12 Şubat 2017 Pazar

Zalimin Zulmünde Helak


Ankebut 18 ve Şura 48 ayetler açık anlatıyor yani peygenberler bile tebliğ eder ve kimsenin inancına müdahale etmez ve din iman hizmeti yapan iman ehlide öyledir Ankebut 18 ayetde peygambere düşen açıkça tebliğ etmekten ibaretdir buyruğu böyle açık anlatılır hadisdeki buyruklar zalimi açık gösterir.


Ali İmran 178 eski asırlarda kavimlere hep peygenber gönderilip iman edin çağrısı yapılırdı ve iman edenler ayrılıp helak başlardı bir mühlet geçipde iman edenler ayıklanırdı ayetde kafir olanlar kurnazlık yaptığından gizlenmek isterler sonra münafıklarda ayıklanmış olup cehennemin dibine gideceklerde ayıklanır ondan mühlet bir zaman sürüp helakla kavim öldürülürdü ve hayat tekrar iman ehliyle başlayıp düzen yaygınlaşmaya başlar.
Hz.Musa a.s. Hz.Davud a.s ve Hz.İsa a.s. kavimleridende helaklar kalbiyle mühürle oldu yani iman alındı en son gelen hükümleri Allah emretdi ve yazıldı Said Nursi Hz. dediği melekler yeryüzünü doldurmuş kayıtda vazifeni yap gerisine karışma demiştir her imanlı insan vazifei asliye olan hayatı emri bil maruf nehy anil münker iyiliği emret kötülükten men et peygamber mesleğini Yahudi Hıristiyan ve Kur'an hükmüyle tüm müslüman dinler.


Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kadar böyleydi ve Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v.den sonraki asırlarda helaklar hep kalble oldu yani kafir ölene kadar mühleti vardı münafıkda ölmeden mühürlendi ve asrımıza kadar olan hep kalble oldu her asırda asra göre büyük zatlar geldi ve Said Nursi Hz. asrımızdaki büyük alim insanlığa cennet yolunu gösterip din iman hizmeti açdı ve dünya sonuna kadar hüküm sürecek.

Yerine getirmekle vazifelidir kafir inancı az olan ve din iman bilmeyene anlatıp iyilik güzellik yaşatmaya çalışır münafıklardan uzak kalır çünkü kafir kimliği delillidir düşmanlıkda kendisinedir tanınır münafıklarsa iman kemiren zehirdir yüzüne gülüp imanını yok edecek tuzakla ebediyetinle dünya hayatınıda zehir eder kalbe cehennem zehri taşıtır hayatı azapla yaşatır münafıkların kimliğide açıklanmıştır delillidir din imanı büyük alim çok güzel anlatıyor ve yol gösteriyor okuyunki münafıklar kimlikleri açık görülür mesele işid deniyor pkk deniyor insanlığı öldüren ebedi cehenneme gidecek din adıyla yaparsa münafık olup cehennemin dibine gidecektir asrımızda helak olduklarının delili hükümlerdir yani eski asırda insanlık helakla ölürken asrımızdaki helakda hükümlerle kalbi öldürür çünkü ebediyet olmadıktan sonra dünyada ne kadar yaşarsan yaşa yeme içmeden ibaret geri kalan sadece et kemikdir helak bekleyipde dünyada eski asırdaki gibi felaketler bekleyen varsa bir helak olacak son helak dünya sonu geldiğindedir ve bitecek ebediyet başlıcak insanın ölümü zaten bir son ve dirilişe kadar çok çabuk geçecektir çünkü öldükten sonra zaman ve süre bitiyor ya cehennem azabında olacak yada cennet misal manevi saadet hayatı lezzeti yaşayacak kabir hayatı imanlı cennetlik olunsa ölüm acısı azıcık tadıyon ve ölüyon bir hadisde ölüm acısı boyna inen 70 kılıç darbesinden beterdir buyrulmuş hadis şüphelidir yada kafir imansız için söylenmiştir ölüm acısını yaşayacak olan kafir inkarcıdır çünkü anne şefkatinden evladına zerre acı vermek istemez eğer verirse bir kabahatından suçundan azcık okşar o misal diyelim anne şefkatinden çok şefkatli Allah var hayvanlar bile ölürken manen zevk alıpda ölüyor yani acı yaşantısı yok o bile lezzet bizki insanız en zayıf en nazenin en muhtaç en mükemmel ihtiyacı pek çok hayatı seneler sonra düşe kalka öğrenen insan denilende mahluklardır bize verilen şuurla yaratıcımıza olan ihtiyacımız lisanla dua fiilen dua hep istiyoruz ve nimetlerle dünya sofra halinde bize hizmet ediyor ben insanları ve cinleri yalnız bana kullak yapsın diye yarattım buyruğuyla Said Nursi Hz. insanın dünyaya gönderilmesinin hikmeti halıkı yaratısını tanıak ve ona abd olmaktır dediğide kulluk yolunda insanın vazifesi yaratıcıbı tanıyıp neden yaratıldığını anlayıp kulluk yapması iman ehli birbiriyle bağı ebediyet yörüngeli hayatıdır yani yaratıcı 1 peygamberler 1 kitaplar 1 dinler 1 birbirimize tüm bağımız bu yaratıcı buyruğundan peygamberlerin buyruğuna ve milyonlarca evliya asfiya gelmiş ve Said Nursi Hz. ve büyük alim yani tüm birlikler hepsi aynı mesleyi anlatıyor konuşuyor hiç mümkünmüki milyonlarca anlatılanlarda hepsi aynı manayı anlatsında bazı zındıklarda biriki kişi ayrı ahmakça ne dediği anlaşılmayan aptallıkla gevezelik edip saçma sapkınlık yapsında ona inanılsın ? Kitaplardan ve milyonlar yalancımıdır ?

Hem şerri yaratıcaya iftira atmakla fitne çıkartan zındıklar kendi iradeleriyle şer yaparak hiç bir delil olmadan yaratıcıya iftira atanlara inanıyorlarda delilli açıklanmış anlatılmış ayetli hadisli olanlara niye yaratıcının verdiğine inanmıyorlar demekki menfaati keyfi şerre zevk isteyen zındıklardır kalbi kafir münafıklardır.

Kitaplar peygamberler ve milyonlar hepside bir birini destekleyen aynı yörüngeli cennet hayatını iman ehli olanlara müjdeyle anlatıyorlar kimse kimseye iman veremez çünkü iman edenin kalbi niyeti Allah biliyorki kendi tecelli etmediği inkarcıda iman olmuyor tecelli imandır demekki imansız kafir delilli din imana karışmaz kimseye zalimlik yapmaz zulm yapmaz keyfi hayatını düşünür nefsi övülsün isteyen benliğidir yani kafir din imanı alet etmez zalimlik zulm yapmaz demekki münafık herşeyi kendine meşru görüp saltanat için zalimlik zulm yapar din imanı kullanıpda nefsine tapılsın diye zalimlikle zulm yapar münafıkla kafirdir kalbi kafirdir yüzü dindar menfaati için kendisini bile satar kafir kalbikafir ve yüzüde kafirdir yanikalbde olana göre haraket eder ondan hesap günü hayatına göre kalbi iyilikle doluysa af edilebilirde inkarcılığı dünya hayatı çeşitli zevki şerli yasaklanmış olan zevki için nefsi inkarla aldatır çünkü nefs kötülüğü ister kötü şer zevki nefs yaşamak ister nefse yenilen kalbden haberiolmadan hayatı zevk peşinde olup terkedemez kafir bundan kaybediyor şer zevki yaşamak için inkarla gönül avutup hayatını bitirir halbuki nimetler o kadar çokki şer zevki sıfır kalır nedir şer zevki ?
Zina içki kumar yani hep zararlı insana hiç yaralı değil helal olanlar sayılsın nedir helal olan ?
Yasaklanmış az olanı ayır gerisi helaldir ne çok nimetler insana hizmetçidir insan ilk doğumla tertemiz günahsız ve en mükemmel yaratılır bri hadisde her insan islam fıtratı üzere doğar sonra anne babası çocuğu ya Yahudi ya Hıristiyan yapar buyrulmuş yani islam fıtratında olan din Yahudilik Hıristiyanlık ve Kur'an son bildirdiği dindir hepsibir din fıtratıdır hadisde buyrukda Yahudilikde Hıristiyanlıkda islam fıtratında olduğunu anlatır çünkü Yahudi Hıristiyan ve islam diyelim anlaşılsın bu dinlerden başka din yok islam fıtratında olan kim?kafirmi ? münafıkmı ? onlarda din varmı yani inkarcılık diye din varmı ? demekki kitap ehli olan Yahudi Hıristiyan ve islamiyetdir üç din islam fıtratı olarak anlatılmışdır bundan başkada din olmadığına göre dinlerden başka çıkan sapkınlıklar hep cehennem yoluna işaretdir hükümlerde yazılıp anlatılmışdı bir ayetde Hıristiyan Yahudi ve islamiyetde olanlar ayrılığa düşmüşlerdi fakat sonra tekrar birleşdirdik gibi bir ayet anlatılmışdı yani islam fıtratında olanda Müslümandır Yahudi Hristiyan ve Kur'an son bildirdiği din Müslüman olanlardır mesele kafir diye fıtrat varmı ? yok.
İnkarcılık fıtratı diye bişey denmiş olup sapkınlığın en ahmak olanıdır kafir ve münafıklık dini varmı peki fıtrat varmı ? yok.
Kafir inkarcılıkla hayvandan farkı yok sadece dünyası vardır hayvan gibi hayatda yer içer şehvetinde olup aşar hayvandan fıtrat olarak tek konuşması vardır fıtrat olarak insanlıkdan nasipsizdir yani konuşan hayvan münafıklarsa kafirden aşağıdır hayvan fıtratında bile kafir gibi olamazlar yani hayvandan aşağıdır konuşan madde robotlar vardır fakat münafıklar robot olmadığı gibi konuşan madde gibi taşdır eski asırlarda hadislerde anlatılan mana ve kelime hep uyumlu olup anlaşılır.

Hadisde "Sizler adım adım, karış karış ve dirsek dirsek daha önceki ümmetlerin yollarını izleyeceksiniz. Öyle ki, onlardan biri kertenkele deliğine girmiş olsa -mutlaka bir hikmeti vardır diyerek- siz de o deliğe gireceksiniz." buyrulmuş.

Nedir mana ve açıklaması ?
Sizler hitabı sahabelerden dünya sonuna kadar gelecek ümmetinedir ümmet olanda Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet dini olan müslümanlardır yol izleyeceksiniz dinler arasında olan sevgi hoşgörü diyalog birlik olunmasıdır ki ümmet denmeside ümmetler ayrı değildir şöyle diyelim Yahudilik cenneti Hıristiyanlık cenneti islamiyet cenneti kaç tane cennet var ?
Üç tanemi bir tanemi ?
Yani ümmet olanı bildirmişki manen anlaşılır cennet bir tanedir kertenkele deliğine girseler sözü çok ilginçdir kertenkele deliğine sığacak insan varmıdır ?
Demekki manen ya internet gibi incecik kablodan sanki kertenkele yuvasına benzeyen tv veya bilgisayara işaret edilmişki manasında anlatılanda bu olabilir veya hadise eklenmiş kelimede olabilir.

Şüphesiz ayetlerimizi yalanlayanlar ve onlara karşı büyüklenenler, onlar için göğün kapıları açılmaz ve halat (ya da deve) iğnenin deliğinden geçinceye kadar cennete girmezler. Biz suçlu-günahkarları işte böyle cezalandırırız. (Araf,40) manası nedir ?

Ayete kafir ve münafıklar gibi ahmakça zıd bir sual edilse siz iman ehli iğne deliğinden yada iğne deliği gibi olan bir şeyden halat yada deve geçirebilirmisiniz o zaman sizde büyüklenen kafir veya münafıksınız dense Allah dünyada bile böyle suala cevap verecek iman ihsan etmiştir.
Suale yanıtda incecik kablodan dünya girişi deve sanki iğne deliğinden geçmiş gibi hatta büyük gökdelenler bile izliyosun ve hatta sebebler dairesinde kablo olmadan havadan uzaydan bile wirelees bağlantısıyla dünyayı izliyorsun hadisde anlatılanda dinler arasındaki birlikteliktir çünkü Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet bilinen durulan başka din ve kitap ehli iman ehli yok.



Zumer 41 peygamberler inkar eden kafir ve münafıkların vekili değildir şerortayol diye terörsitlere insan öldürmeye hüküm veren münafıklardır.

Bildirilen buyruklarda peygamberler kimseye vekil değildir sapkınlık yapan yapan kendisini ebedi cehenneme atmış olup kimseyi sorumlu tutamaz peygamberler cehennemliklerden sorumluda değildir inkar eden kendi isteği rızasıyla kabul etmiştir din iman düşmanlığı yapan münafıklarada münafıkun ayetlerinde asla bağışlanmaz buyruklarıda vardır yaratıcının bağışlamadığını kim bağışlayıp cennete alacak ki ?


Tahrim 9 Ayetde peygamberlere emredilmiş kafir ve münafıklara sert davranılır insanların imanını emmek isteyen fitne fesad çıkartana helal olsun insanları ebedi cehennemlik en mükemmel kötülük yapıyosun al saltanat ve nimetlerin en güzelini hak ettin al dünya senin denmez kör kütük sarhoş birisi şöförlük yapsa insalığın ve kendi hayatınıda felakate götürür mesele dünyanın bir sürücüsü vardır oda yaratıcı ve peygamberlere verilmiş insanlığın ebedi ve dünya hayatı için gerekli olan en mükemmel yolu göstermiş ve dünyada her biriniz şöför gibi kendi hayatından ve ailede başlayıp çevresinden gitgide dünyanın tümüne gidilen yolculuk için hazırlık yapılacak ilim bilgi ve eğitim sorumluluğu vardır hem kendi bir şöför dünyadaki yolculara rahatlık huzur sevgi birlik kardeşlik verecek güzel hayatı anlatıp ayet ve hadisleri peygamber yaşantısını anlatıp yol gösterir peygamberler cennete göre yaşar eğer zalim zındıklar rahat verseydi zulm yapmasalardı çok acıda yaşamıcakdı insanın vazifesi kulluk ve ona göre gerekende buyrulmuş mesela zengin insan açı insanlığı düşünecek işinde gücünde gerekli yardımı yapacak kötülükler engellenecek dünya cennet misal yapılacak her bir insanın vazifesi vardır dünyadaki insanlığa zarar veren şerdir kötülükdür.

Amerika birliğidir hükümlerde anlatımında örnek verilirken ayrılmış olarak anlatılmışdı önceden demişdim Amerika ne derse o ve iman ehli ayrılmaz bütündür cennet bir tane var bir gün ebediyen orda olacaz ve inançda imandır kabul et gir.

Bana olan niyetiniz nedir ?
İstemediğimi zorla yaptıramazsınız benim yaratıcım var peygamberim var kitabım var dinim var yaşa diye emrediyor yaratıcıya tapılır iman peygamberlere yapılır din iman anlat emrediyor ve kimseyi ilgilendirmez benim hayatım insan öldürmüyorum zulm yapmıyorum din iman anlatıyorum ve anlatacamda hesabı ben verecem istemediğim kimseyi sevmek zorunda değilim kimseyi ilgilendirmez dünyada yaratıcının ve kitaplar peygamberler hükmeder dünya kimsenin tapulu malı değildir kimsenin rızkını gasp edemezsiniz çalamazsınız cehennemle bedelini dehşet ödenir.

11 Şubat 2017 Cumartesi

Münafıklar Nankör Ve Zalime Dünyada Azap Hükmü

Ahiretde hesap günü 2 grup ayrılır iman ehli ve imansız ve imansızdan 2 grup ayrılır kafir ve münafık diye anlatmıştık yani dünyada kalbi imanlı yada imansız yaşıyor ve imansızdan 2 grup ayrıdır kafir ve münafık ayrıdır anlatıldı açıklandı kafir dünyası vardır münafıkda dünyasını yemişdir dünya nimetleri iman ehlinin cennet yolunda kullanması için verilen mutluluk huzura yardımcıdır insanlık arasında sevgi saygı hoşgörü huzur iman ehlinin insan olmasında ki özellik yani dünyaya hükmeden insandır ve dünya insana hizmet eder demekki dünya mutluluğa destekdir bir kutsi hadiste (ey dünya bana hizmet edene hizmet et sana hizmet edenede hizmetinde kullan) buyrulmuş yani insanın dünyadaki en çok değer vermesi gereken insandır inançlı olan insan dünyaya insandan çok değer vermez insan ebedidir dünya yok olacak yokluğa makum hükmü olan dünyanın değeri ne olacakki?insan ebedi değeri ne olacaktır?ebedi değeri biçilemez hükümde olanda insandaki imandır yaratıcı varki insan değeri oldu tecelli olmasa ne değeri vardır?ebedi olan insana verilen değerin karşılığı bir madde mal mülk için satılmakmıdır ? değildir.


Bakara 41 ayetde ve ayetle ilgili olan başka ayetlerde var anlatılanda aynı konudur birbirinden ayrı değildir insana hizmet eden dünya insanın düşmanı olan iblis ayetleri biliyor doğrumu ? iblis ayeti ne yapsın ? demekki ayetleri satılma mevzusuda insanın iblis düşmanın gittiği yolda gitmesidir nedir ? 1 inkar ve mahluk kendisini üstün görmek büyüklük belirtilen kibir hased nankörlük yapılmasıdır kafirin dünyası var dendi çünkü insanlara şeytan gibisin şeytan o dese bile şeytana inanmaz şeytan kitaplarda bildirilir kitapları gönderen yaratıcıyı inkar eden şeytana inanmaz adını kullanır inkarı değişmez yani kafirin dünyasının olmasında cennet yolunuda cehenneme yolunuda inkar etmesidir kafirin inkarında konuşulan mevzu çok değildir satacak ayetide yok ikiyüzlülük yapmadığından dünyası vardır.

Münafıklardır ki şeytanı bilir imanlıyı imansızı bilir ayeti görür hadis görür ve bilerek inkar eder münafıklar hakkında çok konu mevzu var ayetleri iman ehline karşı kullanırlar imanlı görünürler ve bilgialıp öğrenip bilgyi iblis yolunda kullanırlar iblis ne yolundadır ? kibir fitne fesad düşmanlık hep cehennem yolu yani iyilik güzellik cennet misal yaşantıyı iblis yolunda harcar ve iman ehlinide şerre zorlar iblisin yolu bellidir ve münafıklar iblisden aşağıdır iblisden beterdir örnek verelim.
1: olan kötü 2: olan iyi simge olsun anlatılırken çözersiniz mevzuyu 1: olan imanlı veya kafir tanımı olsun 2: olan münafıkların tanımı olsun münafıklar şerortayol anlayışında iyi ve kötü yani hayırlı ve şerli var diyolar.

Ayetlerde hadislerde şerortayol hükmü yok var diye gösterilen varsa onlarda yalandır dine alet edilmiş fitnedir münafıklar kafasına göre dönsün dünya hırsındadır hırsızlık günah şer ve serbest gibi algılartırlar.

Fakir insan hep çilelidir adı üstünde fakir ekmek alacak münafık fakirin ekmeğini çalar fakire şer münafığa iyilik 1: fakirin işinden eder sebebler hep vardır incikden bahane aransın yeterki 2: işinden eder gücünden eder çocuk çoluk aç kalmış düşünmez 1: şerli 2: iyi 1: zulm görür suçsuz yere hayatına karışılır malı mülkü gasp edilir kayyım atanır çökertilmek istenir din iman hizmetinde olan insanlara zulm yapılır ve masumlarkötüdür şerlidir 2:gaspeder paralar bankaya malamülke çöker mallar mülkler devlet adını kullanıp onun bunun inancına karışır beyinde hep kendi dedikleri olacaktır bunlar iyimiş ve 1: mal gerekli hayat var çolukçocuk açkalmış zulm başta ihtiyaçlara el konulmuş aranır helal yol olsun iyilik olsun güzellik olsun 2: güya mal verir mülk verir iş güç verir kendisine tapındırcak şerli mal hırsızlıktan verir kalbi bozulsun cehennemlik olsun kendisine tapana iyidir tapmayana kötüdür tapana iyilik tapmayan şerli.

1 şerli 2 iyi 1 masum 2 zındık münafık ayet ne anlatmış demekki zındık münafıklar inkar ettikleri ayetleri dini kullanıp iblis yolunda harcarlar şer hesabına cehenneme çalışırlar denir ya alın teriyle hırsızlık yapıyor alın teriyle kul hakkına girip çalıyor ve zehirliyor çok çalışıyor çok.


Tur 44 ayetde anlatılan inkarcıların hased kibir kin gibi inadlarından bilerek sapkınlığı istedikleridir gökten parça düşse inkar için bulutdan derler yağmur kar gibi insana normal gelen halbuki mahlukarın en çok ihtiyacı olandır nimetlerin yetişmesi ve nimetlendirilmesi toprağa yayılıp ekinlerden ağaçlara sebzeler meyveler insanlığa yararlı ilaçlardan bile faydanılır hep sudan yaratılır ve kendi kendine oluyomuş tesadüfe verip inkar ederler ayetde öz bunu anlatır mesela güneşin doğması ışık sıcaklık ve nimetlerin yetişmesinde verdiği ışığı sıcağı gökten geldiğini gördükleri halde inkar ederler oda tesadüf kendi kendine oluyor gibi inkar ederler.


Tur 47 ayetde anlatılan zulm edenlere bundan öncede azap vardır yani bundan önce dediği ebediyet azabı var ve ebediondan önce olan dünyadakidir dünyada azap hükmü masum olan ve iman ehlinden olana zulm edenleredir dünyada azap yapılır yani iman ehlinin zalime şer uygulamasıdır ayetde zalimlik yapan zulm edene azap yapın hükmü verir yani cehennemde kaynar su içiriliyor demekki zalime işkence zulm kaynar kazanada haşlayıp içirmek kemiklerini kırıp kanına tuz basıp acı vermek gibi azap var.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kalbi ayetle tecelli girip kalbden insanlığa yayılıp tebliğ edilenin adı Kur'an,dır ve vefat etmeden haber verdiği asırlar ve asrımızda çıktı ve Kur'an mucuze olup insanlığa bildirdikleriyle iman ehlini alıp ayırır ve kafir münafıklara tokadı yapıştırır.


Zuhruf 38-39 ayetde bile iblis inkar etmiyor kafirliğini kafir ve münafıklar gözüyle gördüğü cehennemi inkar edemediğinden iblise söylediklerini anlatıyo hükümlerde anlatılmışdır başka ayetlerde iblis kafirlerdendir buyrulmuş yani kafir münafık değildir dini şerre alet etmez bilerek inkar eder şer yolu ve dini şerre alet eden iblis  ve münafıklar hem iblisin yapmadığını yapıyorlar hemde iblise iftira atıyorlar yani iblisde yaptırırım yok vesvese yapar söyler münafıklarında nefslerine yücelik kibir girer zalimliği zulmü yapar iblisde yaptırım mudahale yok münafıklarda mudahale vardır.

Zuhruf 38 ve 39 ayetde hesap günü olan iblise iftirayı delillendiriyor yani münafıklık yapan dini şerre alet edenler dünyada iblisin şer yolunuda kullanıyor iman ehlinden görünüp dini şerre göre kullanıyor yani hem kafir yolunu hemde iman ehli yolunu birbirine karıştırıp kendisine menfaat elde etmeye çalışıp saltanatı hayatı dünyada en çok cazip gelen şerre göre yaşıyor yasaksız olan hayatı zevke kim istemez ?

Vicdanı yitirmiş kalb denilen et parçası bozuksa insaf şefkat yoksa nefsine tapınmaktan hoşlanan münafıklardır ve istediği saltanatı verseniz doymaz tapınmak için bahaneden sebeb kaşının üstünde göz var ve zulm yapar kalbi zalimlikle nefsi putlaşmış münafıklardır iblise bile iftira atacak kadar inkarcıdırlar kafirden aşağı olmasında iblisdende aşağıdır hayvandanda aşağıdır münafıklar şimdi dünyada pkk işid bombacıları var ve bunları yönlendiren kullanan var başlarındaolan deccal ilahlık ilan eden nefsi putlaşmış kalbi taşlaşmış yücelik iddia edendir hükümlerde anlatılmışdı hadislerde deccal yaratık gibi algılatılmış halbuki yaratıcıya en yakın en üstün mahluk insandır insanda akıllı düşünce ve dünyayı kullanabilen donanım vardır duyu hisleri organları ahseni takvim öteler ötesine gidecek kalbi vardır yaratıcıyı anlayan bilen en nazenin en güzel en masum mahluk insandır ve işid bombacısı bir insanı patlatacak kadar canilik neyi delillendirir ? bundan daha cani dünyada azaplık varmıdır ? birden bire insan paraöparça olup dağılıyor gören acı yaşamaz sanar halbuki ruh bedenden çıkıyor sanki koyunu kesen insan bilirki koyun kesildikten sonra derisi yüzülür parçalanır ve bazı sinir sisteminde oynamalar görülür sanki ruh daha çıkmamış acısını yaşıyor gibi koyun kesilirken Allah kendisine kabul ediyor hayvana manevi lezzet veriyor insanlık Allah ekber diyor azabını yaşayacak olan düşünsün hayvanlar bile hakkını alacak şefkate bakın ki Allah acıyı hissettirmiyor sebeb olan zındık kendi istemiş ki insanlığın başında pkk ve işid insanlarını dini kullanıp bombayla patlatan DE C ÇAL tır.

9 Şubat 2017 Perşembe

İman Ehlinde Bilinen Şer




Bakara 277 enbiya 92 93 önceki günlerde konuda ayet az bir kısmını hatırlamışdım Yahudi Hıristiyan ve İslamiyet dini yani dinler hepsi bir müslümandır ayetde anlatılanda dinler birlik olupda ayrı gösterilmiş ve dinler arasında düşmanlık çıkartılınca parça parça olunmuş ve hepsi dediği dinleri yaşayan kim var ? Yahudulik Hıristiyanlık ve islamiyet dininde olan iman ehliyle hesap günü hepimiz ebediyet başlangıcında birlikde olacaz..


Nur 11 ayetde anlatılan yalancılar siz onları şer sanmayın onlar hayırdır demiş şerrin nesinde hayır var ? şerde hayır olsa zalim cehenneme gitmezdi. Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. yalan kötülüğe kötülük cehenneme götürür buyurmuş cehenneme götüren yolda hayır yok Peygamber Efendimizin hayatı ayetlerin yaşantısıdır Kur'an yaşantısıdır şer yaşantısı niye yok ? iftira hayırsa niye Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hiç iftira atmadı ? iftira olmayanı var göstermekle yalan uydurulmuş demektir iftira münafıklık alametidir şerdir hayır yoktur.

Yalancıları şer saymayın olarak anlatılmış olan cümlede şerrin yalancılar olan münafık ve kafirler şerci zalim zulm yapan şerdir değiştilende olanda kafir ve münafıkları hayırlı gibi gösterilmesidir asla değildir bilakis tersidir yani iman ehli için şerrin hayırlı olması nimet olunması vardır yani şerdeki hayırlı olunan şer zulm gibi hayatı zalime zulm yapanlara yaşatmaktır ki iman ehli nimeti koruma olarak alır mesela cehennem azap yeridir ve cehennemin nimetli olanı zalimin nefesini kesip zulmünü engellemekdir iman ehlini inkarcı münafıklara ve kafirlere karşı korumasıdır ve iman ehlindeki şer olan nimetde kafir ve münafıklara zulm yapmak öldürmek bozgunculuk yapan din iman düşmanlarına karşı kullanmaktır ki iman ehli şerri korunmak için dinsiz imansız anarşi zalim mahluklara kullanır şerdeki iman ehli için hayırlı olanda budur yani şer hayır yönünde kullanılırki kullanılışıda zalim din iman düşmanlarına zulm yapmaktır ayetdeki değiştirilende manasını yalancıları yani münafıkları hayırı gösterilmiş değildir tersidir iman ehli şerri zalime karşı kullanır iman ehli iman ehliyle kardeşdir zulm yapmaz hayırlıdır iman ehliyle birlik dünyasını ebedi cennet yapmaya çalışır yaşar zalimede düşmandır ayetde anlatılandırki iman ehli insanlığa faydalı yararlı işlerle meşgul iyilik peşindedir ve inkarcılar iman ehline zulm yapar şer deyip dinin üstüne suç atar iftira atar insanın dünyadaki hayatı imanlı yaşayıp yaşatmaktır inkarcılarda şerride inkar ederler şerdeki inançda iman ehli iman ehline şer yapmaz cehennemin bir şer ciheti vardır azap şer görünür halbuki iman ehli cehennemi bilir ve yasakları çiğnemez cehennem azabı iman ehlini korumuş olur cennetlik yapar çünkü cennetin ebedi nimetlerini düşünen cehennemede inanır ve cehennem azabından korkar iyiliğe sevk eder cehennemden korkmayan inkarcıdır korkmamasıda cehennemide inkar etmesidir ondan iman ehline zulm yapar mesela Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. bir ağacın altında uyumaktadır ve kafirin biri gelip ağaçtan kılıcı alır şimdi seni benim elimden kim kurtaracak der ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hiç tereddüt bile etmeden Allah diye bağarır ve kafirin elinden kılıç düşer ve Peygamber Efendimiz kılıcı alır ve peki şimdi seni benim elimden kim kurtaracak der ve kafir burda bir iyi bir kötü var bu iki kişiden kötüsü sen olma der ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. af ettim git der ve kafir gider mekkeye geri döner ve gittiği sorarlar ne yaptın öldürdünmü ve kafir ne öldürmesi ben insanlığın en hayırlısının yanından geliyorum der bu mevzu gibi peygamber Efendimiz kafiri o anda öldürebilirdi din iman için savaşlar bile verilmiş ve Allah emretmiş yaşlıya çocuğa mazluma dokunmayın size karşı savaşanlarla siz Allah yolunda savaşın denmiş savaş bilinirki ölüm demektir can yanmasıdır zulm gibidir görünüşde şerdir ve iman ehli şerri din iman  düşmanı inkarcılara karşı kullanır inkarcı olanda kafir ve münafıklardır demekki iman ehline zarar vermeyen kafir yolunda olup hayatını yaşar çünkü savaşlarda münafıklar ikiyüzlü olduklarından kafiri iman ehline düşman yapıp bozgunculuk çıkartıp kan dökmeye çalışır halbuki kafir inkarcıdır düşmanlık yapmaz kafir tek yüzlüdür içi nedir dışı öyledir inanmıyorsa inkarını gizlemez kendi dünyasında yaşar demekki münafıklar iman ehline karşı bozguncu yani münafıklar kafirden görünüp kafiri kullanır ve iman ehlinden görünüp iman ehlini kullanır sonra kafirle iman ehlini birbirine vurdurur kan döküp zalimdir zulm yapar içi kafir dışı imanlı görünüşüde bundandır içi fesad kibir kin hep iman ehline düşmanlıkla dolu ve düşmanlığı iman ehlinedir çünkü kafirde istediği var oda inkardır münafıklar inkarcılık isterler ondan şerortayol deyip şer işlemek için fırsat kollar niyeti kalbi hep şerdir yani ayetdeki buyrukda yalancılar olan kafir ve münafıkları hayırlı gibi gösterilmiş değişende o cümledeki mana saptırılmış eğer kafir ve münafıklarda hayır olsa ebedi cehenneme ve ebedi cehennemin dibine neden gitsin ? ayet yalan konuşuyor denmezmi ?


Ayetler tek bir ayetle inkarcılar anlatılmıyorki öteki ayetlerde mesela nisa 89 ayetde bozguncuları öldürün emri bile var demekki şer olanda ayetlerde anlatılanda iman ehlinin şerri kullanmasıdırki kuvvet güç gibi savaşcı olunmasıdır asker gibi dini imanı yolunda savaşır zalimi ve zulm yapan kan döken bozguncu din iman düşmanlarına işkence zulm yapmak caizdir ki dinin emretdiği şerrin hayır olmasıdır.



Ahkaf 20 ve En'am 29-30 ayetde anlatılan kafir vasfıdır dünyanın şan şeref şöhret ün peşinde olandır ebedi cennet ve cehennemi inkar eder ve ayet kafirin hesap günü geldiğinde dirilişden başlayıp hesap günü görülen cehennemi o dehşet günü mahşerdeolanı gördüğünde bu gerçek değilmi diyeceğini anlatıyor yani ayetde kafirin diyeceklerini açıklıyorki kafirler münafıklık yapmamış inkarcılıkdan dünyanın peşinde olmuş ve dünya nimetleri verildiği hayatda kafir inkardan vaz geçmemiş olup ölene kadar olan imtihanı imansızlıkla sonuçlanmış ve ebedi cehenneme giden kafirlerin vasfıdır.


Nisa 60 Kur'an anlatışında inkarcı olan sapıklıkda olan zalimden bahsederken cehennemlik olan sapkınları gösterip açıklıyo yani buyruklar anlatırken böyle yaşayan var olan zalimide ayetler kendi anlatışıyla gösteriyor delillendiriyor inkarcı yaptıklarını şahıslara karşı iftira atsa inandığını iddia eden zalim şer zındık münafıklardır ve inandıklarını yaşamaz iftira attıklarıyla kitapları yalanladıkları ortaya çıkıyor münafıklar ayetleri hadisleri yalanlamak için din iman anlatan insanları gösterip güya insanı yalanlamakla Kur'an ayetlerinin elmas hükmünü çürütmek için kullanıyorlar güya insana iftira atınca iman ehlini aldatıp ayetler öyle demiyor yalan konuşuyor iftirasını atarlar kendileri ayet hadis anlatmazlar iman olmadığından anlatamazlar din iman düşmanı oldukları anlaşılmasın diye din iman anlatana iftira atarlarki sapkın oldukları meydana çıkmasın anlaşılmasın halbuki din iman anlatan ne anlatıyor? görmezler ayet hadis din iman hakikati görmüyolar hikaye anlatıyomuşuz fıkra anlatıyomuşuz gibi dalga geçici ahmaklıklar yaparlar çünkü istedikleri hüküm yok ayetler kendi söylüyor olanı görmüyorlar kendi inkarlarına inandırsınlar diye insana saldırırlar mesela Said Nursi Hz. bir konuda bunu anlatmışdı Kur'an,ın elmas düsturlarını çürümek için şahsıma hücum edildi demiştir açıklayıcı mevzu vardır Bediüzzaman Said Nursi Hz. ve Alimler Kur'an ve hadis anlatıyor onada aynı hücum ediliyor güya Kur'an öyle demiyomuş peki ne diyor ?

Münafıklar onuda anlatmazlar işi gücü iftira atıp din iman anlatanı çürütüp Kur'an hükümlerini kömürleştirecek aynı mevzu banada yapılıyor iftira fitne fesad güya Kur'an öyle demiyormuş peki ne diyor ? anlatmaz sapkın münafıklar din iman anlatan insanlara düşman olan fesadlıkla birbirine düşürmeye çalışan kalbi fasıktır kalbi fasık kalbi kafirdir demektir kibirden ne varsa onunla konuşup anlaşır anlaşmasıda gördüğünden ibaretdir dünya ilmi denir ve münafıklar ilim bilsede ayeti anlamaz ilmide faydasız inkar edilene ilim hiç bişey vermez ayetlerde böyle münafıkları kitap yüklü eşşeklere benzetir eşşek yemek içmek ve şehvetde anırır aynen öküz gibi bakarlar anlamaz münafıklar hep kendi menfaatini düşünüp iman ehlinden görünür müslümanlık taslarlar iblisle yalnız kaldıklarında iman ehliyle dalga geçdiklerini anlatırlar içlerinde öfke kin kibir insanlığı birbirine düşürmek için fırsat kollar zalimdir zulm yaparlar ayetler anlatırken münafıkların hayvandan aşağıdırlar buyrukları anlaşılır görülür hayvan fıtrat olarak bilinir eşşek öküz inek yılan hepsi bilinir münafıklarıda hayvandan aşağı denmeside hayvan fıtratına göre haraket eder yer içer şükreder münafıklarda hayvan fıtratı bile yok.

23 Ocak 2017 Pazartesi

Ayetlerde Bildirilen Nimetlerde Miktar










(Bakara 173),(En'am-145),(Maide-3),(Nahl-115) ! Ayetlerde anlatılan insana zararlı olanlar yasak edilmiş insanın nimetlerle kuşandığı asrımızda bu gibi muhtaçlıklar yaşanmaz yalnız ne varki mahluklar ve insan için birbirine nimet olan eşler vardır birçok ayetde anlatılanda bekar olan ve zaruret aşılmayan genellikle erkeklerde olandır cinsellikle ilgili aşırı gidilmemesi gerekli günah sayılmayan geçici miktar nefsi nimet olmasıdır ve evleninceye kadar insan vücudundaki toksinler atılıp vucud format gibi sıfırlanır yani ayetler açlık ihtiyacından insanın en temel ihtiyacı olan mahluklara verilmiş cinsellik fıtratı ihtiyacını gidermesinde günah yoktur ayetlerde açıklanan günaha istememekle yönelip yemek zorunda kalırsa günah yoktur buyrulmuş ki şehvet gibi iradeyi bozacak şuuru yerine getirecek hem nimet olan cinsellik zaruret miktarı verilmiş ki oda azgınlık yapılmasıdır demekki bekarlarda aşırısı bilinen azgınlıkdır azgınlık sonucunda insan şehveti şeytanın yolunda zina gibi kötü yola sarf eder azgınlık denilende zinayı netice verir sapkın hayata girer.



İnsanlar adak adında hakla batılı karışmış olan horoz kesimi gibi bir düşünceyi dinde var sanıyor halbuki Allah insanlar için yarattığı hazır et dolabı olan inek dana kuzu koç gibi hayvanlarda çok faydalar vermekle yenip lezzetli nimetler yaratıyor ve insanlık yaratıcısı için adaklık sandığı horoz kesiyor horoz adak olmaz adak olansa kuzu koç gibi hayvanlardır bir ev araba felan alan adak sanıp hemen horoz kesiyor dinde adaklık horoz diye bir şey yok etini yemek için kesilir insana fayda verir  horoz adak değildir batıl inançtır adak kesilirse kuzu koç olmalıdır yada araba ev gibi nimete mazhar olan adakkesmek zorunda değildir çünkü adak kesilmesi farz değildir adağa niyet edilmesin niyet edilirse vacip olup kesmek zorunda kalır.

28 Aralık 2016 Çarşamba

Bozgunculuk Yapan Münafıklar Öldürülür

Allah mahlukatı yaratmış ve iki zıt hayat şartlarında bazı ülkede hep soğuk bazısında hep yaz ve bazısında değişikdir türkiyede kış ve yaz oluyor insanlar haliyle hastalık gibi rahatsızlıklar yaşayabiliyor yaratılış hikmetinde şifa olsun diye çiçekden bitkiden ilaçlar yapılıyor bir insanın kendi şekli dişlerinin düzenli çıkıp saçından burnundan ağzından ve vucudunun en mükemmel yerinde organların bulunması asla tesadüf olamaz yani bilinçli yaratılışdır tüm ilaç özellikli çiçeklerden bir miktar alınıp tozunun ayarlanmasıyla insana şifalı faydalı ilaçlar yapılıyor ve bu gibi konulara risale_i nurlarda ve Alim kitaplarında hep anlatılmış açıklanmış ve yaratıcının insana verdiği şefkat sevgi o kadar önemliki bitkilerden şifalı ilaçlar vermişdir insanı güçlendirecek mükemmel lezzetli nimetlerle besleyip sevgi huzur cennet misal hayat verip taddırıyor yani insan ne kadar çok yesede tadına doymuyor hep istiyor demekki tüm nimetler ve bitkilerden kullarını o kadar çok düşündüğünü gösterip delillendirip lezzetlendiriyor ebedi cennetlede nimetlendireceğini söz verip vaad ediyor yani Allah asla sözünden dönmez ebedi cehenneme giden kafir inkarcılar ve ebedi cehennemin dibine gidecek kendi işledikleri zalimlik zulm inkar fitne fesadlıktan iman ehlinin kalbi bozup insalığı ebedi cehenemlik yapmaya çalışması ve insanları öldürmesi gibi suçlardan münafıklar kendisi sorumlu kendi kendilerini ebedi cehennemin dibine atmış oluyorlar zaten yaratıcının çiçeklerden bile insana şifa vermesi delillendirirki mahlukların kendi yavrularına çocuk ve bebeğe verdiği şefkatten daha fazla olduğunu insanın anlayacağı şekilde anlattırır gösterip delilendiriyorsa dünyada insanlara zulm yapıp öldüren inkarcı zalim münafıkların kendi suçlarını işlediklerini tokat gibi çarpar yapıştırır cehennemin dibine gönderir.

Kalbi ahirete mühürle kilitli aklıyla dünyanın ötesine çıkamayan münafıklar maddi güç elde ettiklerinde gücü dini yok etmek için kullanırlar münafıklar ayetleri kendi beyinlerinde dünya çıkarlarına yorum yaparlar öyle bir yorumki beyinsiz şeytan bile münafıklardan akıllı çıkar Münafıklar insanları dinden uzaklaştırmak için dünya menfaatlerini kullanırlar ve istedikleri inancı verdirirler böylece köle yaparlar asrı saadetde yaşananlar örnektir dini imanı bilemeyen insanlar duyduklarına inanırlar inandığı gibi yaşamaya başlar münafıklarda saltanat kurar.

Yaratıcıya ve bildirdiği iman esaslarına peygamberlere kitaplara iman etmeyen kendi suçundan cehennem azabını misliyle katlar iman esasıdır.
Hükümlerinde anlatılmışdır işlenen günah suçunun cezası inkar edilirse misliyle ceza verilir eğer iman etmezse dehşet azabın ilk başlangıcında yaratıcı azap yaşamaz hiç bir şey ona zarar veremez yaratan o nasıl zarar versin ? Fakat ona en yakın azap verilirki oda peygamberlerin azabıdır yaratıcıdan sonra peygamber gelir ve ümmetin bedeli yüklenirki ilk yaratılışdan başlayan tüm şerden sorumlu tutulur kimse zorla inandırılmaz yanlış diyen varsa keyfine göre hükümlere ilişemez Kur'an ve hadisler kimsenin tapulu malı değil hüküm değişmez açıklamalar değişir ve neyi değişirsen değiş inkar eden imansızdır kafirdir münafıktır ve sorumluluk alır eskisine karışmam banane diyemez yaratıcılık yaptınmı ne oluyor ? peygamberleride hiçe saydın ve peygamberler ümmetin sorumluluğunu aldı peygamberleri hiçe sayan inkarcı aldığı sorumluluk nedir ? Ne yaparsan yap mahluk yaratıcı olamaz ve cehennem azabını katlar bir peygamberin ümmetin azabı düşünülse bu bir ümmet inkar ettin iki ümmet inkar ettin üç ümmet öyle böyle derken 10-100-1000-1.000.000 ve sınırsız sayıda ümmet azabı hep artar inkar ettikçe azap çoğalır azalmaz.

Ümmet azabının ayrıntı olanıda bir imanlı insanı öldüren bir dünya insanı öldürmüştür iki insanı öldüren iki dünya insanı öldürmüştür ve hep böyle üç insan dört insan derken sayı arttıkça her bir imanlı insana bedel bir dünya insan demektir maide 32 ayetde buyruk bunu anlatır hükümlerde bu konu anlatılmıştır ve bir dünya insan ilk yaratılıştan dünyanın sonuna kadar olan insanlıktır tüm insanlığın başında peygamberler vardır ve onlarda insandır ve imanlı insanı öldüren peygamberleride öldürmüşdür ve kendisinide öldürmüştür.



Maide 32 ayetde bir insanı yaşatan tüm insanlığı yaşatmıştır bu imanlı insanı öldürmemiş olandır bir imanlı insanı öldürmüş olan kendisini diriltemiyor ki başkasını nasıl yaşatsın yani ebediyen cehenneme gidecektir suç işledikçe azabı artar azalmaz imanda edemez Kafir olsa zaten dine imana karışmaz öldürsede ya bilmeden birini öldürdüğünü var sayarsın ve hemen mahkeme ve hüküm ceza evine atılır serbest kalamaz münafıklar insanlık suçu işlerse hem din suçu hem insan hakkı zaten insan hakkını veren dindir kafire bile hak vermiş münafığa hak yoktur ayetlerde zaten anlatılmış pişman olan bir insan fitne fesad kaos çıkartmaz suç işlemezdi hükme razı olup kabul ederdi inkar etmez yani hükümleri münafıklar asla kabul etmez bu gibi konular var anlatıldı ondan ve saptırmakla hükmü değişsin ister ayetde bozgunculuk olmaksızın öldürürse tüm insanlığı öldürmüşdür buyurmuş münafıkların bozguncu insanlar arasında kan döküp fitne fesad çıkarttığı lanet okunan mahluklardır münafıklar asla iman etmez hep bozguncu ayetlerde delilli Allah buyurmuş yani Allah yalancımı ? Allah münafıkmı ? o bilmezse kim bilecek ? ve maide 32 bozgunculuk olmaksızın buyurması sadece bozgunculuk yapanların öldürülmesini emretmiş çünkü bozgunculuk yapan münafıklar insanlara kan döktürmek için fitne fesad kaos çıkartır.



Nisa 89 insanları birbirine düşürüp dinler arasında iman ehlini birbirine vurdurup düşman yapar insanları küfre düşürmek cehennemlik yapmak ister iman ehli değil kafir deği sadece münafıklar yapar bunu kafir din imana ilişmez karışmaz hatta dinler ve iman ehli zaten bozgunculuk yapmaz ayetlerde öldürün emrini verdiğide kafir değil münafıkları öldürün emrini verir din iman anlatmayıp fitne fesad çıkartan din dışı delilsiz suçsuz olan insanları öldürün diyen münafıklardır yani delil hüküm vermeden herşeyi saptırıp zındıklık yapan münafıklardır ve öldürülür ayetler birbiriyle ilgilidir cennetlikden cehennemliğe anlatır cennetlik olan iman ehline vazife emreder yapın deyip yol gösterir hükmeder.

Münafık o de bu de şu de diyomuş << ayetmi hadismi ? münafık ne dediği değil ayetler ne diyor onlar uygulanır münafıklar öldürülür münafıkların öldürülme emri münafık olduklarından değil fitne fesad kaos bozgunculuk çıkartıp azgınlık yapmalarından ölüm hükmü gerçekleşir.



Bakara 8-12 ayetde anlatılan direk Allah aldatamazlar muhatap olmazlar bundan kimi aldatırlar iman ehlini aldatırlar ve iman ehlini aldatınca akıllarınca Allahı aldattıklarını sanarlar bundan ayet (Allahı ve iman edenleri aldatmayı kurarlar) buyurmuş ve iman ehli olarak din iman anlatan insanlara karşı düşmanlık yaparlar hizmetde böyledir olmayan birşeyi var göstererek imanlı insanları aldatırlar peki neden ? demekki insanların imanını milletin huzuru sevgi kardeşliklerini bölmek istediklerinden bundan bozgunculuk yaparlarki kafalar karışsın neyin ne olduğu anlaşılmasın yani kim iyi kim kötü belli olmasın sonra öyle böyle gün geçirirken güç elde edince milletin insanların malını mülkünü çalacak ve pkk davasındaki gibi türkiyeyi alacak bu güç için ne gerekli hazırlık yapacak imanlı milleti kontrolde tutup uyutacak ordu gibi pkk doğu kısmından ülkeye girecekler cephane yığsın sonra nasıl olsa pkk öldürüyor sonra türkiye suriye savaşı gibi olunca dönüşü olmayacak.

Ayetde böyle zındık münafıkların bozguncu oluklarından (ne zaman onlara:yer yüzüne fesat saçmayın denilse,biz sadece barışçıyız ortalığı düzeltmekten başka işimiz yok derler.) buyurur ve (gözünüzü açın bunlar bozguncuların ta kendileridir.)buyruğuyla iman ehlini uyandırır ikaz eder aldanmayın ve bunlara karşı olun izin vermeyin yoksa zulm yaşayacaksınız öldürürler bozgunculukla hayatınızı cehenneme çevirirler gibi uyarısında bulunur.

                                                          Münafık suresini açıklayalım

1. (Resûlüm!) Münâfıklar (imanlarında samimi olmayan, içlerinden sana ve İslâm’a düşman olanlar) sana geldiği zaman: “Şehadet ederiz ki sen elbette Allah’ın Resûlü’sün.” derler. Allah da biliyor ki kesinlikle sen, elbette kendisinin Resûlü’sün. (Bununla beraber) Allah (yine) şehadet eder ki o münâfıklar hiç şüphesiz yalancıdırlar.

Açıklama 1.Ayetde anlatılan (Münâfıklar (imanlarında samimi olmayan, içlerinden sana ve İslâm’a düşman olanlar) sana geldiği zaman: “Şehadet ederiz ki sen elbette Allah’ın Resûlü’sün.” derler.) << peygamberlerin 1400 sene önce geldiği bilinir ve bu asrımızda peygamberlere gösteremediğinden münafıklar güya inanmış iman etmiş gibi gösteriş yaparak kendilerini insanlara din yaşayan güya Allah a inanmış peygambere inanmış olarak tanıtırlar ve güya din iman anlatıyormuş gibi elde Kur'an gösterip insanları milleti aldatırlar içinde ne yazıyor anlat dense anlatamazlar çünkü iman etmemiş kafirdir imanları yok insanları aldatmak kandırmak için elde Kur'an gösterip büyük yalancılık yaparlar ona buna iftira atıp insanların rızkını çalıp saltanat yaşarlar firavun asrında olan gibi firavun halkına zulm ederek kendi saltanat yaşadı fakat firavun münafık değildi kafirdi.

2. Onlar yeminlerini (ve sözde imanlarını, canlarına ve mallarına) bir kalkan edinip (insanları) Allah’ın yolundan (çeşitli planlarla) alıkoyarlar. Doğrusu yapmakta oldukları (ikiyüzlüce) şeyler ne kötüdür!

Açıklama 2.Ayetde (Onlar yeminlerini (ve sözde imanlarını, canlarına ve mallarına) bir kalkan edinip )<< münafıklar yemin ederek insanları kandırıp mal mülk edinir ve mal mülkle güç kazanıp kendi canlarına malı mülkü kalkan gibi korumak için kullanırlar yani kalkan bilirsiniz kılıç kalkan vardır biriyle savaşılır diğeri korunmak içindir ayetde anlatılanda münafıklar servet ve gücü kuvvet olarak kalkan gibi kullanırlar.
(Allah’ın yolundan (çeşitli planlarla) alıkoyarlar. Doğrusu yapmakta oldukları (ikiyüzlüce) şeyler ne kötüdür!) << ayetdeki çeşitli planıda din iman anlatan insanlara engel oluyorlar düşmanlık yaparlar iftira fitne fesad çıkartarak bozgunculuk ve düşmanlık yaptırırlar doğru yoldan saptırırlar türkiyede firavun gibi halka zulm edip saltanat yaşayan kafirdir Kur'an elde göstermeside yüzünü maskeleyip gizlemek içindir iki yüzlüdür milleti insanları uyutup türkiyede vergi elektrik su doğalgaz gibi gösterip milletin parasını çalıyor ve pkk besliyor pkk terörist yakalandı diye tv gazetelerde gösterip milleti kandırdıktan sonra teröristleri serbest bıraktırıyor çünkü siyasal islam diyen deccal istediğinde öldürtebileceği özü iranın yetiştirdiği pkk ve işid başıdır komutan gibi yönlendiren yani münafıklık yaparak türkiyeyi kandırıp suriye savaşı gibi çıkartıp türkiyeyi alacak ondan kalkan gibi korunmak için ilk hazırlık yapmış kendisine saray yaptırdı neden saray bini geçen odası var ne yapacak bu kadar çok odayı ? savaş çıkdığında kendisi ölmesin diye kaçacak yeri bilinmesin ve belkide ordanda kaçacak onca saray aldatmak içindir.

3. Bu, onların (dilleriyle) iman edip sonra (kalpleriyle) inkâr etmelerindendir. Bu yüzden kalplerinin üzerine mühür vuruldu. Artık onlar (gerçeği) anlamazlar.

Açıklama 3.ayetde yaptıkları zulmden hırsızlık yaparak kul hakkı yemesiyle bride dini kullanarak insanları aldatırlar ve hakikati bilen kalplere hükmeden yaratıcı fitne fesadlıklarından zalimlik zulm işlediklerinden kalblerini mühürler ve zındık münafıklar din iman anlatamaz ayet hadis anlatamaz bildikleri hep şerdir ve iyiliği güzelliği anlamazlar insanların özgürlüklerine karışırlar hep ünlü olmak büyük bilinmek kendilerine tapındırmak içindir.

4. Onları gördüğün zaman, cisimleri (kalıp ve kıyafetleri) hoşuna gider. Eğer (dünyalık söz) söylerlerse, sözlerini dinler (yaldızlı vaadlere kanar)sın. (Ama) sanki onlar (elbise giydirilip) yaslanan keresteler gibidir. Her (İslâm’a ait bir toplantı ve) seslenişi, (korkularından) kendi aleyhlerinde sanırlar, (İslâm’a ve müslümanlara) asıl düşman onlardır. Onlardan sakın(ın). Allah kahretsin onları! Nasıl da (hakikatten aldatılıp) döndürülüyorlar.

Açıklama 4.ayetde (Onları gördüğün zaman, cisimleri (kalıp ve kıyafetleri) hoşuna gider. Eğer (dünyalık söz) söylerlerse, sözlerini dinler (yaldızlı vaadlere kanar)sın.(Ama) sanki onlar (elbise giydirilip) yaslanan keresteler gibidir.)<< cisim beden büyüklüğü güzel giyimli ne kadar centilmen sosyetik insan gibi hoş gösteriş vardır sözleride süslü püslü konuşmakdır mana yok mantık yok sadece görülen vardır yani bir ev yapsanız ev şöyle olsun böyle olsun maddeyi konuşursunuz biçim şekil verirsiniz fakat siz evi neden öyle yapıyonuz manasında ne var bunu bilirsiniz iyilik güzellik mutluluk huzurlu hayat için 3 oda 1 salon yeter dersiniz eğer yetmezse ilerde daha geniş ev yaparız alırız felan dersiniz mantık ve mana verirsiniz işde münafıklar buna mana veremez saray yaptırırlar niye o kadar çok büyük demekki niyet kötü hırsızlık yaparak millet perişan hayatda ve güya dış ülkelerde saray yaşıyorlar biz niye yaşamayalım diyerek milleti kandırıyorlar dış ülkeler türkiyeyi besliyor insanlar daha iyi hayat yaşasın diye yardımcı oluyor ve hem dış ülkelerin türkiyeye iş güç gibi yaptığı yardımları çalıyor hemde türk milletinin rızkını çalıyor insanlara zulümler yapıp yaptırıp inkar eden münafık deccal sonra onlar sarayda yaşıyor diye bahane ederek kendisine sarayı kalkan gibi korunmak için yaptığını gizliyor maskeliyor insanları aldatıyor taki pkk yada işid türkiyeye girene ve alana kadar böyle milleti uyutup aldatırlar.

5. Onlara: “Gelin, Allah’ın Resûlü(’nden özür dileyin ki o da) sizin için mağfiret dilesin.” denildiği zaman, başlarını döndürdüklerini ve (özür dilemeyi) kibirlerine yediremedikleri için yüz çevirdiklerini görürsün.

Açıklama 5.ayetde asrımızdaki yönünde münafıklar din iman anlatan insanlara alim olan peygamber varislerine düşmanlık yaparlar ve eğer af edilmesi mümkünse peygamber varisi yol göstersin diye ayet mağfiret buyurmasıyla açıklar ve başlarını çevirip dönerek kibirden yüce bilinmekden rezil olmamak için özür dilemezler yüz çevirirler.

6. Onlar için mağfiret dilesen de mağfiret dilemesen de durum değişmez. Allah onları asla bağışlamaz. Şüphesiz ki Allah fâsıklar topluluğunu doğru yola iletmez

Açıklama 6.ayetde kalbde olan niyetlerini anlatır >> (Onlar için mağfiret dilesen de mağfiret dilemesen de durum değişmez.) buyurur. ve asla doğru olana iletmeyeceğini fasıklıktan sapkınlıktan doğru olmayan yolun sonu nedir cehennem yani (Allah onları asla bağışlamaz. Şüphesiz ki Allah fâsıklar topluluğunu doğru yola iletmez.) buyurmasıyla onlar cehennemden asla af olunmayıp kurtulamayacak ve ebedi cehenem sonları olacak diye anlatır.

23 Kasım 2016 Çarşamba

Allah Ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. Ve Fitne

Konumuza başlamadan önce dehşet bir fitneyi açıklayacağım bu fitne ahirette en dehşet sual olacaktır isteyen inanır isteyen inanmaz bilen zaten inanır bunu açıklamakla kimseyi inandırmak değildir elbet gün gelecek ahiretde hesaplar görülecek geçici ölümlü dünyada bile kameralarla dünyanın bir ucundan diğer ucuna ne görüntüler kaydediliyor ebedi hesabın görüleceği ahiretdeki cennet ve cehennem için melekler kayıttadır lakin dünyadada şahit olunmasıda vardır..

Allah ve Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed s.a.v. iman ehline olan düşmanlıkların sebebinde münafık zındıkların cehenneme ebedi gidecek olmasıdır dünyada cehennem dehşetini zındık münafıklar kalbi kör yani mühürlü olduğundan cehennemi nasıl bilirlerse bilsinler inkar ettiklerinden ahirete kör bakarak nefsi insanları öldürmek gibi o kadar çok dehşet günah işlemiştir ki sanki cehennem ateşinde defalarca yanmış çıkmış gibi nefsini dayanıklı görür bu şeytanın oyunlarındandır ne varya buda bişeymi ne günahlar işledin bişey oldumu gibi vesveseyle aldatır cehennemin dehşeti dünyada akılla bilinir anlaşılır ve sadece iman ehli bunu anlar anlayanda cehennemden yani Allahın azabından allahın şefkatine sığınır ve cehenneme sebeb olacak özellikle büyük günahlardan uzak kalır inkar etmez zaten bilirki inkar etmekle gerçek olan yok olmaz.

İnkarcılardan ve ahir zamanın en büyük fitnesi münafık deccalın konuları yazılmıştır okumuşlar az çok mevzuyu anlar idrak eder daha önceki hükümlerde bahsedilmiş olmakla kısa açıklamayla AKP adını kullanan terörist şirk şebekesi deccalın yardakçısı yecüc mecüc münafıkları cihazlarıyla kendilerini saklayıp medya içerikli twitter, facebook,ve bazı sitelere ve sitedeki hesaplara girerek fitne fesad bozgunculuk çıkartmaya çalışıyorlar deccal ve yardakçı yecüc mecüc algı operasyonuyla fitne fesad yayarlar.

Hiç mümkünmü ki alemlere rahmet olarak gönderilmiş Peygenber Efendimiz nur,u Hz  Muhammed s.a.v. şefkatine maruz kalmayanın Allah c.c. var deyip şefkat beklesin haşa Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. şefkatine giremeyen emrine karşı gelen düşmanı zalim olan imansızlardır ve zalimi ve münafıkları ayet ve hadisler açıklar Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hadisleri ve Allahın tek (habibi) ayetlerin kalbine verilmesiyle dinleri kitapları peygamberlerin varisi en iyi bilendir bildirilen hükümlerin kısa ve öz buyruklarıyla bildirmiştir hiç mümkünmüki bu asırda olacakları haber veren ahireti bilmesin veya hükümlerden habersiz olsun asla ve Allah tek varisi en yakın aynası olması ahiretde kime hesap verileceğinin delilidir Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. izniyle cennetlikleride alacak ve ebedi cehennemin dibine gideceklerede sorgu sualle dehşet tokadı gömecektir.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. olan hasedinden nefretle kibirlenerek üstünlük taslamak için sanki Allah şöyle diyor sen iman verdin bende yok ettim sen yallah ikile kainat benden sorulur gibi ilahlık tapındırma ve Allah eş koşarak karı koca hayaliyle ruhsal kriz sapkınlık yapar.
Hatırlarsanız asrı saadetden önce din gelmeden önceki din hıristiyanlıkda baba oğul kutsal ruh fitnesi çıkarılmıştır daha sonraki asırda melekler Allahın kızları denmişti bir diğer yönünde bana algı operasyonuyla üçgen mevzularını tanıttılar kabil dünyanın keyfinde insanlar cehenneme gitsin istiyor fantezi hayatı Allah bile gitmiş şeytan bile Allah tirtir titrer korkarda Allah dostlarına yaklaşamaz yanaşamaz şeytanın mahkumu olanlar günahlardan korkmaz onun için sadece cehennem var herkesde cehenneme gitsin istiyor düşman şeytan insana zulm etmiyor öldürmüyor sadece vesvese veriyor zalim olan münafık kalbi ölmüşler şeytandan beterdir.

Deccal dini kullarak ve Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. adını kullanarak şer yayıyor kadın ticaretinin ne olduğunu bilirsiniz mut'a denen dine verilmiş zina iran bunu yapıyor resmen parayla kadın ticareti ve bu mut'a Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. adını kullanarak yaymışlar.

Öncelikle daha iyi anlaşılması için konumuzdaki bir açıklamayı getirelim Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. ahiretde olacaklarda Allahın vekilidir sual ve hesap soracaktır daha önceki yazılarda bahsedilmiştir ki kısaca deyinelim parantez içinde gösterdiğim (habibi) sevgili demektir bu sözü Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hitap ederek kullanmıştır ve sevgili demek kadın erkek gibi anlaşılmaz Allah herşeyden münezzehtir ve kullarının anlayacağı hükümler vermiştir bu habibi kelimesinde Allahın açıklaması siz birbirinize sevgiyle nasıl hoşnut olur ve yapmak istediğiniz güzellikler mutluluklar vardır bunlara sebeb olan sevgidir bu misal Allah Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. çok seviyor şöylede denebilir al cennetin anahtarını senin ve dile ne dilersen kabul edecem ve bu anlatılırkende Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. ümmeti ümmeti diyeceğini şefaat edeceğini biliyoruz bu Allah sevgisidir.

29 Ekim 2016 Cumartesi

İmanı Bilmek Ve İmanlı Yaşantı

Şeytan yalancı olduğunu nasıl düşman olduğunu inkar etmiyorbilerek inkar etsede düşmanlığını gizlemiyor yani kafir münafıklarında adından belii ne insan ne hayvan nede şeytandırlar şeytanı öğrenen insan şeytandan midesi bulanmaz münafıklarla yüz göz olmaktansa fare besle iyidir.

İnsanların inanç yönünden iman denilen tecelliyi alması için sadece kabul etmek var yani kafir hayatını bilirsiniz dünyası var ebediyeti inkar din demez ilişmez zevkine bakar iman ehlinin hayatıyla arasında sadece iman var yani yoktan var edeni peygamberlerini kitaplarını kabul etmek onaylamakdır ve bunu yapınca kalbiylede sevgiyle tasdik edince ebediyeti cennet peki ebedi cennete girmek çokmu zor ? elbetde değil bildirilen sadece iman edilmesidir ve dünyasıda cennet misal hayatı olup huzurlu yaşar.

Mesela insanın çalışması iş güçle ilgilenmesi insan mekanizmasını harakete geçişle bünyede olan fazla toksinleri atar bu iyidir yani spor gibi ve kazançlıdır fakat bilgi insana verilmiş anlayışla neler yapacağını bilmesidir öncelikle nedir ? insanın bu dünyaya gönderilmesinin hikmeti ve gayesi halıkı yaratıcını tanımak ve ona iman edip abd olmaktır. Said Nursi Hz.

Ayetlerde buyrulmuş ki ben insanları ve cinleri bana kulluk yapsınlar diye yarattım yani insan yaratıcısını tanıyıp yapması gereken vazifeyi öğrenmesidir ve insanda dünyaya maddeye hükmeder yani Allahın yarattığı kullarıyla dünyada makine gibi cihazları yaptırıyor yarattığı mahlukla dünyaya maddeye hükmettirerek tekrar yaratışını gösterip eserlerini tanıtıyor ve insanın hayatını kolaylaştırıyor vazife bu hayata bakalım insan bu asırda öyle bir yaşantıya girmiş ki adına hayat şartları diyerek en kolay geçim yoluna girmiş bunun için ne olursa ona bakıyor inanç yitirmesi olmasada iyiliği kötülüğü ayırsada iş maddeye dünya nimetlerine gelince gelsinde nerden gelirse gelsin hayat şartları denmiş hiçbir şey sebesiz değilse irade verilmişse dünya düzeninin bozulmasıda iradeyle olmuştur nasıl mı? asırlar öncesinden şer tasarlanırsa bu asırda görülende şer olur eğer sadece hayırlı olan iyilik tasarlanmış olsaydı bu asırda bile bilinen dünya insanları yaratcısını tanıyıp hayatı cennet misal olup bilimsel bilgi öğrenim peşinde olacaktı yani dünya öyle kolaylaşacaktıki makineler iş yapacak insan kulluk yapacak ve hatta şöylede denebilir dünya kendikendine işler hale gelecek insanlar kullukla meşgul olup dünya insana hizmet edecekti oysa asrımızda görülür ki insanlar hayat şartı adını kullanıpşerlere dadanır olmuş insanlar işlerde fazla çalıştırılıp para mal mülk peşine düşmüş ve ilim bilgi eğitim öğrenim iş güçle meslek adı altında dünyaya maddeye bağlanmış halbuki hayat şartlarıda yöneenin iradeye bağlıdır bunu din maskesi kullanarak dine şer bulaştırarak hayata verilmiş yani hayat şartlarını pahalılaştırarak insanları dinden uzaklaştırıp cahilliğe itilerek ilimden bilgiden cahil bırakılmış ve şartlar zorlaşınca ücretler az hayat pahalı git şerde kılaylık var ucuz yoldan zorlanmadan çok para kazan aslında dinin emrettiği yolu şerre kaydır ve böylelikle insan cahil kalsın imandan uzaklaşsın din bilmesin sonra dünyayı güzel göster ayetide eline al dünyaya aldanan de dünyayı isteyen de ahireti isteyen de herkes cahil ben yaman şan şöhretide yaydınmı herkes elinde insanlar cahil dünya peşinde koşsun geçim için şerler gitsin zengin olsun kalb din ölsün yaşasın cehennem de insan hayatı şartlara bağlansın insan dünyanın peşinde koşup fazla mesai yapsın hayatı çalışmakla geçsin yorulsun ilim bilgi öğrenmeye zaman kalmasın cahil olup hayatı bitsin göstermelik zam yap aradan az zaman geçsin ona bunada zam gelsin hepsini tek sebebe bağla petrol de ülkeler hayatını eşşek gibi çalışarak geçirsin ve ölsün dinide yönettinmi şerler din bilinsin ölünce nereye cehenneme şeytanla işbirliğine gir nasıl olsa şer bilinir şeytanın yaptırım gücü yok yani yaptırma iradesi yok yapan insan şer yolu bilinir yaydınmı şerri şeytana yol açılır cahil insanlarda şer düşüncesi tam şeytanlık iblisin işi kolay iki fıs fıs insanın beyni zaten şer var hemen koş şerre yap zina hırsızlık kul hakkı kumar ve hayat şartları böyle ne yaparsın asır değişti de çok para var git öldür çıktı karanlık dünya mafyacılık ve uyuşturucu şerli dünya kimisi puta tapar kimisi insana kimisi paraya tapan tapana çin puta tapar kimiside din bilir insana tapdığını bilmez güya insan din bilir Allah deyip insana tapar kime tapdığını bilmez ayetler insana anlatır insan maddeye hükmettiğinden anladığına göre maddeyi adlandırır ayetde olanı şerre vermez demekki ayetlerde hemde ardı ardına şehvetin anlatılmasında şerli olan sapkınlıkların yazılmasıdır.

Bunca bilgiden sonra yönet dünyayı sen kimsin ? kral tasarla sistemi şerre göre insanlar cehenneme sürüklenir her gelen büyük zat aydınlatır insanlara iman yolunu gösterir iiliği güzelliği dünyada iman kardeşliğini gösterip kardeşlik yolunu açar münafıklarda her gelen zata ilişip hayatını zehir etmeye çalışıp işkenceye zulme maruz bırakır.
Said Nursi Hz. bu zatların yaşantısına delildir hayatı insanlara iman yolunu gösterip cennet yoluna sevk ettiğinden zulmler yapılmıştır iyilik ve kötülük kendini gösterir münafıklarda maskeli soygun iyiliği kullan başkasının sırtından şer bulaştır sonra imanlıyım de değiştirdiği nedir ? iyilikleri kötülüklere çevirmek insanları karanlığa boğup şerleştirmek hem büyük zatların eserlerini kullan hem şerri düşüncelere yay güya insan Kur'an okuyor hadis okuyor iman yolunu gösteren zatların dediği anlattığı iman yolunu okuyor bilinen bunlar içinde ne var şer dergisine çevrilmiş yazılar yani iman cennet yolunu imansız cehennem yoluna çevirmek imansızlığa giren insan imansızlık yolunu iman sansın aklı düşüncesi şerli olanlara göster şerri ve şerortayol derler insanlar hucüm zevke nefsinde hoşuna gider çeşit çeşit şehvet zina yaygınlaştırır kumar basit para elde et uyuşturucu ve daha nice şer olanlar at ortayol de inandır hayat zehir insanlar çile yaşar küçük bir menfaat için aylarca çalışır helal diye şerden çıkmış zulm gör seneler yıpransın ve ilim yok öğrenme yok fakir zengine küfr eder zengin parayı malı mülkü kaybetmek istemez biri para peşinde diğeri korku peşinde ikili zulm çıkar dini ve sonra şerli düşüncelerle çile hayatı yaşayan stemli aç insan başlasın dine küfr etmeye ve iman gitti gidiyor ve zulmün neticesi cehennem.

İnsanlar ayet okusa anlamıyor anlamaz tabişerlidüşünce ayetlerin ne dediğini anlarmı şerli hayat ayetlerin güzellik iyilik nimet verdiğini nasıl göstersin mesela bir ayetde yeyin için ama israf etmeyin buyrulmuş bazı zatlarda azye az iç az uyu diye anlatıyor ayetde bahsedilen dünyada iyilik bilinseydi şer bilinmeseydi o beyin düşünce şuna benzeyecekti siz bir cihaz yaparsınız ve sıfır kurulum vardır cihazın entegre hard disk ve bazı bağlantılarında yüklenecek olan iyilik gzellik yani imanı gerektiren ve şerrin olmadığı bilgi yüklense o bilgisayar sadece iman yolundaki gibi cennet yolunu verip gösteren cihaz olacaktır ve elektrikten hiç çekme ve sürekli bilgisayardan ayrılmazdınız insan beyni doğumla sıfır beyindir.
Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. insan doğduğunda üç şey boş olur ruhu beyni ve midesi buyurmuştur kalbde iman mide açdır ruh Allahı buldurup doyurulur büyük zatlar az ye az iç az uyu demesindeki manada afrika gibi ülkelere gidilip bu gibi insanlarla sen az ye iç onlara çok yedir içir yani sen bilirsin az ye iç az uyku yapar ve sen bilirsin ki onlara iyilik güzellik vermek için vazife yapmışsın ve az uyu ki o insanlarla fazla ilgilenecek vaktin olsun ve ne çok insanla ilgilenip iyilik güzellikle yaşatıp nimetin tanımını anlatıp nimet vereni buldurursun demektir yani insan beyni bilgisayar bilinen iyilik güzellik cennet yoluna götüren imandır şimdi insan yemek içmek ve eğlence gibi helal olan hayatı olsa insana zarar verirmi ? nefs şer bilmez hep iyilik güzellik yesin içsin ve ne düşünecek ? yedirip içirmek açları doyurmak insanları eğlendirmek gibi kötülük yok çünkü bilinmeyecek yada bilinsede beyin iman yolunda haraket edip hayatı iman dairesinde yaşadığından imanlı insana zarar vermez o zaman harici düşman net görünecek kalb safi düşünce safi beden safi düşman nasıldır ? hep kirli hep şerli demek şer imansızların bahane ettikleri şer ortayol münafıkların çıkardıkları fitnedir.

Şerler gitti yok ve bilmiyoruz ne kalacak ? dünya varmı ? var madde varmı ? var iman varmı? var ne kaldı kimin ihtiyacı var kime verilmiş bunlar ? insana nasıl bir insana imanlı insana ve maddeye dünyaya kim hükme diyor ? insan demekki insanın vazifesi kulluk yaratıcısını bilmek nimeti vereni bilmek kul olmak dünyada iman dairesinde hayatla kul ne yapacak ? hep iyilik güzellik insanlarıda kendi hayatına benzer hayat yaşatıp onlarında kulluk yoluna gitmesini sağlamak yoktan var edeni buldurmak Allah ile kalbi bağlantısını sağlamakla nimet vereni buldurmaktır.

Mesela afrika açlıkla pençeleşmiş hayat şartları daha ağır iman desen anlamaz hizmetimiz buralara kardeşlik aşılamak dini anlatmak açları doyurmakla vicdanlarındaki imanı oralara götürmüş ve o insanlarında hayat yaşayıp imanla Allah kalbi bağlantısıyla nimet vereni bulduruyordu.

Demekki dinde zorlama yokmuş kafir vafsında inkar edendir dünyanın peşinde olandır iylikde yapar fakat nefsi övünmedir yani inkar ettiği yaratıcıdır münafıklardan üstünlüğü vardır o üstünlükde dini alet etmez ve ya doğruysa diye dinler dini yaşayana ilişmez karışmaz iman ehlinden farkı inkar etmesidir fakat bir inkar herşeyi inkar sayıldığından inkarla ebedi cehenneme gider ebediyetde bilmiyordum diyemez çünkü bir yoktan var edeni duymuş din duymuş iman duymuş kitap duymuş peygamber duymuş cennet cehennem duymuş neden dinlemedin veya öğrenmedin sorgusu yapılır aklın vardı ve münafıklar gibi kalb şaşı değildi yani kafir bilerek dünyanın zevki sefasına kaçmış dinden imandan bilmek öğrenmek istememiştir buna delilde hayatı yaşantısı kalbi gösterirki bilerek inkara giren ebedi cehennemdedir bu noktasıdır.

İman ehlide kalbi imanlı olan ebedi cennet yolunda delildir ve ebedi cennete giden tek imanlı olandır sorgu sualde 2 taraf ayrılacak demişdik bunlar iman ehli ve imansızlardır imansızlarda 2 taraf ayrılır kafir ve münafıklardır ve münafıklarda 2 taraf ayrılır cehennemin dibine gidecekler ve cehennemin 70 sene dibine kadar gidecekler ve cennete giden sadece imanlı olandır.

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...