29 Haziran 2017 Perşembe

Peygamberler Kitaplar Tüm İnsanlığa Hükmeder Ve Siyasi İlim



Ali imran 145 ayetde buyrulmuşki kim dünya menfaatini isterse ona ondan veririz kafir dünyası var ve iman ehlininde var aradaki fark biri inkarcı imansız öteki imanlı ve sevap isteyende kafir zaten inkarcı sevap olamaz ve iman ehline hitap edilen sebebler dairesinde insanlığa yardım ederek sevap alır isteyene ahiret sevabının verilmesinde her insan aynı sevabı yapacak manası yok yani sevap isteyipde insanlığa hizmet edende var iman ehlinden olup çok sevap yapmayanda var ve niyetdeolan kalb imanıdır yani iman ehlinden kimisi elinden gelmez küçük iyilik yapar ve güzel söz söylese bile sevabı büyükdür iman ehlinden kimiside zengindir mal mülkle sevap yapar iman ehlinden kim niyetinde ihlaslı olursa onun sevabı kendi ayarlamıyo yaratıcı veriyor ve imansız olan kafir dünyası var inkardan ebedi cehenneme gidenin sevabı olmaz nasıl olacakki ? yaratıcıyı inkar eden ayetlerimi kabul edecek ? ve genede kafire hayat vermiş dünyada yaşasın karışmayın inkar ederse hesabını öldükden sonra vereceğini anlatıp inkar etmesinin bedeli ebedi cehennem olacağını bildirmiş bir kutsi hadisde eğer Allah dünyaya sineğin kanadı kadar değer verseydi kafire su dahi içirtmezdi buyrulmuş yani iyiki dünyaya değer vermemiş yoksa kafir su içemez ve su içemeyince geberirdi iman edilmeyen yaratıcının Kur'an ve dinleri inkar edenin neyini ilgilendiriyor ? kabul etmemiş inkar nedir ? hem inkar et sonra böyle diyo de inkar ettiğinin neyini konuşuyon ? inkarcı zaten anlatamaz ne din ne ayet ne hadis çünkü ayetler ve hadisler şerre fetva vermez eğer verirse inkar ettiğinin neyini konuşuyon?inkarcı zaten anlatamaz ne din ne ayet ne hadis çünkü ayetler ve hadisler şerre fetva vermez eğer verirse yaratıcıya münafık demiş olup peygamberlerede münafık diyendir ve bunuda münafıklar şerortayol diyendir iftirayı yaratıcıya peygamberlere ve dinlere atandır inkar ettiğin ne varsa fitne fesad karıştıran bozgunculuk yapan münafıklardır eğer inkarcı sevap istiyorsa kendi istediği olup imansızlık inkarcılıkdan cehenneme odun olarak verilir ebedi cehennem sevabı kim ister ?

Ayetde sevab iman ehlini anlatıp iyiliğe güzelliğe teşvik edip dünyanın malına mülküne çok değer verilmesinin önüne geçip kalbi korumuşdur imanlı insana verilen değerin anlaşılmasında kafir bile su içmesinden öte dünya hayatı verilmiş ki imanlı insana verilen değerin örneğidir ayetler hepiman ehlini ilgilendirir iman ehliyle konuşup anlatıp hayatın nasıl yaşanması gerektiğini açıklar iman ehli nedir ? inanan kabul eden ve kabul ettiği imanın gereğini yapıp yaşanmasıdır ve inkarcılarıda anlatır ki düşmanı tanıtıp imanlı insanın kalbi imanı dini korur insanı kim yarattıysa hayatını nasılyaşanması gerekdiğinide anlatır ve dinler kitaplar inanan insanlara hüküm verir yani kim dedi yaşa ? yaratıcı hükmeden kim ? yaratıcı ne anlattı ? ona göre yaşarsın peygamberlerini göndermiş eğitici öğretici öyle yaşa diyen kim ? yaratıcı demekki insan hüküm okuyup ruhuna kalbe hayatına huzur sevgi mutluluk veriyorsa açıkça anlatılanda ayetli hadisli olansa imanın konuşmasıdır tecelli olmayan kalb sapkınlıkdadır kalb şaşı olmasıda fasık kalbi olandır kalbi sapkınlıkda olandır demekki doğru olan anlaşılabilir ayetde buyrulan vakdi gelmeden ölmez dediğide anlatılmışdır ki kimse insanın canını alıpda kaderi eceli diyemez.


Hadisi şerifde idareciden bahsetmesi halkına zulm yapan başkan olanlardır yani peygamberleri bile zeip geçen zalin tagut firevun deccal gibi,

Kafir olan idareci yönetici olandır halka zulm ederek kendi saltanatını yaşamak ister zulme fetva verdirir dini alet eder peygamberi inkar eder,


Yalanlarla insanları halkı milleti aldatıp kandırır hep saltanat yaşayıp halkın başında put gibi emirci olmak ister din dümanı münafıklardır,

Peygamberler insanlığın en üstün olanıdır hiç bir devlet peygamberlerin buyruğu beni ilgilendirmez ben kendi keyfime göre hükmederim diyemez peygamberler insanlığa hükmeder ayet ve hadislerde buyrulanı kafir inkar etsede keyfine göre insanlığa dine ilişemez özgürlüğü hapsedemez kafir olan inkar ediyor ve özgür inancına yaratıcı ve peygamberler bile karışmamış ilişmemiş kafirde iman ehlinin inancına ilişmez kendi hayatına bakıp yaşar demekki kalbi fasık olan kalbi kafir dışı dindar olan maskelenen münafıklardırki zındıklık bozgunculukla fitne yaparlar.


Müslüman hiçbir zaman fitne anarşiye taraftar olmaz insanın yaşantısı ilk iman hayatıdır iman kalbden yayılıp beyin düşünce ve sosyal hayat denilen dünya hayatıdır dünya hayatının içinde olan insan ilişkilerinde iş güç hep dünyalıkolan meseleler siyasi hayatdır sosyal hayat tek şahsa bakan yönüdür siyasi hayatda insanlar arasında olan hayatdır yani siyasi hayat siyaset değildir siyaset devlet içinde yapılanlardır siyaset idare etmek neyi devlet içinde ülkeye fayda verecek idareciliktir siyasi olanda insanlar arasında iradeciliktir yani devlet iş güç madde hep dünya işiyle ilgilenir insanlığın hürriyetine ilişemez karışamaz suçlu aranırsa hükümler Kur'andan peygamberlerden hep bildirilmiş açıklanmış kimsede peygamberleri hiçe sayamaz şerri keyfi hüküm veremez ebedi cehenneme gider ve insalığın birbiriyle siyasi görüş hayatı insanlığın sosyal hayatın rahat yaşanması için fikir ilim yaygınlaştırılmasıdır siyasi ilim denilende insanlığın sosyal hayatını kolaylıkla dini asırda nasıl yaşanması gerekir sosyal hayatda nasıl yaşayacaktır dinen anlatılmasıdır açıklanmasıdır bu asırda teknolojide var ne iyi ne kötü, ne doğru ne yanlış, ne güzel ne çirkin, bilinmesine destek verilen asrımızda siyasi ilim olan insanlığın birbiriyle olan hayatıdır.

Büyük Mehdi’nin çok vazifeleri var. Ve siyaset aleminde, diyanet aleminde, saltanat aleminde, mücadele aleminde çok dairede icraatları olduğu gibi.  (Şualar, s. 590)

Gerçi hakikat noktasında ahir zamanda gelecek büyük Hz. Mehdi siyaseti tam dindar İsevilere bırakıp yalnız İslamiyet hakikatlarını isbata, izhara, icraya çalışır. (Emirdağ Lahikası)

Said nursi ahir zamanda beklenen mühim şahısdan bahsedip siyasi ilmi güçlü olacak demişdir yani dinen asrımıza göre insanlığın şerden uzak nasıl hayatı yaşayacak ayetli hadisli insanlığa anlatmasıdır siyasi ilim insanlığın tümünden her bir insanın dünya ahiret dengesidir iman ilmi din iman ehlindedir imansız olanda iman yok Kur'an hadis din ilmi nasıl olsun ? insanlığa fayda veren siyasi ilimde imandan gelir.

Hükümler cehennemin dehşetinden ölümsüz ebedi cennet için iman hizmeti yapıyor ve devlet din imana ilişemez karışamaz.

Devlet nedir ? halkın ülke yararına iş verdiği taşaron firma gibi olandır devlet denen cihazmı ? kendi kendinemi yapıyo insan yokmu içinde ? devlet içinde iş yapan zalim vizdansız kanı bozuklar varsa ülke kan ağlar din imana devlet karışamaz yaratıcımı peygambermi ? devletin işi halka zulm yapmakmı ? insanların özgürlüğüne din karışır insanı yönetir devlete insanın dinine imanına hayatına karışma hükmünü kim verdi ?

Tüm insanlığı din yönetir inkar eden cehenneme gider din insanı insanda dünyayı yönetir nasıl yaşarsan öyle yönetirsin kafir olan başta olsa zalimdir zulm yapar din imanla ilgisi olmayan kafir münafıksa başta olsa zındıklık din düşmanlığı yapar hizmete iftira atanlar münafıklardır din başkan devlet tanımaz devlet içinde olanlar kim ? peygambermi ? sadece dini değil malı mülkü bile kullanamazlar münafıklık yapan nefes almak azapdır önce nefes aldığı azapdan kurtulsun.

28 Haziran 2017 Çarşamba

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. Mesajı

Risale-i nurda (insanın dünyaya gönderimesinin hikmeti ve gayesi Allah,a abd yani kul olmaktır) demiş insan dünyada hayatını kullukla yaşar kulluk yoksa insanın mahiyeti hayvan seviyesine düşer kulluğun ilk esasları imandır Allah Peygamberleriyle dinlerde bildirdiği emirlere göredir insanlar arasında sevgi güzellik hoşgörü Peygamberlerin yaşadığı ve bildirip emrettiği hayatlarıyla Allaha yakın olmakla dünyada cennet misal hayat olur bu cennete layık hayat dünyada şan şöhret zenginlik gibi hayatla değildir kömür gibi yanarak kül gibi yok olacak dünyanın değeri ne kadardır.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hayatına baktığımızda ahireti dünyaya göre düzenlememiş dünyayı ahirete göre düzenlemiştir ve yaşadığı hayatıda delildir dünyada Allaha yakın olmanın zenginlikle alakası yok eğer dünya çok değerli olsaydı kıyamete kadar saltanat içinde hayat yaşardı zenginlik mayası imandır iman varsa dünya zindan gibi değersiz görünür dünyaya dünya kadar ahirete ahiret kadar değer verilir dünyanın değeri hurdaya atılanlar gibi gereksiz görülmesidir Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. kulluk hayatının dünyadaki yaşantısını söylediği buyruklarına uygundur Kur'an,ı yaşamasıylada Allaha en layık istediği kulluğu göstermesidir yani sanki yaratıcının bizatihi vacibul vucudunun tecellisi Allahın kendisinin dünyada yaşıyor gibi görünen delilidir.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. 1400 sene önce yaşarken bildirdiği buyrukların bu asırda çıkması delille gösterirki deccal yecüc mecüc gibi ahir zaman alametlerini haber verdiği hadiseler çıkmasıyla olacakları bilmesi zalim dinsiz imansız fitneci kavimlere karşı vefatından sonrada ümmetini yanlız bırakmaz hem öyle bir mucizevi delildirki vefatından 1400 sene sonra bu asırda dahi büyük sapkınlar fitneyle dünyada cennet ararken Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. vefatından sonra öbür alemden fitneci münafıkların dişini sıkmalarını haber vererek cehennemin dibine gideceklerinin mesajını gönderiyor ve bu mucuzevi olayda delil verirki her ümmete gönderilmiş peygamberler hala ümmetinin başındadır ve iman ehli tüm ümmetlerin başındada Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. vardır vefatıyla bile ölmedi ve hala ümmetinin başındadır.

Peygamber Efendimizin Kızı Hz.Fatım,a Yapılan Hased

Saptırma yolu sapkınlık ahmak beyin denilen organda şerli lanetli ve beyne hükmeden kalb fasık kalbde fasıklıkda kendi suçlarından inkardan asırlardır iman etmeyip hep saltanatı düşünüp insanları öldürür bilerek zulm yapar ve kalbi mühürlenince şerri günahları din diye tanıtır yani önce keyfi saltanatı gizlice kimse bilmeden yaşasın zulmle zalimlikle her istediği zevki yaşasın sonra iman ettim de günahlar silinsin bilerek zevki şerde saltanatda neler yokki küçük kızlardan 05 yaş 20 30 yaş hatta bebeklerin ırzı bile geçilse şerri zevki ve istediğini çal para bol imanda yok hepsi bir tamam olsun sonra atacak iftira iman ettim dicek günahları sildircek nefsini düşünen zalim ebedi cehenneme neden gidiyor ? insanlık gördüğüne baksa bilse kalbleri bilen var yaratıcı var hiçbir kulunun hakkını çiğnetmez ebedi cehenneme azaba gönderir cehennemde iman ehlinin nimetidir zalimden hakkı alır cehennem zalimin hakkından gelir adaletin en güzeli cehennemin ebedi oluşudur ayeti o demiş bu demiş onun adı var o üstün bunun adı var bu üstün ne fark eder ? ayeti gönderen gönderdiği hükmün vaadindedir vaadden dönmez ayeti gönderen yaratıcıdır değişmez peygamberler değişmez hadisdeki ve ayetdeki buyruklar ne diyor ?

Zalim cehenneme münafıklar cehenneme iftiracı yalancıdır fitneci münafıktır cehenneme giden kendi iradesiyle gidiyor madem kendi cehennem azabını istiyor dünyadaki azabı niye istemiyor ? cehennemi kabul ediyorda dünya azabı cehennemden dahamı dehşet ? dünya azabı nedir ki cehennem ateşinin kıvılcımı olan güneş bile daha dehşet dünya ateşi lavlar vardır lavlarıda geç en hafife gel bildiğiniz ateş yakın gir içine yak kendini istediğin azabı yaşa onada dayanamazmısın ? cehenneme meydan okuyonda dünyadaki ateşe giremiyonmu ? gir ve cayır cayır yan sağ çıkamassın geberirsin o zaman cehennemin neyini dava ediyon ? imanları zehirliyon tarafgirlik denilen cehennem tarafıyla cennet tarafımı ? arabistanmı amerikamı avrupamı Hıristiyanlarmı Yahudilermi ve hizmetmi kim cehennemlik ? inkarcı kafir ve münafıklar cennetlikmi ? arabistan Kur'an var İslamiyeti yaşıyor hizmetimizde İslamiyeti yaşıyor Hıristiyanlarda kendi dinini yaşıyor yaratıcı bir peygamberler bir kitaplar bir dinler bir bunlar cehennemlikmi ? inkarcı herşeyi inkar etti cennetde yok diyo cennetlikmi ?

Peygamber efendimizin kızı fatıma annemiz gerdanlığı hatırladım efendimiz kızında gerdanlık görmüş ve cehennemi taşıyosun diye izin vermemiş fatıma annemiz gerdanlığı verip köle azat etmiş hürlüğe kavuşturmuş sonrada efendimize anlatmış olanı gerdanlığı var diye cehennemlikmidir ? ve (cehennemden Allah korumuş hamdolsun) diye ahmed bin hanbel rivayet etmiş.

1400 sene önce son olmasıyla Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. gönderildi ve Kur'an bildirilince ahmed bin hanbelin asrı saadetde ebu süfyan olmasıda ihtimaldir ve asırlar geçince ahmed bin hanbel olarak kendini tanıtır dini bozar mut'a zinasına fetva veriyor cennet yolu diyor ve gerdanlık mevzusuna bakın cehennemden koruyan Allaha hamdolsun diye hadis naklediyor kim demiş ki ? ahmed bin hanbel müsnedde varda hadismi ? hadis manası söz demekdir söz söylemekdir fakat hadis bilinende peygamber buyruğu gibi anlatılınca adınada hadis deniyor yani hadis söylenen söz demekdir ve ahmed bin hanbel hadis naklediyor ve kendi söyledikleri ahmak olan sözleri hadis adında kendi sözleriyle karıştırıp insanlığa yayıyor nasıl olsa allah olanda muhammed s.a.v olanda ahmed bin hanbel peygamberimizin kendi evi vardı deveside vardı bu asırda mercedes gibi değerli olan devesidir peygamberimizin kendisi cehennemlikmi ? yada ahmed bin hanbel ebu süfyansa peygamberimizin kızı fatımada gözümü vardı ne bu incelikli düşünce böyle gerdanlık varsa cehennemlikmidir ? peygamberimizin kızı fatıma annemizin oğlu Hz.Hüseyin efendimiz şehit eden ahmed bin hanbel niye öldürdü ? fatıma annemizin eşi ali diyemi ?

İnsanlıkda inanç özgürlüğü vardır inanç özgürlüğü olmasa inkar eden kafir olmaz ikiyüzlü kafir münafık olmazdı inkar eden hemen öldürülürdü inanç özgürlüğünde kafir dünya hayatında yaşıyor ve kendi gibi kafir olanla daha çok yaşamak ister keyfi dünyası onun cazibesinde olanda kendi gibi olanı arar kafir iman ehlinden görünüp iman ehli gibi olmaz kafir rahatsız olması dinde anlatılan cehennem olmasıdır inkardan cehennemi duymak istemez ondan pek iman ehliyle din konuşmaz konuşsada şüphesi olmasındandır anlamaya çalışır doğrumu diye dinler hep dinin en önemli mevzusu imandır çünkü imanın güzellişkleri anlatılmazsa bildirilmezse ne kadar din anlatsanız inkarına teselli vermez yani inkar kalble yapılan yalanlamadır imanda kalbde olmasıdır kalbde iman yoksa inkar vardır ondan iman gerçeği anlatılırki dinden önce iman kalbe verilir inanç olanda kalbdedir fikirde kelimede değildir yani kalbde imanı olanın yaşantısı kafir gibi olsada kalbde inanç vardır kalbde olan iman inançlı hayat insanın kendi yaşantısınıda gösterir yani çok insan vardır içki içer kalbi yaratıcıya peygamberlere inanır kafir kendisini din ilgilendirmeyeni terk eder din iman düşmanlığı yapmaz münafıkda kafirdir ve keyfi şer saltanat yaşayan inkarcı zalimdir.


Meryem suresi ayetde mahluk olana tapınmakla kendi inancını esir etmiş mahluklardır ki küçük menfaat için tapındıkları din iman peygamber düşmanlığı yaptırsa köpek nasıl ki kemik için kuyruk sallar bu gibi mahluklarda mide zevki için tapındıklarının emrinde din iman hizmeti yapanlara düşman olup dinini inancını özgürlüğünü küçük menfaatliğe satar iblise satılan gibidir fakat iblis din düşmanı değildir inkar etmez iblis insana düşman peygamberlerde insandır ve yaratıcının verdiği nimeti özgürlüğü kulluğu peygamber yolunda kullanmazlar din düşmanı mahluklara tapınırlar ayetde anlatılan bağlanmakda tapınmayı delil verir ki insan din iman peygamber düşmanlarına bağlanmasıdır bunun zıddıda din iman peygamber yolunda olana bağlılık vardır ki iman ehlidir insan tapındığının emrinde düşmanlık yapan kafirdirki din iman düşmanlığı yapar ve iblisin avenesi olan cinni şeytanlarda din iman düşmanlığı yapanlara saldırtılır sapkınlıklarını artırır çünkü kafirin iradesinde ve içindeki isteği azgınlıktır bilerek din iman düşmanlığı yapar iradesi vardır istese yapmaz hergün yemek içmek zevki eğlence iradesiyle yaşıyor hiç diyormuki zevki hayatı iradesizlikle yaşanır? diyemez kebab söylerken keyfi içecek çeşitleri varken iradesizlikle yedim içdim denmez irade vardır demekki din iman peygamber düşmanlığı yapanlarda bilerek isteyerek iradesiyle yapıyor çünkü azgınlıktan zevk alıyor hoşuna gidiyor düşmanlık böyle mahluklara tapınanlara şeytanda başına veriliyorki kafirin münafığın istediği azgınlığı şeytan yaptırıyor istenilen azgınlık veriliyor yani din hizmeti yapan insanlara iftira atmak zalimin zulmü masumlara şer belasını çıkaran münafıkların istedikleri şeytanın azdırması azgınlıktan zevk alıyorlar düşmanlığıda kendi nefslerinin azgınlık zevki için yapıyorlar zevkten mahrum kalmamak için masuma ilişip imanlı insanlara ilişiyorlarki imanlı insanın imanı gittimi sanırım ondanda zevk alıyor yani hep şer zevki saltanat için masumlara zulm yapıyorlar ayet açık anlatıyor put haline getirilmiş tapınmalardır ki din iman düşmanlarıdır bir mühleti ömür ve cehennem var.


Cuma 2 ayetde ümmi okuma yazma bilmeyenlerdir ve bir manasıda kendilerine kitap verilmeyendir yani asırlar öncesinde kitap verilmeyen peygamberler sayfa verilirdi o asra göre bilinen hayat belirli yaşantıda olandır mesele içki kumar gibi zararlı olanlar bilinmezdi insanlarda çok değildi kötülük yaygınlaşınca asra göre gereken sayfalık emir verilirdi okuma yazma o asırlarda zaten yoktu hep çalışma ve güçlü dünyasıydı peygamberlere sayfayla emirler verilerek okuma yazma öğrettirildi.

Kur'an hükümleri ezelden ebede gider ve anlatlanda bildirilende ümmi peygamberlere okutulup anlatılırdı en baştan sayfalar toplamında zebur zeburuda destekleyen Tevrat sonra incil en son Kur'an ümmi olan peygamberlere bildirilirdi.

Ümmi denmesinde asrımızda delil vardır ki dini mevzuda okuma yazma bilen kitap verilmeyen ilkokul mezunu Değerli Büyüğümüz Fethullah Gülen Hoca Efendi vardır asrımızın en büyük müçtehididir Sahid nursi kopyası gibidir ki kendisde bilinir ayetde peygamber denmeside asırlardır gelip geçen peygamber yolunda olanlarada mana verir çünkü peygamber yolunda iman çekirdeği hükmünü Kur'an ilmi hadis ilmi dini ilimle veya yaratıcı dilemesiyle iman ilmini insanlığa anlatacak olan ümmiliğine bakılır ki inkarcı münafıklar itiraz eden inkar eden inatlarına tokat yapıştırsın yoksa çok okumuş biliyor olanda vardır ilkokul mezununa bile cevap veremeyen tokadı yerler.

Cuma 5 ayetde Kur'an da bildirimesi ve tevrat olarak anlatmasıda Kur'an emirlerinin tevratdan incilden ve son kitap olmasıyla Kur'an işaretdirki ümmetler içinde her kitapda hükümler anlatılmış bildirilmiş ki kendisini övgü büyüklük kibir kalbi fesadlıkda olanlar bilgili olanlar kitap taşıyan eşşek gibidirler buyurmuş yani o kadar çok biliyorki bilgisini ilmini iblis yolunda şerre satıyor kalbi öldürüyor ve geri kalan hayvandan farkı yok eşşek benzetmeside yemek içmek ve şehvetde anırır ki bildikleri ilimleri hep şer yolunda kullanırlar dünya ve ebediyete hiç bir faydası yok anırdıklarıyla hayvan gibi yani eşşek gibi kalırlar yemek şehvet ve bilgi yüklendikleri kitap yani kitap yüklü eşşek ayet onlarada zalim demektedir ki kitap yüklü eşşek gibidirler bilgi var fakat zalimdirler zulm yaparlar iftira atıp fitne fesad bozgunculuk çıkartandır asrımızda zalim kalbi fasıklar vardır kitap yüklü eşşek denmeside münafıkları delillendirir çünkü kafir din pek bilmez.

26 Haziran 2017 Pazartesi

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. sorular sorarlardı Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. o asra yönelik buyrukları ve ahir zamana yönelik buyrukları vardır.Bu meselede çeşit çeşit örnekler verilip insan aklına uygun izahlarda yapılır açıklamalardan sonra o zaman geriye inanmak kalıyor kısaca bunu not geçdik.

Şimdiki meselede gerçekler ahiretde çıkacakdır her melek her kaydı yapar ve delillendirir vucud organlarıda buna şehadet elbetde yapdırılır bazı münafık fikirlilerde her şeyi Allah yarattıysa münafıklarda yaratıldı ya sanki madde gibi hayvanlar gibi melekler gibi sabit varlık yaratılmış gibi soru soranlarda olabiliyor.

Belki algı yönüylede olsa ahiretde bu gibi kişiler çıkacaksa ki melekler kameraya benzer şekilde kayıtları elbetde alıyor.

Allahı kim yarattı sorusuna cevab bulan münafıklar ilahlık iddia eder gibi herşeyi yapmasıyla kendisinden örnek vererek Allah herşeyi yapmaya kadir olduğu için münafıklarca Allah münafıkmı sorularınıda yapanlar olabilir.işde bu sözlerde yerinde olsa gerek.
                     
                                           ALLAH SORGU SUALDE BUYURSA

Allah mahşerde Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. sordursa. Doğrular cennnete yalancılar cehenneme
Allah yaratanmı yoksa sizmi yaratansınız ! biri doğru biri yalan ve soru cevap.
Allah kullarına cehennemmi ister cennetmi.
Allah iyilikmi ister kötülükmü.
Allah nimet vermekmi ister azap vermekmi.
Allah güzellikmi ister çirkinlikmi.
Allah cennetimi ister cehennemimi.
Allah sizden kullukmu ister yoksa kendi yarattığı malı mülkümü.
Allah şeytan apaçık düşmanınız buyurduğunda aklınız nerdedi dese.
Allah Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. ev verdi eş verdi binek olarak deve verdi dünyalık örnek kul böyle istemedimmi hiç günaha girdimiki günah işleme özgürlüğü varmı şerortayolmu günahlar kur,an da yaşanması emredildimi buyursa kim sorumlu.

Allah iman esaslarında peygambere iman değil peygamberlere iman kitaba iman değil kitaplara iman etmekden bahsediyor birini inkar imandan çıkarıyorsa tevrata incile inanan ona göre yaşayan ve kur,an da dinde zorlama yokdur emrini buyurup insanları zorla din kabul ettirmek bile yok iken ne bu fitne fesad buyursa.
Allah,mı doğru söyler sizlermi buyursa vede sonrasını aklınıza düşüncenize getirin daha neler neler buyursa.

23 Haziran 2017 Cuma

Dinler Neden Kavimlere Ayrılmıştır Ve Hz.Hüseyin Şehid Edilişi

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. biricik torunu şehit edilişini duyan bilen çok olabilir söylentilerle kulaktan dolma şöyle böyle demek manasızdır bazı delillerle izahına çalışacağız lakin öncesinde dinler neden kavimlere milletlere ayrılmıştır ve dinlerin değiştirilmesine izin verilmiştir kısaca açıklayalım.

Ey insanlar ! Şüphesiz biz, sizi bir erkekle bir kadından yarattık (ırkınız ve şahsınızla övünmeniz için değil; sırf iyilik uğrunda) tanışasınız (yarışıp ve yardımlaşasınız) diye sizi kavimlere ve kabilelere ayırdık. Hiç şüphesiz ki sizin Allah yanında en şerefliniz, en takvâlınız (Allah’ın emirlerine en uygun yaşayanınız ve günahlardan sakınanınız)dır. Şüphesiz, Allah hakkıyla bilendir, (her şeyden) haberi olandır.(Hucurat-13).

Diğer dinlerin gönderilmesinde ve kavimlere ayrılmasında elbetde Allah ayetdeki buyruğunda hikmet vardır bunun başlıca sebeblerinden biri dinler arasına sızmaya çalışarak kendisini gizlemeye çalışan Allah ve peygamber düşmanları münafıklardır yaptıkları ikiyüzlülükle insanlardan kendilerini gizleyip fitne anarşi bozgunculuk çıkarttıklarından Allah kullarına münafıkların nasıl mahluk olduklarını dinleri ve kavimleri ayırarak gösterir özellikle en meşhur münafıklardan olan kabildir daha önceki yazılarmızda açıkca anlatmışızki diğer dinlerin üç büyük kitabın değiştirilmesi tesadüf olamaz hep planlı yapılmış ve cehennem yoluna sevk eden günahları dine yıkmaya çalışmakla değiştirilme sebebini teşkil eder bununda Hz.Nuh as,dan sonra deccalın çıktığını haber veren Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hadisleri ve eskiden yaşanan sapkınlıkların hep aynı olması ve şeytanın yaptırım gücünün olmaması sadece vesveseyle söyleyip insan ve cin varlıklarına yaptırmasıdır demekki nasılki tek bir zürriyetden milyarlar veya daha çok insanların Hz.Adem as,dan sonra çoğalmasından olduğunu söyleriz ve öyledir sebeb olan bir yaptırım var bunun gibi şerleride yaygınlaşdıran yapan şahıs vardır eski kavimlerin sapkınlıkları ve dinlerin değiştirilmesi hep aynıdır hangi kavime bakarsanız azap hükmündeki felaketler inkarlarından ve sapkınlıklarından olmuştur bu asrımızda bakılsa eski kavimlerden sanki numune gibi çeşit çeşit insanlar vardır put perestinden inkarcısına içkinin yaygınlığından zinasına ve Lut kavmini delil gösteren numunelik insanlar bile var halbuki putların ve sapkınlıkları Allahın kitapları açıklar Allah kitaplarını okuyan iman etmese bile kötü bilinen sapkınlıklardan uzak durması gerekirdi demekki sapkınlıkları yaygınlaştıran aynı zihniyetde Allah ve Peygamber düşmanı meşhur münafık vardır münafıklığı meydana çıkması ve anlaşılması dünyada gösterildiki tüm dinler bir kitapdan olsaydı münafıklığı anlaşılması meydana çıkması olmayabilirdi yani asrımızda islamiyet diniyle müslüman riyakarlığında görünen münafıklar diğer dinlere düşman olmalarıyla bundan olsa gerekki ayrı kitaplar gönderilerek dinler ayrılmış özünde hepsi bir din iman ehli olan ümmetten Yahudi ve Hıristiyanları cehennemlik ilan eden münafıklar kendilerine müslüman göstermekle dinlere düşman olmasıyla münafıklıkları meydana çıkarılmıştır.

İnsanlar dinler neden değiştirilmiş Allah yoktan var eden hiç birşey ona zor değil madem neden izin vermiş diye düşünebilir bunun kavimlere ayrılması ve diğer kitapların Kur'an,ın özeti olarak gönderilmesi son kitab Kur'an,ın tüm kitapları onaylayacak olması ve iman ehlinin kavimlere ayrılarak dinin içine sızmaya çalışan münafıkları ortaya çıkarmaktır dini anlamayan sadece düşmandır bilmek başka anlamak başkadır Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. ümmiydi yani okuma yazma bilmezdi buyruklarına baktığımızda sadakte Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. en doğru söyleyensin tasdik ederiz deriz Allah bir Kitablarımız bir Peygamberlerimiz bir dinlerimiz bir bir bir ve dinler arasında çıkartılmış düşmanlıklarda delillendirirki münafıklar kendi keyiflerine göre kimi dinleri cehennemlik ilan etmiş kendi sapkınlık hayatlarını cennetlik ilan etmiş bunuda bilinmemesi için eski kavimlerde olduğu gibi dinler arasında cehennemlik kargaşası bozgunculuklar çıkartılmış yecüc mecüc manasında bozgunculuk çıkartan fitneci topluluk demektir kehf-94 ayetde bunu açıklar.

Onlar (tercümanları vasıtasıyla): “Ey Zülkarneyn! Hakikaten Ye’cûc ve Me’cûc, bu yerde (çeşitli kötülükler yaparak) bozgunculuk çıkarmaktadır. Bizimle onlar arasına bir set yapman için sana vergi verelim mi?” dediler.(Kehf-94).

Yani Allah münafıkların kimliğini dinleri ve kavimleri ayırarak ortaya çıkartmıştır cehennemin 70 sene dibine gidecek meşhur münafık olunca dinlerin değişmesine neden izin vermesin nasıl olsa kitap ve Peygamber ehlini hüküm vererek imanda birleştiren Kur'an,ı anlamak var anlayan elbetde tüm gerçekleri görecektir eğer tek bir kitapla iman ehli bilinseydi münafıkları insanlar nasıl tanıyacak sırra binaen diğer kitapları değiştirilmesine izin vermiş yoksa inkarcı münafık tek bir kitapla iman ettim demekle kalbindeki dehşet fitneyi Allah bilsede insanlar anlayamazdı düşmanı sezemez ve cehenneme sürüklenirlerdi.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. torunuyla ilgili günümüzde bazı söylentilerden delillemeler getirilebilir öncelikle asrı saadete gidelim Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. düşman olan kimdir dendiğinde yaşadığına delil edilen kabil ve has düşmanıdır diğer dinlerin değiştirilmesindeki sebebde Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. doğmadan neslini kirletmekdi kitapların değişmesindeki en büyük etkende bu yani Allah insanları cennete ehil hale getirecek hüküm gönderiyor ve bir kitap değişirse din değişirse ne olacak geriye temiz ne kalıyor dine göre insanlar yaşayacağından cehenneme giden yol cennet yolu bilinir Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. neslini kirletmek için kabilde hased hırs vardı çünkü en yüksek makam sahibi Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. olacakdı o makama göz dikmiş bundan düşmanlığı kini nefreti vardır Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. asrından sonra vefatına kadar olan hadiselerle son Kitap Kur'an indi din geldi ve dünyanın sonuna kadar olacaklar bildirildi.

Asrı saadetden sonra kin nefret hased düşmanlık sürdü Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. hadislerine ilişilerek değiştirilmeye ve yalan hadisler uydurulmaya başlandı en çokda intikam alır gibi torunu şehid edildi ve söylentilerde top gibi başıyla oynanmış çorbası yapılmış bu asırda oynanan top eğlence maksadıyla zaruret vermez lakin anlatılacak olanda bu konu kabil kerbelada Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. torununu şehid eder ve daha sonraki asırlarda üç imam geçdikten sonra kendisini ahmet bin hanbel olarak ünvanlandırır asırlardır yaşananların bilgisi olduğundan tüm dinlerden kıyaslama yaparak kendince din çıkartır mesela sofilikteki tövbe almak gibi fitne vardır bu hıristiyanlık inancındaki kiliseye gidip günah çıkartmak ibadetini islamiyete vermiştir mut'a denen zinayıda yaygınlaştırarak bu gibi din çıkartması günahlara ortayol demesidir ve bunu kabullendirmek için insanlara zulm yapmaya başlar çünkü Allah zulme maruz kulunun kalbine tecelli eder yardım eder kabil bunu bildiğinden zalimlik zulm yaparak aklınca Allah vaad almaya çalışır çünkü Allah asla vaadinden dönmez Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. torunu öldürmesiyle kalbi ebediyen mühürlenir bundan sonra olanlar dünyada görülüyor kimi put perest kimi sarhoş kimi zinacı kimi çeşit bunlar hep delildir insanların intihar saldırılarıyla helak olmaları deccalın kimliğini açıklar daha önceki yazılmış hükümlerde ayrı açıklamalarla izahı vardır çok uzatmadan bu asırdaki kellepaça denen çorba mahiyeti içilmesinde niyetde açlık gidermek için sakınca olmaz lakin deccal kellepaça çorbasını çok sever çünkü maziden hatırlatır ve niyetindeki kini nefretidir açlık gidermek değildir topuda futboluda sever çünkü niyetinde olan kini nefretinin anısını tüm insanlara yaymayı sever ahiretde tüm gerçekler çıkacak Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. tüm hesapları soracaktır.

Ahiretde ayrılacak grup dünyadaki ayrılışıda gösteriyor kimisi imansızlık kimisi imana çalışıyor dünyanın cennet misal hayatı iman ehli hak ederken imansızlıkla şeytana tapınan zalim zulm yapıyor çalarak saltanat hayatı yaşamaya çalışıyor şerli hayata fetva veren münafıklar süfyanın etrafındaki hocaları fetvacı yapmasıyla en isabetli delil şerlere fetva çıkartarak dinden saymasıdır din insana hükmeder insan dine hükmedemez şerler muta gibi zina olan günahlar süfyan ve bunlara irandaki gibi fetva veren sapkın münafık ahmed bin hanbeldir.

Küfr yolunda şerlere tapınan insanları küfre zorlayan deccalın diğer dini yüzü süfyan etrafındaki aveneci tapınıcılara fetva verdirtir bundandır dünya menfaati için dinden anlamayan insan gösterilir mesela hukukçu adam veya polis dinin özünü anlamaz fetvacı bile yaparlar dünya menfaati için birbirlerini şerli hayat için yardımlaşarak fetvacı yaparlar şerlere fetva verir en başlarıda deccal yani süfyan vardır.

Âyetlerimizi yalanlayanlar, onlar(ı kabuld)e büyüklük taslayanlar ve yüz çevirenler var ya, işte onlar, cehennem ehlidirler, onlar orada ebedî kalacaklardır.(Araf-36)
Allah hükümlerini münafıklar sadece çarpıtmaya çalışır değiştiremez yalancıların cehennem ebediyen hakkından gelecektir.

Âyetlerimizi inkâr edenler (kabul etmeyenler) var ya, hiç şüphesiz, onları ateşe atacağız, derileri piştikçe (her defasında yeniden) azabı tatmaları için onları başka (taze) derilerle değiştireceğiz. Şüphesiz ki Allah mutlak galip, mutlak hüküm ve hikmet sahibidir.(Nisa-56)
Dünya menfaati için inkar etmek dünyada kalbi cehennem yaşayan zalimdir ve ahiretde ebedi cehennemdir.

(Resûlüm!) Münâfıklar (imanlarında samimi olmayan, içlerinden sana ve İslâm’a düşman olanlar) sana geldiği zaman: “Şehadet ederiz ki sen elbette Allah’ın Resûlü’sün.” derler. Allah da biliyor ki kesinlikle sen, elbette kendisinin Resûlü’sün. (Bununla beraber) Allah (yine) şehadet eder ki o münâfıklar hiç şüphesiz yalancıdırlar.(Münafikun-1)

Onlar yeminlerini (ve sözde imanlarını, canlarına ve mallarına) bir kalkan edinip (insanları) Allah’ın yolundan (çeşitli planlarla) alıkoyarlar. Doğrusu yapmakta oldukları (ikiyüzlüce) şeyler ne kötüdür! (Münafikun-2)

Bu, onların (dilleriyle) iman edip sonra (kalpleriyle) inkâr etmelerindendir. Bu yüzden kalplerinin üzerine mühür vuruldu. Artık onlar (gerçeği) anlamazlar.(Münafikun-3)
Allah hükümlerinde kullarına verilen iyiliği güzelliğin ne olduğunu münafıklar anlamaz yani bilirler fakat hep şer isterler.

(Âhirette) bize kavuşmayı ummayan, (sadece) dünya hayatından hoşlanıp (gönlü) onunla yatışıp rahatlayan ve bir de âyetlerimizden gafil olanlar var ya! İşte, onların kazandıkları (günahları)ndan dolayı, varacakları yer ateştir.(Yunus-7-8)

(Yunus 7-8 ayetdeki bu tip insanlar dünyaperest, materyalist kimselerdir. Allah’a karşı sorumluluk duymaz, âhirete inanmaz, hevâ ve hevesine göre yaşar, aklınca, menfaatleri neyi gerektiriyorsa onu yaparlar. Bunlara Dehriyyûn da denilir.)

Allah ayetle iman ehline dünya nimetlerini cennet misal yapması ve imansızlara cehennem misali zindan etmiştir.

Sahid Nursi Dünyanız başınızı yesin ve yiyecekde demiştir yani imansızlara dünya başlarına beladır hep azap hükmündedir.

17 Haziran 2017 Cumartesi

Zarara Rızasıyla Girene Şefkat Edilmez


Tekvir suresi Hesaplar verildiğinde anlayacaksınız ebedi hesap gününde herbir insan dinin emrini yerine getirdimi sorulacak kafirse kulhakkı sorulur.


Ankebut 2 ayetde nefslerine tapınanları zulmle zorba dediğim dedik diyerek şerre pisliğe günaha düşürmeye iblis yoluna yardakçılık yapanlar ve tagut firavun nemrut deccal zalim olan zındık kafire tapınan menfaatperest yardakçılarıda anlatırki iman ettik diyerek sınanmadan bırakılacaklarınımı sandılar buyrulmasında kafire verilen dünya hayatı münafıklık yapmadığındandır fakat insan hakkı kulhakkı mümin yada kafir kim olsada rızkı nimeti verilecektir iman kalbdedir ve insan imanın gereğini yerine getirmeside dinin emrettiği hayatı yaşatmak ve yaşamasıdır kafirde kulhakkı yiyemez hakkı yok kutsi hadiste buyrulmuş ki eğer dünyaya sineğin kanadı kadar değer verilseydi kafir su dahi içemezdi yani kafir bile insan hakkını yiyemez insanlığın içinde ahmaklıkla fikir yayanlar insanın cennete layık seviyede yaratıldığını bilmiyorsa ondan öte yaratıcı rızasını bilemezler ebedi hayatları ya cehennemdir ya cennet ve düşman değişmez cehennem suçu işleyen düşmandır oda iblis yolu şerdir kaybedende şercidir dini hayatı yaşamak isteyenlerin hakkını gasp edenler kendilerini bilerek isteyerek cehenneme atıyorlar sanki dünyada nimet kıtlığı var müslüman insanın dini hayatını gasp ederek şerre alet etmeye çalışmak günaha sokmak cehennem azabını yaşatmaya çalışmakla kendilerine zulm edenler günaha sokmaya çalıştıklarının ahını alırlar cezasını kendileri yaşarlar sonrada af isterler kendin gittin niye af istiyon demi ? kulhakkı ne kadar ehemmiyetlidir insan olan anlar sanki biz dostuz gel seni iblisle tanıştırayım can ciğer en samimi arkadaşımız diyorlar kendilerini kanıtlama derdinde olanlar ebedi hesap günü kanıt verecekler ona göre hesaplar yapsınlar dünya ölümlü ölümsüz olan ebediyetdir pislik çamur atmaya çalışanlar ebedi hesapda verecekleri sorguda attıkları pislik ve aldıkları günah çıkar dini ve temiz insanları kirletemezler.


Beyyine 6-7 ayetde ne garipki ilim bilerek kendi nefslerine güvenen nefslerini putlaştırdıklarını göremeyecek kadar körleşmişler ayetleri nasıl okuyorlardır ayetler insanın ilmine göre muhatap almaz en alt tabakadan en üste her insanın anlayışına açık anlatır konuşur gizleyecek bişeyi yoktur masuma zulm yapan zalimdir o dedi şu dedi bilmem ne dedi diyenler yaratıcı peygsmberler din ayetler ne diyor bunuda desinler mülkün sahibi kimki ? siz kime dedi diyorsunuz ? zalimden taraf olmakla masuma zulm yapıyorsunuz ? kimin mülkünde kimi dinliyorsunuz ? ebedi hesap günü cennet ve cehennem var onlardan ayrı ülke yok cehennem lüzumsuz değil.


Secde 22 ayetde ayetlerle öğüt verilmesinde peygamber efendimizin hayatı ve hadisleride vardırki verilen öğütlerden bilerek isteyerek yüz çevirenler nefsi menfaati şerre zevki sefa hayatını kendisi yaşamayı istediklerindendir ve zalim olmasıda hem nefsine zulm yaparki nefsi hayatı kendisini ilgilendirir fakat daha zalim olmasıda yaptığı işlediği günah batağına günahlarına alet edecek ortak edecek masum insanları şerre iblis yoluna günahlarla pislik batağına bilerek düşürmek istemesidir hem nefsine zulm eder hemde masum insanlara zulm yapar ve ayetde yaptıklarının yanına kar kalmayacağını günahkarlardan intikam alınacağı buyrulur.

6 Haziran 2017 Salı

Dabbetülarz Ve Ebedi Hesapla İman Ehlinin İhsanı

Bozgunculuk denilen sapkınlık fesadlık çıkarmaktır dostu dosta düşman eder düşman olan kendini dost gösterir münafıkların insanlığa verdiği öfke zaten insanda vardır öfke hissi vardır öfkelenir insan öfke düşmana kullanılır iman ehline olan düşmanlığı kafir münafıklar yapar hiç mümkünmüki imanlı müslüman kardeş dediği imanlı müslümanın imanını zehirlesin zulm yapsın dinde emredilen zulm zalime yapılır insanlar evlenir çoluk çocuk edinir kendi çocuğunuza zulm yaparmısınız nefsini bilmeyene insan denmez vahşi hayvan gibidir zulme tapınan hayvandan farkı yoktur insanda dil vardır konuşma vardır ruhsuz madde değilki taş gibi sert vur parçala kırılmaz yoksa canı vardır acizdir insan olmayan dinin emrirlerie karşı gelipde hem inkar eden hem dini kullanan zulm yapan zalime insan denmez münafık denir cani denir.


Enfal 69 insanın hayvanlardan ayrılan özelliğinden helal ve temiz olan nimetlerden faydalanp temiz ve helal hayat yaşantısıdır hayvanlarda organizma yediklerinde içdiklerinde vucud yapılarında mikroba bağımlıdır mikroplar hayvanlarda hücre gibidir mesela insanda olan hücrelerde mikroba karşı atmaya çalışır ilaçlarda alınınca toplu tüfekli savaşır gibi mikropları vucudtan atar hayvanlardada mikroplar hastalık yapan pis olan nimetleri alır yaşantısını geçirir hayvanlarda leş yemesi gibi mevzularda görünür anlaşılır hayvanda mikroplar hücre konmundadır insanlarda haramlarda hayvanların yediği leş gibi olmasıdır bundan haramlar insanların kalb yapısını tiskindirir imanı yok etmesede günahla insandaki vucud yapısını bozar en çok beyin ve düşüncesini günah içinde yaşamasını gösterir haramlar içinde olan insanlıkdaki hayat delildir.


Ali imran suresi ayetlerde asırlar öncesinde anlatılan yeni din gelmesiyle bazı inanç bozuklukları imanın zayıf olmasından inkarcılığa gidilmiş acaba ayetde kitap ehli bildirilen iman ehli değilmidir ? bu ayetlerdede kitap ehli bildirmesi iman ehli olduklarına delildir ve defalarca kitap ehli denmesinde şuur beyin ve kalbi inanca sevk edip uyandırmasıdır kitap ehlinde yaşanılan inançdaki hayatı ve kitaplarında olanı açıklamasıda yeni gelen nazil olan ayetle Kur'an,ın kitap ehli olanlara gönderen yaratıcının varlığını delile sevk ediyorki özü bilen özü konuşturur doğru gösterir açıklar inkara meyli yok eder demekki inkar etmeyenden hariç inkarcılarda olan inat hased kin peygambere olan düşmanlıktan insanlığın arasında peygamberlerde insan gönderilmiş inkarcıların peygamberlere düşman olmasındaki sebebde o peygamberse niye kendi nefsinde peygamberlik yok hasedi inatçılığı ve bundan oluşan kin öfke kendisini peygambere eş koşmak eşilik iddia etmesidir inkarcıların hasedinde olan peygamber düşmanlığıdır inanç kavramı mevzusundan peygambere düşman olan bilerek ve isteyerek düşmanlık yapar bunlarada münafık denir.

Münafıkların kalb mührünün sebeblerinde bilerek ve isteyerek peygambere eş koşmak inkar etmek yalanlamak vardır bilerek olmasa peygamberlere düşman olmaz düşmanlık yapmazdı kalbde mühürlenmezdi mühürlenen kalbde asla af yoktur ayet sert anlayışla asla demesi anlatır men etmesidir.


Hucurat 12 ayetde zandan sakının çünkü bir kısmı günahtır buyrulurki kötü zanda olmakla belkide sandığının gerçek görecek gibi olacak ve sapkınlığa aldatmaya yalanlara günah batağına saplanacak yani herbir insanda zan hükmü olmaz çünkü yapılan iyilik kendisinedir işlediği kötülükde kendisinedir sebeb olsa yaptırdığından sorumludur hükümde Kur'an ayetden peygamber hadisinden verilirki birde hükmedilmesine izin verilmiş olanlar vardır onlarda zaten Kur'an ve hadis hükmüyle anlattığı açıkladığı din iman peygamber yolundan anlaşılır delillidir.


Tahrim 6 iman edenlere kendilerini ve ailelerini ateşten korumalarını emrederki imanlı insanın dini imanı namusuyla oynanmaz ailesini korumasında şerri zındıkanın din ve ırz düşmanlarının saldırısından korumayıda din yol gösterir hükmü ebedi cehenneme girecek derecede din namusu korumuştur ki namusa düşkün ailelerin yaşadığıda zaten dinin özünden gelir.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. müslümanın müslümana malı canı (namusu) kanı haramdır buyurmuştur.

Kim ne yaptıysa karnı açılktan değil açgözlülükten ebedi hesap günü kimne yaptıysa hepsinden gümüş altın villa saray zaten ve ebedidir orda gizli kalmaz yüzsüzlüklerini yüzsüzlükle maskeleyen yüzsüzler kendilerie müslüman diyorlarmış müslüman zulm yapmaz tuzak kurup kardeşiz diyerek müslümanın malına canına kanına el koyamaz haramdır.

Madem öyle ebedi hayatda kim müslüman imanlı pislik çıkacak kalbde ve niyetde hiç bişey gizli kalmaz ve ebedi hesapda haram diye bişey yok çünkü ebediyet başlıyor ben çöpten ekmek yemek yedimde kulhakkı yemedim kulhakkı yiyen açgözlülükten ve yaptıkları pislikleri yüzsüzlükleri kendi nefslerinde masum göstermek için başkalarına iftira çamur fesadlıkla namusuna hayatına ilişimekle iğneliyorlar sen de pisliğin çıksın onlar masummuş gibi pisliklerini ona buna iftirayla kapatmaya çalışsın hep sen hesap ver onlar kaçsın madem öyle gel böyle ebedi hesabda hepsinden saray alsak ebediyen yaşayacağımız kaç tane sarayımız olur herbirinden en az bir tane alsak ödeyebilirlermi bilmem yani yok olacak dünya nimeti sanki fakirin zayıfın yada helal kazançla çalışmış zengin olmuş dininde yaşayanın parasına malına mülküne gasp edenler veya iğnelemekle kendi menfaatini düşünerek kaçan kim ne yaptıysa yok olacak dünyada ızgara kebab yiceklermiş sanki ihtiyaçları var onun bunun rızkına onca para mal mülkleri var doymamışlar açgözlüler ona buna ödemelerle kendi nefslerine ne kalır bilmem fakat kendi nefsi hesabına kazandığı olsada kaybettiği açıkça anlaşılır.



Zümer 10 ayetde iyi işler yapanlar mutlaka iyilik bulurlar ayetdeki cümle ve hak yolunda sabredenlere ücretleri sınırsız bir tarzda ödenir buyrulurki sınırsız kelimesi ebedi demektir yani yapılan iyiliklere sınırsız ebedi nimet ihsan edilirken birde malı mülkü gasp edilmiş kulhakkı yenmişlerle hesaplaşılacak ve ödenmesi gerekenlerle iman ehlinin ihsanı artacak.
Onlar yerde biz yemezmiyiz hem dünyada dini kanun emirdir kulhakkı yemeyin buyrulur ebedi hesapda dünyada yaşanılanın yapılanın hesabı verildiğinde hak yiyenlerden altınmı gümüşmü saray veya villa nasılsa ordaki bilmem alırız veya daha ayrı nimeti alırız hem kulhakkı ödenir yemeğe geldimi insafsızlık yüzsüzlük yaptıklarını görmeyenlere göstermek gerekli gücü kuvveti masuma kullanıp ezmekle kendileri keyfi zevki hayat yaşıyorlar zum ediyorlar utanmadan yayıyorlar birde onlar zulm görüyor diyorlar din yaşantısı ne emrediyor ? demekki bunları yapan müsalüman değil eğer müslümansa ebediyetdeki malına mülküne elkoruz çerezlik yiceklermiş karınları tok gözleri aç doymamış açgözlüler dünyada nimet eksik sanki yemeğe geldimi gelsin kendi nefslerinde oh iyi iyi güzel misk gibidir yedirmeye geldimi zulm yapıyorlar malı mülkü gasp ediyorlar dünya yok olacak onca bir ömür yenilen içilen neydi ? bedeni besleyen kaldı vücudu geliştirdi gerisi hep lahımda gitti dünya bu kadar ve ebediyet başladığında yok olacak demekki ebediyetdeki kazanca bakmak gerekli ızgara kebab acılısından.

Bir bıçağı sebze meyve keserek hizmet ettirirsiniz maddeye yön verirsiniz yada insan öldürüp katil olarak nefsinizi helak edersiniz kullanım insana hizmetdedir dabbetülarz denilen neml 82 ayetde bildirilen yerden canlı çıkarırız meselesi madde haraket halindedir yalnız perdelidir.



Neml 82 bundan bir delil gösterilse her bir cihazda entegre hafıza ve fonksiyonla haraket eden maddeyi gösterebilirsiniz risale-i nurda şimendifer bahsinde gürültü ses verici manaya açık anlatım bildirilmişki dabbe hem sesli hem görüntülü her fonksiyonda bildirim yazı yani tv bilgisayar insanlığın kullanabildiği canlı maddedir mesela araçda radyo teyp cd çalar gürültülü haraket eden madde canlı ve dünyada insanlığın bildiği tüm cihazların yapılışında kullanılan ham madde entegre hafıza ve diğer parçalarla sanki iç ve dış organları varmış gibi maddeden haraket eden yzan çizen gösteren oynatan sanki insan hayatına benzetilen bir ruhu duyusu elektrikden gelen çekilince mezara gömülür gibi karanlığa gömülen dabbetülarz delilldir hem ayetdeki kesin bilgide maddenin haraket ettiğinin delilini ispat ediyor gösteriyor ve dünyada yaygın insanlığın hayır yolunda iyilikde veya şer yolunda kullanabildiği maddedir bıçak örneğinde verildiği gibidir.

Hep anlatıldı ki bir masum insanı öldürmek tüm insanlığı öldürmek gibidir yani masuma zulm etmek veya şerre zorla baskıyla gemlemekde öyle zorla baskı yapmakla iyiliğe değil şerre zorlanması münafıklıktır çünkü iblis vesvese verir zorlamaz baskı yapmaz zulm yok ondan kafirdir kafir olanlardaki hayat hakkı verilmesi anlatılmıştır kafirden aşağılık olanlarsa münafıktır yani iblisten aşağılık olanlar münafıktır insanlıkda siyasetle neyi çözecekler?cennet hükmü dinn emridir cehennem hükmü din emridir insanlık kendi yaptıkları siyasetle dünya menfaati dünyada ün şan şöhret başkanlık felan filan dırdır iki boş kelam at cebe servet para mal mülk insanlığın kendi yaptıklarıdır hepsi boş yedikleri kulhakkı hırsızlık ve günahlar siyaset değildir din yasaklarıdır insanlığım yapmaması gerekli olan emirdir demekki siyaset bir iş getirisi olarak düşünülse yapılan zulm din düşmanlığı ve hırsızlık bilerek yapılanların hesabıda olacaktır her nefs hesap verecektir.

Tüm dünyada yaratıcıyı peygamberi kitapları dinleri inkar etmeyen sorumludur yani dini inkar eden kafirdir sorumlu olmaz inkar ettiğinin neyinden sorumlu olsun demi?inkar eden kafir birde dini kullanırsa münafıktır demekki müslüman olan tüm insanlık dinin emrinden sorumludur.

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...