17 Haziran 2017 Cumartesi

Zarara Rızasıyla Girene Şefkat Edilmez


Tekvir suresi Hesaplar verildiğinde anlayacaksınız ebedi hesap gününde herbir insan dinin emrini yerine getirdimi sorulacak kafirse kulhakkı sorulur.


Ankebut 2 ayetde nefslerine tapınanları zulmle zorba dediğim dedik diyerek şerre pisliğe günaha düşürmeye iblis yoluna yardakçılık yapanlar ve tagut firavun nemrut deccal zalim olan zındık kafire tapınan menfaatperest yardakçılarıda anlatırki iman ettik diyerek sınanmadan bırakılacaklarınımı sandılar buyrulmasında kafire verilen dünya hayatı münafıklık yapmadığındandır fakat insan hakkı kulhakkı mümin yada kafir kim olsada rızkı nimeti verilecektir iman kalbdedir ve insan imanın gereğini yerine getirmeside dinin emrettiği hayatı yaşatmak ve yaşamasıdır kafirde kulhakkı yiyemez hakkı yok kutsi hadiste buyrulmuş ki eğer dünyaya sineğin kanadı kadar değer verilseydi kafir su dahi içemezdi yani kafir bile insan hakkını yiyemez insanlığın içinde ahmaklıkla fikir yayanlar insanın cennete layık seviyede yaratıldığını bilmiyorsa ondan öte yaratıcı rızasını bilemezler ebedi hayatları ya cehennemdir ya cennet ve düşman değişmez cehennem suçu işleyen düşmandır oda iblis yolu şerdir kaybedende şercidir dini hayatı yaşamak isteyenlerin hakkını gasp edenler kendilerini bilerek isteyerek cehenneme atıyorlar sanki dünyada nimet kıtlığı var müslüman insanın dini hayatını gasp ederek şerre alet etmeye çalışmak günaha sokmak cehennem azabını yaşatmaya çalışmakla kendilerine zulm edenler günaha sokmaya çalıştıklarının ahını alırlar cezasını kendileri yaşarlar sonrada af isterler kendin gittin niye af istiyon demi ? kulhakkı ne kadar ehemmiyetlidir insan olan anlar sanki biz dostuz gel seni iblisle tanıştırayım can ciğer en samimi arkadaşımız diyorlar kendilerini kanıtlama derdinde olanlar ebedi hesap günü kanıt verecekler ona göre hesaplar yapsınlar dünya ölümlü ölümsüz olan ebediyetdir pislik çamur atmaya çalışanlar ebedi hesapda verecekleri sorguda attıkları pislik ve aldıkları günah çıkar dini ve temiz insanları kirletemezler.


Beyyine 6-7 ayetde ne garipki ilim bilerek kendi nefslerine güvenen nefslerini putlaştırdıklarını göremeyecek kadar körleşmişler ayetleri nasıl okuyorlardır ayetler insanın ilmine göre muhatap almaz en alt tabakadan en üste her insanın anlayışına açık anlatır konuşur gizleyecek bişeyi yoktur masuma zulm yapan zalimdir o dedi şu dedi bilmem ne dedi diyenler yaratıcı peygsmberler din ayetler ne diyor bunuda desinler mülkün sahibi kimki ? siz kime dedi diyorsunuz ? zalimden taraf olmakla masuma zulm yapıyorsunuz ? kimin mülkünde kimi dinliyorsunuz ? ebedi hesap günü cennet ve cehennem var onlardan ayrı ülke yok cehennem lüzumsuz değil.


Secde 22 ayetde ayetlerle öğüt verilmesinde peygamber efendimizin hayatı ve hadisleride vardırki verilen öğütlerden bilerek isteyerek yüz çevirenler nefsi menfaati şerre zevki sefa hayatını kendisi yaşamayı istediklerindendir ve zalim olmasıda hem nefsine zulm yaparki nefsi hayatı kendisini ilgilendirir fakat daha zalim olmasıda yaptığı işlediği günah batağına günahlarına alet edecek ortak edecek masum insanları şerre iblis yoluna günahlarla pislik batağına bilerek düşürmek istemesidir hem nefsine zulm eder hemde masum insanlara zulm yapar ve ayetde yaptıklarının yanına kar kalmayacağını günahkarlardan intikam alınacağı buyrulur.

6 Haziran 2017 Salı

Dabbetülarz Ve Ebedi Hesapla İman Ehlinin İhsanı

Bozgunculuk denilen sapkınlık fesadlık çıkarmaktır dostu dosta düşman eder düşman olan kendini dost gösterir münafıkların insanlığa verdiği öfke zaten insanda vardır öfke hissi vardır öfkelenir insan öfke düşmana kullanılır iman ehline olan düşmanlığı kafir münafıklar yapar hiç mümkünmüki imanlı müslüman kardeş dediği imanlı müslümanın imanını zehirlesin zulm yapsın dinde emredilen zulm zalime yapılır insanlar evlenir çoluk çocuk edinir kendi çocuğunuza zulm yaparmısınız nefsini bilmeyene insan denmez vahşi hayvan gibidir zulme tapınan hayvandan farkı yoktur insanda dil vardır konuşma vardır ruhsuz madde değilki taş gibi sert vur parçala kırılmaz yoksa canı vardır acizdir insan olmayan dinin emrirlerie karşı gelipde hem inkar eden hem dini kullanan zulm yapan zalime insan denmez münafık denir cani denir.


Enfal 69 insanın hayvanlardan ayrılan özelliğinden helal ve temiz olan nimetlerden faydalanp temiz ve helal hayat yaşantısıdır hayvanlarda organizma yediklerinde içdiklerinde vucud yapılarında mikroba bağımlıdır mikroplar hayvanlarda hücre gibidir mesela insanda olan hücrelerde mikroba karşı atmaya çalışır ilaçlarda alınınca toplu tüfekli savaşır gibi mikropları vucudtan atar hayvanlardada mikroplar hastalık yapan pis olan nimetleri alır yaşantısını geçirir hayvanlarda leş yemesi gibi mevzularda görünür anlaşılır hayvanda mikroplar hücre konmundadır insanlarda haramlarda hayvanların yediği leş gibi olmasıdır bundan haramlar insanların kalb yapısını tiskindirir imanı yok etmesede günahla insandaki vucud yapısını bozar en çok beyin ve düşüncesini günah içinde yaşamasını gösterir haramlar içinde olan insanlıkdaki hayat delildir.


Ali imran suresi ayetlerde asırlar öncesinde anlatılan yeni din gelmesiyle bazı inanç bozuklukları imanın zayıf olmasından inkarcılığa gidilmiş acaba ayetde kitap ehli bildirilen iman ehli değilmidir ? bu ayetlerdede kitap ehli bildirmesi iman ehli olduklarına delildir ve defalarca kitap ehli denmesinde şuur beyin ve kalbi inanca sevk edip uyandırmasıdır kitap ehlinde yaşanılan inançdaki hayatı ve kitaplarında olanı açıklamasıda yeni gelen nazil olan ayetle Kur'an,ın kitap ehli olanlara gönderen yaratıcının varlığını delile sevk ediyorki özü bilen özü konuşturur doğru gösterir açıklar inkara meyli yok eder demekki inkar etmeyenden hariç inkarcılarda olan inat hased kin peygambere olan düşmanlıktan insanlığın arasında peygamberlerde insan gönderilmiş inkarcıların peygamberlere düşman olmasındaki sebebde o peygamberse niye kendi nefsinde peygamberlik yok hasedi inatçılığı ve bundan oluşan kin öfke kendisini peygambere eş koşmak eşilik iddia etmesidir inkarcıların hasedinde olan peygamber düşmanlığıdır inanç kavramı mevzusundan peygambere düşman olan bilerek ve isteyerek düşmanlık yapar bunlarada münafık denir.

Münafıkların kalb mührünün sebeblerinde bilerek ve isteyerek peygambere eş koşmak inkar etmek yalanlamak vardır bilerek olmasa peygamberlere düşman olmaz düşmanlık yapmazdı kalbde mühürlenmezdi mühürlenen kalbde asla af yoktur ayet sert anlayışla asla demesi anlatır men etmesidir.


Hucurat 12 ayetde zandan sakının çünkü bir kısmı günahtır buyrulurki kötü zanda olmakla belkide sandığının gerçek görecek gibi olacak ve sapkınlığa aldatmaya yalanlara günah batağına saplanacak yani herbir insanda zan hükmü olmaz çünkü yapılan iyilik kendisinedir işlediği kötülükde kendisinedir sebeb olsa yaptırdığından sorumludur hükümde Kur'an ayetden peygamber hadisinden verilirki birde hükmedilmesine izin verilmiş olanlar vardır onlarda zaten Kur'an ve hadis hükmüyle anlattığı açıkladığı din iman peygamber yolundan anlaşılır delillidir.


Tahrim 6 iman edenlere kendilerini ve ailelerini ateşten korumalarını emrederki imanlı insanın dini imanı namusuyla oynanmaz ailesini korumasında şerri zındıkanın din ve ırz düşmanlarının saldırısından korumayıda din yol gösterir hükmü ebedi cehenneme girecek derecede din namusu korumuştur ki namusa düşkün ailelerin yaşadığıda zaten dinin özünden gelir.

Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. müslümanın müslümana malı canı (namusu) kanı haramdır buyurmuştur.

Kim ne yaptıysa karnı açılktan değil açgözlülükten ebedi hesap günü kimne yaptıysa hepsinden gümüş altın villa saray zaten ve ebedidir orda gizli kalmaz yüzsüzlüklerini yüzsüzlükle maskeleyen yüzsüzler kendilerie müslüman diyorlarmış müslüman zulm yapmaz tuzak kurup kardeşiz diyerek müslümanın malına canına kanına el koyamaz haramdır.

Madem öyle ebedi hayatda kim müslüman imanlı pislik çıkacak kalbde ve niyetde hiç bişey gizli kalmaz ve ebedi hesapda haram diye bişey yok çünkü ebediyet başlıyor ben çöpten ekmek yemek yedimde kulhakkı yemedim kulhakkı yiyen açgözlülükten ve yaptıkları pislikleri yüzsüzlükleri kendi nefslerinde masum göstermek için başkalarına iftira çamur fesadlıkla namusuna hayatına ilişimekle iğneliyorlar sen de pisliğin çıksın onlar masummuş gibi pisliklerini ona buna iftirayla kapatmaya çalışsın hep sen hesap ver onlar kaçsın madem öyle gel böyle ebedi hesabda hepsinden saray alsak ebediyen yaşayacağımız kaç tane sarayımız olur herbirinden en az bir tane alsak ödeyebilirlermi bilmem yani yok olacak dünya nimeti sanki fakirin zayıfın yada helal kazançla çalışmış zengin olmuş dininde yaşayanın parasına malına mülküne gasp edenler veya iğnelemekle kendi menfaatini düşünerek kaçan kim ne yaptıysa yok olacak dünyada ızgara kebab yiceklermiş sanki ihtiyaçları var onun bunun rızkına onca para mal mülkleri var doymamışlar açgözlüler ona buna ödemelerle kendi nefslerine ne kalır bilmem fakat kendi nefsi hesabına kazandığı olsada kaybettiği açıkça anlaşılır.



Zümer 10 ayetde iyi işler yapanlar mutlaka iyilik bulurlar ayetdeki cümle ve hak yolunda sabredenlere ücretleri sınırsız bir tarzda ödenir buyrulurki sınırsız kelimesi ebedi demektir yani yapılan iyiliklere sınırsız ebedi nimet ihsan edilirken birde malı mülkü gasp edilmiş kulhakkı yenmişlerle hesaplaşılacak ve ödenmesi gerekenlerle iman ehlinin ihsanı artacak.
Onlar yerde biz yemezmiyiz hem dünyada dini kanun emirdir kulhakkı yemeyin buyrulur ebedi hesapda dünyada yaşanılanın yapılanın hesabı verildiğinde hak yiyenlerden altınmı gümüşmü saray veya villa nasılsa ordaki bilmem alırız veya daha ayrı nimeti alırız hem kulhakkı ödenir yemeğe geldimi insafsızlık yüzsüzlük yaptıklarını görmeyenlere göstermek gerekli gücü kuvveti masuma kullanıp ezmekle kendileri keyfi zevki hayat yaşıyorlar zum ediyorlar utanmadan yayıyorlar birde onlar zulm görüyor diyorlar din yaşantısı ne emrediyor ? demekki bunları yapan müsalüman değil eğer müslümansa ebediyetdeki malına mülküne elkoruz çerezlik yiceklermiş karınları tok gözleri aç doymamış açgözlüler dünyada nimet eksik sanki yemeğe geldimi gelsin kendi nefslerinde oh iyi iyi güzel misk gibidir yedirmeye geldimi zulm yapıyorlar malı mülkü gasp ediyorlar dünya yok olacak onca bir ömür yenilen içilen neydi ? bedeni besleyen kaldı vücudu geliştirdi gerisi hep lahımda gitti dünya bu kadar ve ebediyet başladığında yok olacak demekki ebediyetdeki kazanca bakmak gerekli ızgara kebab acılısından.

Bir bıçağı sebze meyve keserek hizmet ettirirsiniz maddeye yön verirsiniz yada insan öldürüp katil olarak nefsinizi helak edersiniz kullanım insana hizmetdedir dabbetülarz denilen neml 82 ayetde bildirilen yerden canlı çıkarırız meselesi madde haraket halindedir yalnız perdelidir.



Neml 82 bundan bir delil gösterilse her bir cihazda entegre hafıza ve fonksiyonla haraket eden maddeyi gösterebilirsiniz risale-i nurda şimendifer bahsinde gürültü ses verici manaya açık anlatım bildirilmişki dabbe hem sesli hem görüntülü her fonksiyonda bildirim yazı yani tv bilgisayar insanlığın kullanabildiği canlı maddedir mesela araçda radyo teyp cd çalar gürültülü haraket eden madde canlı ve dünyada insanlığın bildiği tüm cihazların yapılışında kullanılan ham madde entegre hafıza ve diğer parçalarla sanki iç ve dış organları varmış gibi maddeden haraket eden yzan çizen gösteren oynatan sanki insan hayatına benzetilen bir ruhu duyusu elektrikden gelen çekilince mezara gömülür gibi karanlığa gömülen dabbetülarz delilldir hem ayetdeki kesin bilgide maddenin haraket ettiğinin delilini ispat ediyor gösteriyor ve dünyada yaygın insanlığın hayır yolunda iyilikde veya şer yolunda kullanabildiği maddedir bıçak örneğinde verildiği gibidir.

Hep anlatıldı ki bir masum insanı öldürmek tüm insanlığı öldürmek gibidir yani masuma zulm etmek veya şerre zorla baskıyla gemlemekde öyle zorla baskı yapmakla iyiliğe değil şerre zorlanması münafıklıktır çünkü iblis vesvese verir zorlamaz baskı yapmaz zulm yok ondan kafirdir kafir olanlardaki hayat hakkı verilmesi anlatılmıştır kafirden aşağılık olanlarsa münafıktır yani iblisten aşağılık olanlar münafıktır insanlıkda siyasetle neyi çözecekler?cennet hükmü dinn emridir cehennem hükmü din emridir insanlık kendi yaptıkları siyasetle dünya menfaati dünyada ün şan şöhret başkanlık felan filan dırdır iki boş kelam at cebe servet para mal mülk insanlığın kendi yaptıklarıdır hepsi boş yedikleri kulhakkı hırsızlık ve günahlar siyaset değildir din yasaklarıdır insanlığım yapmaması gerekli olan emirdir demekki siyaset bir iş getirisi olarak düşünülse yapılan zulm din düşmanlığı ve hırsızlık bilerek yapılanların hesabıda olacaktır her nefs hesap verecektir.

Tüm dünyada yaratıcıyı peygamberi kitapları dinleri inkar etmeyen sorumludur yani dini inkar eden kafirdir sorumlu olmaz inkar ettiğinin neyinden sorumlu olsun demi?inkar eden kafir birde dini kullanırsa münafıktır demekki müslüman olan tüm insanlık dinin emrinden sorumludur.

21 Mart 2017 Salı

Asrımızdaki Diri Diri Gömülen İnsanlar Ve İmanlar

İnsanlara zulm yaşıyor diye bende zulm yaşamak zorunda değilim zulm edeni görün masumu düşünün siz masumda zulmü görüp zalime övgü veriyonuz din hükümleri insan olana emreder insan olan kanunu dinde hükme göre yapar siyaset adı verilen içinde pislik haram şerleri işleyenler mahluklardır kendi pisliklerini dine yıkıp siyasetle gizleyip iğneler siyaseti dine alet etmekde buna denir dini hükümle kanun olmaz denmez din insanlığın kanun yapısını düzenler siyaset adı verilen mevzuda kanunen insanları öldüren din düşmanlığı yapanda suçu işlerse cezası var dinde cumhurbaşkanı diye ayrıcalık yapan ayet hadis var mı ? zalime cezasını din verir hırsızlığı yasaklayan suça ceza verilmesini emreden dindir.

Din insanları yönetir devlet dini yönetemez.

Din insanlığındır ve hangi ülke olursa olsun din düşmanlığı yapan zalimin idamına karar veren insanlıktır din emirdir şahıs malı değildir din emrini çiğneyip zalimin cezasını vermeyen insanlıktan bunun hesabı sorulur yaratıcı ve peygamberleri dinleri hiçe saymanın bedeli vardır dünyaya sineğin kanadı kadar değer vermeyen mülkün sahibi Allah değer verdiği en çok imanlı insandır hakkını çiğnetmez zulme rıza zulmdür taraftar olsa zalim olur said nursi sanal alemde zulme rıza gösterip taraftar olanlarda kendilerini cennetlik sansın her nefis ölümü tadacaktır ve herkes ne yaptığının hesabını verecektir diri diri kız çocuğuna hangi suç yüzünden öldürüldüğü sorulduğu zaman


Tekvir 1-16 ayetde asrımızdaki diri diri gömülmeyi anlatan masum bebek çocuklar diri diri bombayla silahlarla öldürüldüğüdür diri diri gömülme denmesinde bebek çocuk büyük masum insanları öldürmekten canlı bombayla öldürenlerden hesabı sorulacağıdır ki din adını kullanıpda insanlığı aldatanlar bütün çabalarını peygamberleride inkarcılıkla dini şer iblis yolunda harcıyorlar inkarcılıkla ebedi cehennem yoluna sebeb olan işleyen gibidir peygamberlerin ve dinin hükmü tüm varlığadır kafir inkar etsede etmesede peygamber hükümleri asla değişmez hesap günü anlatması gerekenler gerekeni orda söylerler 50 sene gibi yaşayan varsa dünya sonuna yetişir yaşayan yoksa zaten ölümü son, aklı gözüne inmiş madde perestler ayeti hadisi cennet cehennemin ebediliğini inkar ederler.

İnsanlığın iman problemi var iman meselemiz var hizmetimiz imanı anlatıp ebedi cehennemden kurtarmaya çabalıyor inkarcıların ahmaklığına bakınki midelerinin zevki için insanlığın imanına engel olmak istiyorlar kendi inkar edenler birde çok lazımmış gibi iman etmeleri için sanki mecburmuşuz gibi yalvarcaz hep nefslerini benliklerini riyakarlıkla yalanlarla aldatırlar hakbuki ebedi cehenneme gideni kimse kurtaramaz kafir münafık ebedi cehennemlik ayetler anlatıyoruz kör zındık şirk şebekesi bize düşmanlık yapıyorlar münafıklar ne derse desin kafir fasık olan kalbde zehir vardır niyetleri hep fitnedir bilinen iğnecilik ümmetin azabını ödeyecektir ölümlü dünyada kimse ölümsüzlüğe meydan okuyamaz ölümsüzlükde ebedi cehennem tokadı var tüm insanlık din imana muhtaç.



Said Nursi Hz. Avrupa Hıristiyanlık birliklerinden oluşan devletdir Hıristiyanlığa münafık demez peygamberleri imanı inkardır demek Said Nursi Hz. asrında Avrupa,nın frenk meşrep münafıkları vardı dünya ülkelerinde müslüman görünmekle içi kafir olanlarda vardır bahsettiği münafıklarda onlardır yoksa tüm ülkelerde yaşayan insanlara münafık denmez.

Yaratıcı bir peygamberler bir kitaplar bir dinler bir ve hadisler bile değiştirilmiş buhari müslim gibi siyasal islam diyerek din değişmezmi ? mevzu olan Kuran ve hadis hükümleri insanlığa taklidi imanı hakiki imana çevirirler yani insanlıkda iman sandıkları düşünceden kalbe zarar verilen batılla doğru olanı ayırır kalbe hakiki imanı işleyip sağlamlaştırır çünkü insanlığın başında en büyük tehlike imansızlıkla cehenneme ebedi gitmek için bozgunculuk yapan zehir vardır iblisle işbirliği zevki şerri saltanat için yapar bunun delilide yalan ayetler ve hadislerdir yani şerri gören bilirki ya pkk ya işid adıyla insanlığı öldürendir yecüc mecüc şirk yayan zalimin emrinde haraket ederler yani başı DECCALDIR.

İnsanlığın muhtaç olduğu iman yolunu büyük alim zatlar anlatıyor risale-i nurlarda Hristiyanlık ve dinler arasında düşman gibi görülen yazılardan uzak kalınız zaten imanı güçlü olan insanlar doğru yalanı ayırır insanlığın asrımızda en çok imanı kurtarmaya ihtiyacı vardırki asrımızdaki en büyük fitne fesadlığa insanlığa bozgunculuk yapan münafıklar vardır dünya sonu gelmesiyle insanlıkda iman kurtarmalıdır.



Enfal 24 ayetde insanda olan kişilik nefsi organlarını kontrol eden beyin ve beyinde olan bilgi harici manaya açık olan kalbdir beyne manayı gösterir ayetde Allah kişi ile kalbi arasına girer denmiş yani kalb ve kişi beyin dense kişilikde beyinde insan hayatındaki yaşantısını gösterir arası olan nedir ? nefs yaratıcı kalbe girmiyor beyne girmiyor nefse giriyor diyor nefs şeytanla işbirliği yapar fenalıkları ister kim yaratıcı ? iblise tapınan münafık iblisi ve nefsini yaratıcı diye ayetde göstermiş yalan ayet yaratıcı kişiyle nefsi arasına girer dense o zaman doğru olup gerçeği söylemiş olurdu çünkü beyinde kişilik vardır nefs zaten organlara bağlı mideyle bağlantılı vucudun lezzetini alandır kişiyle nefsi arasında kalb vardır insan vücudunun tüm hayatı iradesinde verilen merkez yönetimi kalbdir tecellide kalbe olur başka yoktur yani ayet saptırılmış değiştirilmişdir.


Enfal 35 ayetde kafir olan inkarcıların tapındıkları put ve benzeri olan nefse tapınma veya firavun deccal gibi zalimlere tapınmaktan yaratıcıya küfür etmeleridir bazı ayetlerde tagut firavun gibi uluhiyet iddia eden zalimlere tapınmanın anlatılmasında büyük küfre girdiklerini delillendirir ve güya inanıyor görünüp kendilerini imanlı gösterenler dua ediyor görüntüsü verenlerin ıslık çalıp el çırpmaktan başka bişey olmadığını kendilerine hiç bir fayda vermediğini cehenneme gideceklerini anlatır fitne fesadlığa din diyen yaratıcıya şirk koşan nefisperestlerdir.

Enfal 36 öteki ayetde ebedi cehenneme giden inkarcı kafirlerin yenilmesinden bahsediyor ebedi cehenneme gitmişler ve kazanamıyorlar yenileceklermiş ayet bilinen yaratıcı kendi sözüdür demi yoktan var eden peygamberler gönderen yaratıcı ne dediğini bilemeyen mahluk kadar olamıyor yani ayetlerden çoğuna eklenmiş aralarına girilmiş yaratıcı sözü gibi benzetilmeye çalışılmış yani hep eş ortak koşulmuş kim küfre sapan inkarcılardır helal olsun haram olsun kazandıkları mal mülk kendilerine acı verecektir yani şer şirk yolunda harcadıklarından cehennem odunu veya taşı olacak kendilerine azap olarak hiç bir faydası olmayacak kalblerinde azap olarak işlenip azaplarını artıracaktır.

http://nurkuran.blogspot.com ne anlatıldıysa yol gösterildi gitmediler halbuki kafir bile rahatsız olmaz sadece münafıklar rahatsızdır din diyorlar ne ayet ne hadis anlatmıyorlar hep şer fitne fesadlık çıkartıyorlar güya cennet misal hayat var kim yaşasınmış münafıklar şerri azabı zulm kim yaşasınmış iman ehli masumlar lan neye inanıyon kendin yaşa olmaz saltanatına zarar gelir keyfi bozuldu münafığın ne dendise iman ehli masuma zulm zalimlik hep kendi dediği olacak ne derse o bitti koy cebe ye kaymağı Kur'an peygamberler dinler ne süsmü ? Allah buyruğu Kur'an ve peygamberler şerortayol demiyor hükümler var.

http://nurkuran.blogspot.com anlattığı ne var ayetler hadisler açıklıyor Allah herşeyi biliyor bildiriyor yoktan var edenin emrine karşı gelen iblis kafirdir insana düşmanlığını inkar etmiyor sonu ebedi cehennem kabul ediyor münafıklar iblisden aşağılıktır düşmanlıkları iblisden beterdir ayetleri bilen peygamberler yolunu bilen anlayan münafıklarıda bilir görür anlar canidirler insanlığı birbirine düşürüp kan dökmek isterler çok fazla gevezeliğe gerek yok MÜNAFIK dendimi kelime herşeyi anlatıyor.



Ahzap 58 ayetde mümin iman ehli eziyet denilen zulm değildir eziyet ayrıdır iş yaparsın eziyeti zor olan iş vardır zulm zorbalıktır baskıdır kendi dediği olsun diye işkencedir kendisine tapındırmadır iftira atmak olmayanı var göstererek suçlamakla yapılan zulm münafıklık ve bir günah değildir zulm insan öldürmekten beterdir her zulmde insanı defalarca öldürmektir acı vermektir defalarca öldürülen insana bir günah yüklenilmez zalime lanet edilmiş ki zulmü zalimler yapar iftira bilerek atan zalimdir münafıktır münafıklarda kafirden beterdir ebedi cehennemin dibine giden münafık günahın birinden ikisinden bahsedemez yani ayete eklenmiş mümin iman ehline iftira at iblise yardakçılık diğer ayetlerde iblis apaçık düşmanınızdır kumar fal okları gibi yasaklanmış uzak durun emredildi gıybet ölü eti yemekdir iftirada iblis yolu münafıklar iblisden kafirden hayvandan aşağıdır asla iman edemezler ebedi cehennemin dibinden çıkamazlar.

İnsanın öfkesi vardır öfkelenir insan mahluktur öfke zalime yapılır iman ehli birbirine kızgınlık olsa geçicidir kalben kırgın olmaz zaten hükümlerde anlatmıştım iman ehli kardeşinin hatası olsa af yolunu tutar küçük dünya menfaati için cehennemde yanmasına razı olamaz son budur vazifeli olunan hayatda insanda sinir gerilimi olup yaşayan vardır sinirselliği bilen insan insanı anlar niyetde imanlı olan hak istemez hükümleri okuyan anlayan imanlı olanın kendisinden şüphe etmemesi gerekir imandan değil imansızlıktan korkulur kafir olmaktan korkulur.

Said Nursi Hz. iman ehli kardeşliğinde çok güzel yol göstermişki küçük menfaat için imanlı kardeşininin ebedi hayatını tehlikeye atmaz.



Taha 2 ayetde peygambere Kur'an emirleri delildirki ve Kur'andan önce peygamberlere gönderilen kitaplarda sıkıntı yaşasın diye gönderilmemiştir zulmü peygamberlere yaşatan zalim kafirlerdir kafirleri kışkırtan münafıklardırki insanlığın din inancı imanına zarar vermek cehennemlik yapmaktır.

Midesinden hariç düşüncesi olmayan ahmak zalimler ne Kur'an ne peygamber ne din tanırlar onlar için hep dünyadır maddeperest lanetlidirler hizmetimize iftira atan zalim münafık köpekler azgınlık zevkleri için bir insanın imanını düşünmeyen dini alet edenlerdir münafıklarda cehennemin dibine gittiklerini kendileri delillendiriyor yani münafık münafıklığını kendi suraına tokadı yapıştırıyor kendide şahit oluyor iman ehli hayatında gördüğü ne varsa yaşanılan iyiliği güzelliği hep bozmaya çalışan münafıklardır zalim zulmünde delili iman düşmanıdır iblis hesap günü size boş vaadde bulundum sizde dinlediniz yaptınız der münafıklar iblisden aşağılık gerisini düşünün münafık herkese düşman münafığın düşmanlığı pkk ve işid bombacısını bile kullanmasından anlaşılır ölen insan din sanıyor cehenneme gittiğini bilmiyor kim suçlu ? yaratıcı temizlikçi köle sanki temizlesin işi ne gibi kendi dünya mide zevki şer saltanatı için dini kullanan münafık ebedi cehennemin dibine gittiğini biliyor onun için varsa yoksa kendi saltanatıdır iki lokma mide zevki için bir sürü bebek çocuk masum insanları öldürür kul hakları vardır melekler her şeyi kaydediyor ölen insanların masumların ebedi cehennem azabını münafıklar yaşayacaktır adalet şaşmaz dinde olmayan batıldır insan yapımıdır siyaset oyunuyla din tacirliği yapan siyaset yaparak dinmi anlatıyor ne dini ? siyaset dini yok ayet hadis din tanımaz zındıklar batılı din diye yutturmaya çabalayan kendi pisliklerini dine yıkmaya çalışan münafıklardır batıl olan fitne maç yapıyorlar dinde din maçı diye ayet hadis hüküm varmı ? yani dinleri ve peygamberleri gönderen Allah ayetleri ve hadislerle kumar oynuyorlar.

Din insana hayatı nasıl yaşaması gerektiğini emreder dinin hakkına tecavüz tüm insanlığın hakkını gasp tecavüzdür zulmdür iman düşmanlığıdır din şahıs malı değildir tüm insanlığa emreden yaratıcı buyruğudur tüm insanlığı ilgilendirir tüm insanlıkda iman ehli sorumludur kafir ve münafık ebedi cehennemlikler dinden sorumlu değildir ilişemezler din hakkı yoktur inkar edilenden hak arayamazlar buna rağmen kafire hayat verilmiş kafir ikiyüzlü değildir münafık olan din düşmanı hayat hakkı bile yoktur dünyası asla olamaz.




Ayetlerde Anlatılan Münafıkların Sapkınlığı

İman ehli insanlığın dini vazifesi yaratıcısına asker olmasıdır insanlığa Bediüzzaman Said Nursi Hz. ve yolundaki büyük Alim olanlar gibi vazife-i ubdiyet yolunun asli görevini anlatıyor ki hidayet yolunda hayatı yaşayan Said Nursi Hz. dediği gibi nasıl yaşarsan öyle ölürsün nasıl ölürsen öyle dirilirsin 3 şekilde hayat var.

1: inanırsın yaşarsın 2: inanırsın yaşamassın 3: ne inanırsın nede yaşarsın diyor zaten inanmayan inanmadığını yaşamaz yaşar görünen münafıktır çünkü kafir bile kafirliğini gizlemez münafıklık yapmaz kendi hayatına bakıp yaşar Said Nursi Hz. bir sözünde insan sağ yola gider yada sol yola gider ortada kalamaz der yani sağ yolda olan sağ yolun vazifesinde olup dinin askerliğini yapar ölene kadar yaratıcı askeridir sol yolda olan kafir yoludur ki dünyası vardır hayatını inkar yolunda yaşar ebediyeti inkardan inkar cezası ebedi cehennemdir çünkü varlığın insandaki asli vazifesi yaratıcısını tanımak emirlerine göre haraket edilmesidir emirlerin ilk olanıda iman esaslarıdır peygamberlere kitaplara imandır iman yoksa inkardan ebedi cehenneme gitmesi gerekir dil ve kalb inkar edip etmemek hususunda kabuldür buna itiraz inkardır ne kabul edilir yaratıcının nimeti veren hayat veren yaşatan ve ebedi cennet vereceğini kabul etmek kalble tasdik dille ikrardır emirlerinde peygamberler insandır ve insanlığın kalbde peygamberleri kabul kalbe sevgiyle kabul verdirilmesidir ki peygamberlere iman buna denir yani kalbde en yüksek sevgi kalb yaratıcıyadır ondan sonra peygamberleredir ve kitaplaradır emirleri kabuldür kalble tasdik etmektir bunu inkarda ebedi cehenneme gitmektir kafirliğin sebebi sadece inkardır insanın inanıp yaşaması inandığını önce kendi yaşamasıdır ikinci olan inanıpda yaşamaması imanı yok etmez inandığı iman esaslarındaki kabuldür yaşamadığıda dinidir fakat ne yaşarsa yaşasın sonuçda dini yaşar çünkü dini emrileri iyilik güzellik cennet misal hayatdır ve dinde yasaklanmış olanları yaşar ki içki kumar gibi yasakların cezasını hesabını verir kul hakları vardır ki kul hakkına ilişilmez her bir varlığın yaratıcısı bizzat kendisi yarattığı mahlukunun rızkını nimetini vereceğinden yaratıyor insan dünyaya çıplak gelir hazır nimeti vardır her bir varlığın nimetini veren Allah karıncanın sineğin bile rızkını hep verir tüm varlıklarda denge vardır geyik ot yer bir vahşi hayvan için gıda olması içindir ve buna benzer canlılar denge içindedir yani kafire bile inkar etsede dünyada hayat hakkını veren yaratıcıdır yoksa bir kutsi hadisde Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed s.a.v. eğer Allah dünyaya sineğin kanadı kadar değer verseydi kafir su dahi içemezdi buyurmuştur ki su içemeyen kafir hiç yaşayamaz çünkü sebze meyve tüm nimetler herşey sudan yaratılır demekki kalbi kafir münafıklar nefes alması bile mucizedir inkar ettikleri dini kullanma hakkını kim verdi?kafir dini kullanmıyo dünyası var hakkı olmasından değil dini kullanmadığından inkarını gizlemediğinden hem ölene kadar imtihandadır hemde dünya değeri olmadığından verilir demekki münafıklar dini kullanmalarındaki din düşmanlıklarında ikiyüzlü olan gizliliği din iman ayet hadis anlatan alimlere insanlara düşman olmasıdır şahsı gösteren niyetinde din düşmanlığı peygamber düşmanlığıdır yani bir zamanlar Bediüzzaman Said Nursi Hz. yapılanlara benzeyen hizmetimize saldıran düşmanlıklar peygamber düşmanlığıdır şahsı kullanmaya çalışıp insanlığı aldatmak içindir dünyaya dini anlatan gizlenmeyen alime iftira peygamberlere atılan iftiradır din anlatılırken yaratıcı peygamberler ayet ve hadisler anlatılır bu konularla insanlığa anlatana yapılan iftirada kime yapılır ? suç nedir ? niye kötüleniyor ? niyet delillidir din düşmanlığıdır peygamber düşmanlığıdır peygamberlere hasedddir öfke kin fesadlığı peygamberleredir peygamberlere düşman olan münafıklardır yani peygamber yolunu insanlığa anlatan hizmetimize düşmanlık yapan münafıklardır.


Zuhruf suresi hükümlerde anlatılan ayetler hadisler ve insanın yaratıcısına peygamberlerin yoluyla gidilir ki bazı meseleler vardır açıklanması gerekirken inkarcıların inkarcılıkda inat etmelerine tokadı yapıştırır mesela şerle ilgili mevzlar vardır ki münafıklar şerri dine alet ederler onlara şerrin nasıl kullanılması gerektiği hükmünü dehşet tokadla yapıştırır iman ehli şerri zalime inkarcıya yapar ondanda anlamayan münafıklara zuhruf 40-41-42 ayetler sağarlara işittiremezsin duymaz artık onlar sapıklıkta olanlar doğru yola gelmez sende getiremezsin ikazıyla uyarır zuhruf 41 ve 42 ayetde yaratıcının elbetde gücü yeter ona zor hiçbirşey olmadığından peygambere ve yolunda olan hüküm veren insanlara,


Tur 47 ayetde anlatır ki ölmüş olsanda olmasanda dilediğimiz anda sapkın olan münafıklardan intikam alacağız ve tur 47 ayeti anlattığı gibi dünyadada azabı yaşatarak zuhruf 42 ayetde anlatıldığı gibi zalimin azaptan kaçışı asla yok olamaz hiç bir güç yaratıcının vereceği azaptan kaçamaz.


Zuhruf suresi yaratıcısına güvenen imanlı insanlığa kimse meydan okuyamaz doğru yoldan sapıramaz sapkınlık vermeye çalışan inkarcılar kendi sapıklıkları içinde boş hayat harcar kendilerine azap verirki ümmete iman ehlinde olan vazife doğru yoldan sapmamasını ayet emreder hükme uyup uyulmadığı sorulacağınıda bildirir peygamberlerden sonra her asırda gelen peygamber yolunda iman ehlinde dini hüküm veren insanlara karşı hep inkarcı zalimler olmuş ki zındıklıkla iblis yolunda olan münafıklar ilahlık iddiası etmişler ayetde yaratıcıdan başka tapılacak varmı ki kendine zorba zulmle taptırmaya çalışan inkarcılara sorar yaratıcıdan başka ilahlar varmı ? yaratıcıya en yakın olan peygamberler kullukda yaşardıda peygamberlerden üstünmüsünüz ki kendinize ilahlık vererek tapındırıyorsunuz siz yaratıcımısınız mahlukmusunuz nesiniz diye soruyor ?


Maide 105 ayeti ve Zuhruf suresinde anlatıldığı sapkınların iman ehline zarar veremediğini maide 105 ayetde anlatıyor peygamber düşmanı olan fasıkların inkarcı olmaları kendi nefsini ilgilendirirken sapkın olanlarında insanlığı saptırmak istemelerinden sapıklık yaparlar sapkınlığı yayıp insanlığın imanını kemirmek ebedi cehennemlik yaparak ebedi zulm azabının kendisi gibi yaşanılmasını isterler sapkınlıklarını kendileride bilir çünkü iyilikde güzellikde yolu anlaşılır bilinir kötülükde anlaşılır en günahkar olan insana sorsanız nimetler lezzetli zevkli iyi güzel tatlı mükemmel deyip yemeğe içmeğe nimetlerden zevk almaya itiraz etmez nefsi hep ister sapkınlık içinde olanlarda öledir nefse hoş gelene iyi der kendi saltanat ister nimetlerle yaşantıya itiraz etmez bunları saptırmaz nefsi olunca zevke müpteladır yani bilir bunların ağzının suyu akar nimeti veren var yaratıcı var o verendir deseniz saptırır inkar eder niyetinde olan fasıklıkda nimeti verene ve emirleriinde peygamberlere itiraz ederler kendi nefslerinde firavunluk tapınılma arzusu vardır nefsi yüce göstermek için zalimdirler zulm yaparlar sapkınlıkarında olan nimet gelsin nefse zevki alem nimeti veren dense emirleri var iman var dense sapkınlığa girer nefsin arzu ettiği tapınılma emri yok zulmdür kendi nefsine tapınılmaması münafığın istediği hayattır nefse tapındırmakda zulmdür ayetde böyle sapkınları anlatır imana zarar veremez.

Kur'an hükümleri insanadır iman ehliyle hayatı nasıl yaşaması gerektiğinin yolunu gösterir insanda dünyaya hükmeder dünyayı kendi istediği şekli verir biçimlendirir sanki bir ev yaparken kaç odalı kaç salon kaç katlı olsun istiyorsa ona göre evi yapar yani imanlı insan din yolu bildirdiği şekilde yaşar ve ona göre hayatı düzenler insana irade verilmiş iradesiyle yapar dünyada olan bazı olaylar kan dökmelerde öyledir yöneterek kan döktürür bozgunluklar çıkarırlar hepsini yapan kandan düşmanlıktan hoşlanan cani insan görünümlü mahluklardır insan denmez inançlı olmayıda bırakın insan bile değildirler insanlık denilen duygu bile olmaz taştır kalbleri canilik kaos anarşi nefsi tapınılma hepsi zalim olan mahluklardadır nimete zevke keyfi saltanatda sefasını ister kendisine iman edilsin etmeyene düşmandır hep nefsi firavunlardır.

İlk insan yaratılacağı zamanda meleklere cinleri denize sürün emri verilir cinler dünyayı imar etmeyip hayatlarına kan döküp çıkartarak yaratıcısına asi olmuş ve cinler denize sürülüp insan yaratılmış melekler insan yaratılırken Allaha sen sana asi olacak kan dökecek insanmı yaratıcan demişlerdi ve Allah siz benim bildiğimi bilirmisiniz buyurmuş meleklerde senin bize bildirdiğinden başka ne bilebilirizki demişlerdi melekler bu soruyu sormasında insanın kan döküp asi olacağını nerden biliyordu denilse cinlerde bunu görmüşlerdiki cinlerde kulluk için yaratılıp dünyayı imar edeceklerdi fakat cinler azgınlık çıkardılar dünyada iradeleriyle maddeye gerektiği gibi hükmedemediler insanın yaratılışıda kullukla iradesiyle dünyaya hükmetmesi eşya ve maddeyi kullanması imar ederek şekillendirmesidir bundanda anlaşılırki dünyada olan kan döküp fitne anarşi bozgunculukları çıkartan insan denilen mahluklardır.



Lemeat inkarcılık kalbde kafirlik kalbde ve tüm vücuda kalbden giden iblisin şerri münafıklar bir nefsi şer yalanı islama verip islamın canını okur iki yalan bir doğru yapmaz münafıklarda bir nefsi şer yalanı için maske yaptığı dinin canını okur dinin felaketini zehir kalbiyle arzu eder dinin helak olması için çabalar dini helak için dini kullanıp maske yapar niyetinde dini şerleştirmek vardır yani din iman anlatan insanlara iftira çirkeflik atıp hedefinde dini şer bulaştırmak vardır asırlar önce olan Kur'an ve hadislere yapılan çirkeflik çok büyük fitnedir ki asrımızda niye yapılmasın asırlar önce dini değiştiren dini değiştirdi diye değişilmiş olan dinde olanlara hüküm denmezki din nasıl olsun ? bilinenlerden anlatıyozki dinin emirlerinde olan cennet yolu imanın verdiği iyilik güzelliktendir ki insanlıkda iman ehli birdir gidilen yolu ebedi cennetdir dünyada kimi zengin kimi fakir yaşıyor ölümlü olan dünyada insanlık arasında ayrım yok yani iman hayatı varsa fakir veya zengin malın ne faydası var ebedi cennet için dünyada servet verseniz alamazsınız ebedi cennet için bir milyon dünya olsa verseniz alamazsınız cennet için imanın insana ihtiyacı yok insan imana muhtaç insan imanın gereğini yapsın vazifesini peygamberler kitaplar ve din öğretiyor yol gösterilen yaşantıda yaşanılan imanı olan kalbde imanı hissedip anlar akıl buna doğru yalan yanlış ayırır ebedi cehennem iblis yolunu yaşayana akıllı denmez hırsızlık kan döküp fitne fesad kin öfke iftira düşmanlıklar yapan cehennem iblis yolunu yaşayandır kalbi taşlaşmış mahluklarda akıl nerde ?

İnsanlığın hayatı boyunca yaşayacağı sağ ve sol yol var ortada kalamazsınız Said Nursi Hz. anlatmıştır yani insanlık sağdan veya soldan gitse yemek içmek için rızkı birdir yenilende wc gidecek değişmez sağ yoldan gidilse karnınız doyacak soldanda gitseniz doyacak sağdan gidilse helal dairede yaşanılan hayatında imanı lezzete çevirecek soldan gidilende dil lezzetinden ibaret kalıp son cehennem olan ateşe gidecektir soldan giden insan deseki çok zeki akıllıyım nerde akıl nasıl beyindir ki sağ yolu reddedip yemesi için aynı rızkı inkar edip çöpe atıyorda soldan gelene zevkli deyip başkasının rızkını çalıp zulmete atıp açlığa mahkum ediyor yani sağ yoldan verilen rızkı var ve onu çöpe atıyor sol yol denilende iblisin şeytani düşünceyle başkasının rızkını çalıyor hırsızlık yapıyor zulm ediyor açlığa mahkum edip birde inkar ediyor cehennem lüzumsuz değil cennetde ucuz değil sağ yol insanın gerektirdiği rızkı vardır bundandır sol yolda olanlar kendilerini kazançlı sanıp adalet dedikleri hayatı karlı sanarlar manen kör olan bilmediği göremediği hayatın içinde cehenneme yuvarlandığını görmez hak yol der sağ yolda olan insanları aldatıp yalanlarla kandırır faydası olmayan yok olmaya mahkum dünyayı ebedi cennet gibi görür cehennem korkusu ölümü aklından uzak tutup düşünmek istemez ve kendisini rahatsız eden fikirler düşünceler çıktığında korkudan azgınlaşıp saldırır yok etmek ister ebedi cehenneme gitme korkusunu insanlara zarar vererek kendi nefsini rahatlatmaya çalışır dini alet edip münafıklığa girer sol yolun yolcusunda olanda görülürki bilerek isteyerek ebedi cehenneme kendi rızasıyla nefsine ulhiyetlik hissi vermek için feda eder demekki sağ yolun yolcusu maddi hayatında gereği gibi yer içer vazifesi insanlığa yardım edip yaratıcıya peygamberlere hizmet eder din bunu açıklar bir insana cehennem gibi hayat yaşatana insan denmez geniş açık bilgisi sağlamolan yolu bırakıpda uçurumun kenarında gidilir mi ? bilerek gidenede uçurumdan aşağa uçsa ölse yazık denir mi ? mustahak kendi etti kendi buldu denir cehenneme rızasıyla gidene merhamet edilmez.


Gözünü kapayan yanlız kendine gece yapar.

Din emrinde yaşayan iman ehli bilir ki yaratıcının emrilerinde yaşantı zulm olmaz zulm olsa insan nefsinden yapar yapacaksada kendine yapar risale-i nurda anlatılanda gözünü dinin hükümlerine kapayan insan kendi inkarcılığını dine veremez irade verilen hayatda zevki keyf yaşatan yaratıcı verdiği lezzeti zulmetle ödetemez yoktan var edenin ne ihtiyacı var ki aciz zayıf mahlukdan beklentisi olsun inkar etmeyin uluhiyet fikrini nefsinize vermeyin emirlerime göre yaşayın peygamberlerime uyun emrederki bunu kabul etmeyen kafir ve münafıkların hali şöyledir ki güneş öğle vakti insana mahluklara sıcaklıını ışığını veriyor gösteriyor insan gözünü kapatıp güneş yok diyor gözü kapatan inkarcı güneşln sıcaklığını hissediyor ve onuda inkar etmek için gölgeye karalığa kaçıyor gözünü kapayan yalnız kendine gece yapar kendini karanlığa mahkum eden karalıkdan çıkamaz üflemekle güneşi söndüremez yok demekle güneşi inkar edemez inkar ettiği kendi varlığıdır buda yalacılığına delildir.

12 Mart 2017 Pazar

Din İnsanlığa Muhtaç Değil İnsanlık Dinlere Muhtaç

Hüküm verilmesinde imanın olduğu kalbdir tecelli olmasa bende sebeb olamam ayet hadis ilmini anlatamam hüküm çıkartamam ayet hadisden hüküm çıkarmanın sorumluluğu cehennemi göze alıp insanlığa hüküm vermektir hükmü veren ayet hadisler sebeb olan insandır ayet hadisden hükmü çıkaran kalbdeki imandır sebeb olan insandır insanlık kendi keyfi hüküm verse ebedi cehenneme gider kanun çıkaramaz demekki iman düşmanlığı yapan münafıklar imanı zehirlemeye çalışıp tecelliyi bozmak istiyorlar çünkü hükmü veren kalbdeki iman bozulsa verilen hükümlere şer karıştırılacak hükümlerde münafıkların istediği gibi anlatılsın nefsi hükme alet edilsin şeytanla şerleştirilsin şerlerine göre ayetleri hadisleri alet edilsin ve kim yaptı denir ? iğneler o der o dedi o yaptı halbuki münafığın istediğide şerre fetvadır böyle bir mevzu olsa kimdi cehennemi göze alan ? hüküm veren gitsin cehenneme münafık saltanatını yaşar cehenneme biri daha gittiğine sevinir iblis insanın şehvetli yanını bilir insanın zaaflarını kullanır münafıklarda insan beynini meşgul ederek beyin yıkamaya çalışırlar kalbi şehvetle aşılamaya çabalarlar kalb şehvet arzulasın ki din iman anlatırken insanın şehvetide ayetlere hadislere girsin şerleşsin münafıklar kendi zevki şerri ayetlere hadislere zehirleyip iğneler din iman ayet hadis anlatan insanlara ilişip tuzak kurmasıda bundandır şerri aletdir zındık münafıklar hiç bir zaman münafıklıktan vaz geçmezler nefsi saltanatı firavunlardır tapınmak için insanlara zulm yapan lanetlidirler asrımızda en büyük meselesi imandır iman kurtarmak ve imanı kurtulanın hayatını iman dairesinde helal yolla yaşantısıdır kalbi korumasıdır.

İnsanlığın din imana ihtiyacı var benim vazifemde din iman anlatıp insanlığa tebliğdir din insana muhtaç değildir din emrediyor gören gördü bilen bildi ve dinin emrettiği hayatı inkar eden zalimler masumlara fatura edip suçlayıpda ödetiyor dinin emrettiğini yaşamıcaksın benim dediğim zulmü şerri cehennemi yaşıcaksın zorbalığı yapıyorlar kendileri saltanat yaşıyor masuma zulm insanlık din imana muhtaç din insana muhtaç değil ya din emrine uyarsınız yada canınız cehenneme din iman anlatan insanlara zulm yaparsınız köle yapmaya çalışırsınız alay eder dalga geçip eğlenirsiniz fakat dinlere hiç birşey yapamazsınız CEHENNEMİN ADI HALEN CEHENNEM.




Bazı ayet bilinenlerden anlatıyom mühim olan insanın imanında kalbde olan hissiyat yani insan olan taş kalbli değildir düşmanlık yapmaz asırlar önce peygenberimize saldıran inkarcılara karşı siz bir insanı rab Allah dediği içinmi öldüreceksiniz diye mevzu olmuştu yani imanlı olan imanlı insanlara düşmanlık çıkarmaz düşmanlık yapıp çıkartan kalbi kafirlerdir inkar ettiklerinden fesadlık anarşi kaos çıkarırlar halbuki bilinmesi gereken din iman meselesidir kim ebedi cehennemi tercih edip gitmek ister cehenneme iman eder ? inkarcı sapkın münafıklar çünkü kafir cenneti inkar ediyor cehennemimi kabul edecek yaratıcıyı kabul etmeyen kafir cenneti ve cehennemide kabul etmez kabul etse kafir olmaz münafıklarda kalbi kafir inkar ediyor dışı bedeni madde müslüman imanlı gösteriyor cehennemin dibini kabul ediyor imanlı olan iblise tapmaz iman ehlinden kim istiyor ebedi cehenneme gitmeyi ? ebedi cehenneme gideceksen intihar edersin inkar edersin kafir olup imanlı olmazsın peki kendisini ebedi cehenneme atmak isteyene ne denir ? canın cehenneme bizene senin canından defol git iman ehli düşmanı tanıyor biliyor iğneci münafık yapacağı çirkeflik hep aynıdır kavga kaos fitne çıkarsın diye kendisine saldırılması için masum insanlarıda kullanırlar.

Münafıklarda hayatlarından anlaşılıyor çünkü kalbde olan beyni yönlendirir beyinde tüm vücudu öyle yaşatır mesela iman ehlinde kalbde olan yaşantı dilinde ve hayatındadır münafıklar imanı maddede gösterir yaşantı dedikleride saltanat fakir insana bakılsa fakir imansız neden ? malı mülkü yok ondan hor görülür açlıktan ölse inkarcı damgası veren münafıklardır halbuki imanlı hayat insanın yaşantı mütevazi iyilik sever yardım eder fakiri düşünür masumu ezmez yetimi hor görmez ahlaklı ve insan denilende olması gereken hayatıdır yani maddeyle imanlı görünülmez insanlığı öldür iftira fitne fesad bozgunculuk zalimlk zulm yap saltanatı göster imanlı desinler maddeyle avcılık zerre imanı olmayan zalim dünya kadar yer sahibi dense her bir yeri nefsine tapındırmak için desinler riyakarlığında hayat harcar kaldığı yer bir yataklık mekanıdır odasıdır gerisi boş ve zerre imanlı insan bir odalık yerde kalır dünya bir bahçe hükmünde görür sonuç iman onu tanıyan yani imanı olan insan dünyada zindanda olsa gene bahtiyardır iman yoksa saraylardada olsa bedbahttır hüsrandır Said Nursi Hz.

İnsanlığı emir alına almaya çalışan zındık münafık emrettiğinde kendisini büyük hissediyor yüce görüyor halbuki insana zulm yapıyor yani istediği insana zulm yapmak zulmden zevk alıyor kendisine yapmıyor çünkü nefsi onun için çok değerlidir iblisden kalbi azgınlıkla şerden zevk alıyor.

4 Mart 2017 Cumartesi

Fakir İmanlı İnsanı Kovma Zulmdür

Yalanlarla insanlığı aldatan münafıklar iftira yalan zulm canilikle insanı öldürüp ve hırsızlık yapan fitneyle dünya saltanatı yaşarlar yaşadıklarıda betondan taştan malı yiyemezler midelerinede yediklerini bırakıp ebedi ölümsüz cehenneme murdar giderler et ve kemikdirler ne isterlerse kendilerine mübah görüp keyfi şerri yaşamak için dini maske yapıp dinede iftira atarlar din anlat ?anlatamazlar kalbleri fasık insanlığı aldatsın insanlardan çaldıkları zenginliği kul haklarını gösterirler kendi saltanatı zenginliği övülsün isterler hep aynıdır firevun kule yaptırmış ilahı aramışdı nemrud zalimlikle yaşadı burnuna topal sinek girip nemrud kafasına vura vura geberdi son hep aynıdır zalim gücüne güvenir insanları öldürmekle tehdit eder psikopatlık yapar gücü bittimi kuyruğunu apış arasına sıkıştırıp kaçacak delik aranır içlerinde hep ölüm korkusu ebedi cehenneme gidecek korku vardır kendi bir gün yaşasın diye yüzlerce bebek çocuk insanları bile öldürür cehenneme gidilen bir günah gerisi eşantiyon gibi beleşden tavuk ızgara kebab yaratıcıdan onlara azap yokmuş gibi keyfi şerdir münafıklar.



En'am 50 ayetde peygamberlere emredilen nedir tebliğ ve insan hayatında nasıl yaşar insanlığın özelliğinde olan kulluk vardır kulluk yolunu gösterir görevi yaratıcının emriyle yaşantının iman yolunda olmasıdır inançda imansız yaşantı hep şerdir tapınılan nedir onun emrinde şerre iblise avenelik şer için insanlığa acımadan zum yapmaktır ki münafıklıkda dini kullanan inkar etmek için din iman anlatan insanlara olan hasedden yalanlar inkar edenin zaten inkarına delil olmaz inkarcının hasedten yalanlamasıda hased ettiği kişidir halbuki hased edilende peygamber yolundadır hasedde neden peygamber anlatılıyor neden ben anlatılmıyom neden ben övülmüyom neden hep peygamberler anlatılıyor nedn hep ben değil hasedi ayetde peygamberlere hased anlatılır ki asrı saadetde inkarcılar hasetlikten peygamberi yalanlamak için kendi istedikleri gibi davranılsın kendi istedikleri gibi sorduklarına cevap verilsin isterler niyetlerinde inkar etmek için suç bulmak suçlu göstermektir yani mesela bilinen süpermen flim vardır asrımızda daha iyi anlaşılan mevzu böyledir yani uç ordan oraya kon dünyayı tersine çevir güneşe git gel yıldız indir bir delil getir göster gözümüzle görelim inanalım denir gibi peygamberler insandır ve insanın mahiyetinde okuma yazma bilmeyen ümmi olana kimsenin cevap veremediği inkarlarına tokat yapıştıran kelimeler sözler manalar anlatılınca ikar için yol denerler hasedlikleri iblis yolu kin nefret kibirdir kendisini büyük görmek için göstermek için peygamberleri küçük düşürmeye çalışır din iman yolunda olan insanlarada kibir hased edenler böyledir niyetlerinde küçük düşürüp kendilerinde olmayan imanın meydana çıkmasından rezil olmamak için hased iftira çamur atarlar ondada pislik olsun pislik görülsün kınansın kendide övülsün böyle mahluklar doymaz defol git yoluna sen büyüksün defol deseniz kanınızı emecek sebeb aranır kene gibi yapışır sülük gibi yapışır imanınızı emecek zehirliyecek iftira aranan kalbi fasık doymaz zalimdirler inkarla kendilerini haklı göstermek için peygamberlere suç atarlar ki süpermen filimi gibi hep dedikleri yapılsın yapılmazsa inkar edecekler zaten inkar etmek için mucize insan üstü deliller isterler hep inkarla kendilerini insanlara övdürmek ve peygamberleri küçük düşürmek için peygamberlerde biliyor niyetlerini yalnız yaratıcının emrine göre hareket ettiğinden niyetlerinde olanı demiyor ve azarlamıyor ayetde güzel uslubla gerçeği söylüyorki hem peygamberi inkar yolunu kapatsın hemde inkarlarına tokat yapıştırsın denilenden ötesine mucize aranan zındık inkarını gizlemek için hep bir yalan aranır niyeti doğruyu görmek olanın hayatında yaşanışında iftira sapkınlık saptırma fasıklık olmaz mü'min müslüman olan bir insan başka bir müslüman kardeşinin hatasını görse onun yanlışını düzeltir iftira düşmanlık faşişm anarşi çıkarmaz.



En'am 52 ayetde peygambere etrafında olan fakir ve genç olanlar çok olmasıda varki ayetde onları kovarsan zulm yapmış olursun zulm edersin denmiş yani kovma kovarsan zalim olursun onlar sana yük değildir zengin olan keyfi büyüklük yapıyorlar fakiri hor görüyorlar diye kovma zulm yaparsın diyor fakir zayıf imanlı insana yapılan kovma bile zulmdür imanlı olan müslüman müslümanı inançlı olan imanlıyı kovması bile zalimlik sayılmış ötesini siz düşünün inkarcı münafıklar insan olmadığından hayvandan aşağılık olduklarını ayetler anlatmış insanları hapseden baskı zorbalık yapan zındıkları düşünün zalim din düşmanlarına güven olsaydı münafık olmazlardı iman zehiri münafıklar azgınlık zevkleri için insanları ebedi cehennemlk yaparlar mevzu nedir ? toprak kavgasımı ? din kavgasımı ? dünya ve din Allahın malı mülküdür demekki zalim münafıklar kendi nefislerini putlaştıran tapındırmaya çalışan iman zehiridir.

3 Mart 2017 Cuma

Nimetlerin Bilinmesi 2

 

Yasin 21 tebliğ eden kuran ve Peygamber Efendimiz s.a.v. gösterdiği helal yolda hayat yaşanmasıdır (bir ücret istemeyen hiç menfaat beklemeyen) buyurmasında keyfi zevkine din anlattım beleşden menfaat al sana ev araba yat kat villa apartman vs. menfaate satmaktır (dosdoğru yolda yürüyen bu kimselere uyun) buyurmasında dini Allahın Peygamberlerin yolunda değilde insanların keyfi zevki nefsi şeytan çıkarlarına alet etmeyen helal yolda hayatını yaşayanlara uymaktır.

Ayeti yanlış anlamamak lazım Allah peygamber din yolunda nimet verilen hayır yolunda yaşantısı olmucaksa açlıktan rızıksızlıktan nimet yoksa tebliğ nasıl yapacak ?
Ebedi cenneti ihsan eden iman ehlinden sineğin kanadı kadar değersiz olan ölümlü kısa dünya hayatını esirgemez iyilik güzellik iman ehlindedir iman ehli geçim için birbirine yardımcı olmucaksa kim yardım edecek ?
Nefes alma hakkı olmayan münafıklarmı ?
Sebebler dairesinde rızk verilir insanlıkda iman ehli birbiriyle kardeşlik içinde yaşar hep iyilik güzellik yardımla yaşatmaya çalışıp nimeti iyiliği güzelliği rızkı verenin Allah olduğunu düşünür ve öyledir..


Muminun 108-109-110-111. münafıklar insanlığın imanını bozup cehennemlik yaparlar kafirlerin dini imanı inkar etmesine sebeb olanda münafıklardır hiçbir insanda inkar sebeb olacak kalb yoktur inancı bozan düşünce sapkınlığına sebeb olan münafıkların yaydığı fitnelerdir ondan inançda kafirlerin sapkınlık içinde kalmasıyla inkarcılığı yaşar yaşadığı gibi görür gördüğü gibi maddeden öteye geçemez maneviyatı anlayan akıl değil kalbdir gagarinler nemrutlar firevunlarda akıl vardı inkardan kafir oldu kalbi cehenneme atıp nefsine yücelik verdi kibirlendi ebedi helak etti demekki insanın mahiyetinde inkar yoktur nefsine tapınmaktan inkarla nefsine yücelik verir kibirle yaratıcı gibi görmek ister kendini helak.


Muminun 33 ayetinde kendi nefsilerinin kibrine yediremediklerinden ona buna iftira atıp kendilerini haklı göstermeye çalışırlar kimisi fakir zayıfdır fakiri hor görürler ezmek isterlerki kendi zenginlikleri görülsün fakirden daha akıllı olduklarını ima ederler şan şöhretli ünlü varken fakir zayıf olana niye inanıyonuz gibi algı yaparlar kalbinde imanı olmayan dünya kadar ilmi olsa cehenneme azap odunu taşdırlar kitap yüklü eşşek gibilerdir.
Din iman anlatan ayet hadis anlatana her şeyi derler delide derler ruh hastası olan münafıklar kalbi lanetli düşmanlık için her şeyi yaparlar yalanlamak için pisliklerini atarlar kusarlar içlerindeki kin nefret kibir kendilerini yüceltme sevdasındandır bunada tapınmak denir ayetde anlatılanda yalancıların nankörlüklerini gösterir asırlardır olan hadiseleri bilenler bile yalanlamak için iftira atarlar suçlarlar.


Muminun 41 insanların sapmasına sebeb olan münafıklardır ki inkarcılığı yayan sapkınlık bozgunculuk yapan hep münafıklardır kalbleri mühürlü kördür kendi körlüklerini bile inkar eden zalim yaşadığı saltanatı küçük nimet görür ve masumlara zulmüde günah görmez kalbi kör fasık olanın münafık hayatıdır ki münafıklığına delildir ebedi cehenneme gideceklerini inkar ederler inanmak istemezler nefsi arzularının rahatını bozar hep bir son vardır ve en sonda ebediyetdir ki cehenneme gidecek olanlar dinden imandan bile bahsetmezler behsetmek istemezler bahsedenleride susturma çabası verirler zevki heves keyfi bozulup hayatın lezzetini ebedi cehenneme gideceği düşüncesi olsun istemezler ondan bozgunculukla din iman anlatan bile olsa kendi şer zevkine göre anlatılsın saptırılsın isterler yani münafıkları cennetlik yapana konuşma hakkı verirler ayet hadis anlatılsın istemezler kendi kanunu kendi kitabı kendi dini hep nefsine göre din tasarlarlar yalacılığa din der kendini helak eder.


Muminun 44 her ümmete peygamber gelmiştir ve peygamberlerin vazifesi yaratıcı emriyle insanın yaratılış hikmeti olan dünya ve ebediyet hayatıdır insan insan dünyaya ve ebediyet için yaratılmış ve bildirilen hükümlerle nasıl yaşanması gerektiğinin yolunu gösterir insan neden yaratıldı ?
Dünyada neden hayat yaşıyor ?
Zulm görmek içinmi yaratıldı?
Nimetle yaşaması içinmi yaraatıldı ?
Ebedi hayatda var orda ne yaşanılıyor ki ?
Yaratılışın menbaı insanda imandır imanlı hayatın meyveside dünya ve ebedi cennet hayatıdır insan imanlı yaşasın inançlı iyilikle doğrulukla güzellikle yaşasın diye yaratıldı nimet veren yaratıcı var bilinsin diye yaratıldı yoksa neden yaratılır ?
Yaratıcıcın mahluğa ihtiyacımı var ?
İnkar edenin inkarına ihtiyacımı var ?
Neye ihtiyacı var ?
Yemeğemi içmeyemi hasta olursa kendisine bakacak birileri olsun diyemi yarattı ?


Muminun 52 ayetde anlatılandakısa ve öz açıklıyor emirlerine göre hayat yaşanılsın diye yaratıldı ve ne emreder?

Allah hükümleri değişmez ezelden ebede gider ilk nedir sonda öyledir siz bir şey icad etseniz size faydası içindir insan bile yaşantısında hep rahatlık huzur iyilik güzellik arar ve ister nimetlerle zenginlikle hayatı olsun ister hep faydasını düşünür lezzeti mutluluğu insan isterse yaratıcının verdiği nimete iştiha etmeside gösterirki nimetler ezelden ebede insan için yaratılmış ve insan kendiside ebed için yaratıldığına delildir buna inanıp hayatını yaşar insanın fıtratında nimete bağlılık vardır yemeği içmeği zevki ister.


Muminun 55-56 insan mal evlat gibi nimetler kadın erkeğe erkek kadına nimetdir hep yaratılıştaki fıtrata verilen nimetdir yaşanılan nimetdir ve imanın gereğide nimet verene şükür etmekdir imanın verdiğide şükürdür çünkü inkar imansızlıktır inkar nankörlük nimeti görmemek vermedin demektir nimeti inkar etmektir yediğiiçdiği zevki sefasını yalşadığı nimetleri vereni inkar etmekle kendi kendine oldu demektir inkarda yaratıcıya yapılır emirlerine yapılır ve kafirlik meydana çıkar dini kullanan münafıklarda kafir gibi inkar edip birde nankörlüğün aşırır olanı açgözlü doymak bilmez kibirli zalimdirler insanlığın rızkına göz koyup hırsızlık yaparlar insanlık ölsünde kendi nefsi saltanat yaşasın ve övülsün güya iyilik yapıyorlar gibi görünüp riya yaparlar kendi nefslerine iyilik yapılsın diye menfaatlerini isterler yani güya iyilik yaptımda bana nimet verildi mal verildi gibi övücüdürler ayetde bunu anlatır manen der münafıklar kendileri iyilik yaptıklarındanmı nimet verildiğini sanıyorlar koşulması kelimeside münafıklar iyilik yapmış gibi görünüp menfaatlerine çıkarlarına nimetin peşine düşerler nimetdedir gözleri nefslerindeki açgözlülükten hırsızlık yapıp güya nimet verildi gibi algı yaparlar şerri dine alet edip şerrin nimeti verildi deyip yalanla insanlığı aldatırlar.
Muminun 55-56 ayetde anlatılanda münafıkların yapmadıkları gösterişli riyalı ve yaptıkları iyilik olsun yapılan iyiliğe nimet verildiğinimi sanıyorlar diye anlatır yada şöyle diyelim inkar edilende yok demektir yok denilen inkardaki yokluğun neyini istiyon ?

Nimeti iyilikleri için verildiğini riyakarlıkla gösteriş yapan münafıklar insanlığı yalanlarıyla aldatırlar nimeti vereni emrini inkar eden nimetin neyini konuşuyor inkarcılığın nimeti olmaz inkarda yokluk vardır yok olanda nimet nasıl var olacak ?

İnkar edilene nimet verilmesinde özel değerli mahlukmuş gibi kendilerini algılatan münafıklar nimeti inkar ettiğinide inkar ederler yani aç karnını doyuracak kadar nimeti olsa mahluk hakkıdır rızkı verilsin dense kafirlerin zaten hayat hakkı nimet hakkı vardır ve kafirin münafıktan ayrılan tarafıda kafir yaratıcıyı inkar etsede yaşantısından hayatından nimetden memnundur münafıklarda hayatının en zengin en yüce en büyük güzel olmasını saltanatı hayatı nefsinde görmek ve insanlığa desinler diye riya yapar bebek çocuk insanlık ölmüş açlıktan kıvranan fakirler vardır önemi yoktur münafıklar hep saltanatını düşünür.

Allah Sorgu Yapsa Ne Denir

Asrı saadet zamanında ya inanmayanlar yada münafıklar onu Allah bunu Allah yarattı peki Allah kim yarattı diye Peygamber Efendimiz Hz.Muhamm...