor yada neden kendini öldürmüyor ? hep denilen orta niye yaşatıpda inanmaya zorbalıkla zulm yaparak zorluyorsunda kendin neden yaşamıyorsun ? yoksa dediklerini inkar mı ediyorsun ? hemde kimsenin özgürlüğüne karışma hakkın yokken kafir bile inkar edip hayatına bakıyor kimsenin inancına zulmle engel olunmuyor sen kimsin ?

İnsanın ebediyetini kalbi zorbalıkla zulmle kendine inandırmaya çalışıyorsun biat edeceksin zulmünü imanın şartı gibi koşuyorsun ? ne hakla? kendin günahlara orta yol demekle zulmü kendin yaşayıpda neden lut kavminin yaşadığını yada çalı çırpı odun yakıp ateşin içine kendini atıp cayır cayır yanıp veya intihar ederek cehennem ameli işlemiyorsun ? sen niye keyfi zevki yaşıyorsun ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...